Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana silnika 1.9 Tdi na 2.5 Tdi V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nieoplacalne. Chyba ze lubisz pakowac sie w koszta i pozniejsze problemy z eksploatacja.

Opublikowano

Wszystko się da, ale koszta niemałe, sam koszt silnika a musisz mieć kpl. z wiązką i komputerem to ok 5 tyś, do tego wzmocnienie z chłodnicami, intercoolery, spręzyny zawieszenia, szybko licząc ok 10 tyś. zł taniej by było kupić anglika z całym przodem i przełożyć :kox:

Opublikowano

Nie opłaca się.

Jak chcesz mieć więcej mocy to lepiej zrób sobie soft na 130-135 koni.

Opublikowano

jak dla mnie nie zrozumiałe podejście do tego swapa

zastąpić niezniszczalne 1.9 dupowatym 2.5 :no:

Opublikowano

za kasę którą musisz wyłożyć na swapa będziesz miał tak zmodzone 1.9, za którym 2.5 nie nadąży, będzie jedynie wąchać bąki po 1.9 :polew:

Opublikowano

Wieksze turbo i troche dlubnac zeby wiecej ropki podlewalo i bedzie ok :>

Opublikowano

zalezy w jakim silniku konkretnie, ceny podam "z patyka" na wyrost, ale:

a) wieksze turbo (+ewentualnie kolektor jak nie bedzie p&p), 2k turbo + 800zl kolektor

B) wydajniejsze wtryski (4x300-400zl)

c) FMIC z orurowaniem (1300zl)

d) poluzowanie lekko wydechu + usuniecie kata (pewnie cos kolo 400-500zl)

to w sumie tyle, na pewno dojdzie sprzeglo, bo sie stare wysypie i przydaloby sie hamulce zrobic.

Opublikowano

zalezy w jakim silniku konkretnie, ceny podam "z patyka" na wyrost, ale:

a) wieksze turbo (+ewentualnie kolektor jak nie bedzie p&p), 2k turbo + 800zl kolektor

B) wydajniejsze wtryski (4x300-400zl)

c) FMIC z orurowaniem (1300zl)

d) poluzowanie lekko wydechu + usuniecie kata (pewnie cos kolo 400-500zl)

to w sumie tyle, na pewno dojdzie sprzeglo, bo sie stare wysypie i przydaloby sie hamulce zrobic.

Dziwne masz te ceny :mysli:

Jeśli chodzi o 1.9 to

1. Turbo AWX/BRD/hybryda załózmy nowe/regenrowane - 1200-2000tys, używka 500-1000(AWX)

2. Wtryski(końcówki - 140zł szt x4 +przekładka min 50zł/szt) kompletne wtryski 1200-1400zł

3. FMIC(intercooler centralny) 500-1200 w zaleznosci na co sie szarpniesz

4. Sprzęgło wzmocnione koszty sprzegła+ wzmocnienie ~1200zł(nie wliczajac dwumasa) ewentualnie jednomas

5. Koszty nie przewidziane, czujniki, węże itp

6. kolektor ssący - 90zł

7. Usuniecie kata - w cenie katalizatora :naughty:

Czy ktos z was zastanawial sie nad zmiana silnika? 1.9--2.5

Jakie wogole moga byc tego koszty?

Wogole to sie oplaca?

Nielicha historia odpusć sobie, jak juz swapy robic to na AWXa 1.9 z B6 scieżka przetarta

Opublikowano

Nielicha historia odpusć sobie, jak juz swapy robic to na AWXa 1.9 z B6 scieżka przetarta

no dobra a z silnikiem AWXa od B6 bylo by prosciej?

jaka moze byc cena calego silnika z osprzetem?

Opublikowano

no dobra a z silnikiem AWXa od B6 bylo by prosciej?

jaka moze byc cena calego silnika z osprzetem?

Moze nie prościej ale skuteczniej, poczytaj o 2,5 i o jego kosztach w utrzymaniu

Tu masz opis co i jak z tym AWXem

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t75462.0.html;highlight=swap+na+awx

Opublikowano

Kowi87, raz, ze napisalem wyraznie "ceny na wyrost" to dwa Twoje ceny za bardzo nie odbiegaja od moich, no za uzywane szroty wtryski ( po 140zl? haha, no prosze Cie, chyba lejace, ja podalem realna cene pewnych wtryskow od kogos z sr.pl a nie od handlarza co wszystko ma nowki sztuki z niemiec), FMIC cena od kolegi devastation, porzadny kolektor (jesli mowimy o zrobieniu nowego to wlasnie okolice 700-800zl).

ps. turbiny NOWE regenerowane :polew: :polew: wszyscy wszedzie wiedza, ze to jest loteria, lepiej kupic dobra uzywke niz regenerowana jak to okresliles NOWA, ja kupilem nowa-nowa a nie "nowa panie regenerowana" BRD za 1700zl.

ps2. warto dodac do tego strojenie czyli granice 1200-1500zl zaleznie od tunera

Opublikowano

Kowi87, raz, ze napisalem wyraznie "ceny na wyrost" to dwa Twoje ceny za bardzo nie odbiegaja od moich, no za uzywane szroty wtryski ( po 140zl? haha, no prosze Cie, chyba lejace, ja podalem realna cene pewnych wtryskow od kogos z sr.pl a nie od handlarza co wszystko ma nowki sztuki z niemiec), FMIC cena od kolegi devastation, porzadny kolektor (jesli mowimy o zrobieniu nowego to wlasnie okolice 700-800zl).

ps. turbiny NOWE regenerowane :polew: :polew: wszyscy wszedzie wiedza, ze to jest loteria, lepiej kupic dobra uzywke niz regenerowana jak to okresliles NOWA, ja kupilem nowa-nowa a nie "nowa panie regenerowana" BRD za 1700zl.

ps2. warto dodac do tego strojenie czyli granice 1200-1500zl zaleznie od tunera

no ceny podobne w sumie dałem :embarrassed: , a co do wtrysków wyraźnie napisałem cena za końcówke wtryskiwacza fratelli po tyle chodziły niedawno niewiem jak obecnie jest :gwizdanie: z turbinami to ja juz nie wierze nowa-nowa dlatego napisałem nowa/regenerowana bo te wszystkie okazje za 1200zł to tylko regenerowane sa, jak chciałem kupic w ream - poland nówke AWXa to mi powiedział cene zaporową 2700zł ;( a turboTEC za regenerowaną krzyczeli 1800zł(ceny z tamtego roku)

Opublikowano

krzysiekz89 sprzedaj 1.9, za kase kupisz spokojnie dwa 2.5 i jeszcze zostanie na waciki....

Opublikowano

te 2,5 to nie jest dupowaty silnik i nie takie duze koszty ktos nie jezdzil to niewie kupil sobie 1,9 i jezdzi jak polonezem

Opublikowano

te 2,5 to nie jest dupowaty silnik i nie takie duze koszty ktos nie jezdzil to niewie kupil sobie 1,9 i jezdzi jak polonezem

widocznie Ty za mało jezdzisz swoim 2.5 i nigdy nie jezdziłeś 1.9 po modzie

2.5 to nawet nie syrenka, tylko total shit :sick3: :sick3: :sick3: :sick3: :sick3:

Opublikowano

te 2,5 to nie jest dupowaty silnik i nie takie duze koszty ktos nie jezdzil to niewie kupil sobie 1,9 i jezdzi jak polonezem

Pewnie auto masz niecałe pół roku i jeszcze nie przyszło Ci części ekspluatacyjnych wymieniać albo poprostu mało jeździsz :gwizdanie:

Inaczej bedziesz mówił jak Cie spotka takie 1,9+ :naughty:

A co do tematu swapu to juz chyba wszystkie plusy i mnusy zostały powiedziane, mozna by sie zastanowić nad zamknięciem :naughty:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...