krzysiekz89 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Czy ktos z was zastanawial sie nad zmiana silnika? 1.9--2.5 Jakie wogole moga byc tego koszty? Wogole to sie oplaca?
k0za Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 y? Takie swapy to ludzie robią ale w drugą stronę :> Dlaczego chcesz 2.5tdi ?
Lukasz_N Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nieoplacalne. Chyba ze lubisz pakowac sie w koszta i pozniejsze problemy z eksploatacja.
yaboo Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Wszystko się da, ale koszta niemałe, sam koszt silnika a musisz mieć kpl. z wiązką i komputerem to ok 5 tyś, do tego wzmocnienie z chłodnicami, intercoolery, spręzyny zawieszenia, szybko licząc ok 10 tyś. zł taniej by było kupić anglika z całym przodem i przełożyć
Gość Prometeo Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nie opłaca się. Jak chcesz mieć więcej mocy to lepiej zrób sobie soft na 130-135 koni.
lapek85 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jak dla mnie nie zrozumiałe podejście do tego swapa zastąpić niezniszczalne 1.9 dupowatym 2.5
krzysiekz89 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 no wlasnie chcialem troche koni dolozyc i myslalem o zmianie silnika, w gre wchodzi tez chip i chyba przy tym narazie zostane:)
lapek85 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 za kasę którą musisz wyłożyć na swapa będziesz miał tak zmodzone 1.9, za którym 2.5 nie nadąży, będzie jedynie wąchać bąki po 1.9
krzysiekz89 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 a co proponujecie jakie modyfikacje zeby podniesc moc i osiagi?
Lukasz_N Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Wieksze turbo i troche dlubnac zeby wiecej ropki podlewalo i bedzie ok :>
maciejski Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 zalezy w jakim silniku konkretnie, ceny podam "z patyka" na wyrost, ale: a) wieksze turbo (+ewentualnie kolektor jak nie bedzie p&p), 2k turbo + 800zl kolektor wydajniejsze wtryski (4x300-400zl) c) FMIC z orurowaniem (1300zl) d) poluzowanie lekko wydechu + usuniecie kata (pewnie cos kolo 400-500zl) to w sumie tyle, na pewno dojdzie sprzeglo, bo sie stare wysypie i przydaloby sie hamulce zrobic.
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 zalezy w jakim silniku konkretnie, ceny podam "z patyka" na wyrost, ale: a) wieksze turbo (+ewentualnie kolektor jak nie bedzie p&p), 2k turbo + 800zl kolektor wydajniejsze wtryski (4x300-400zl) c) FMIC z orurowaniem (1300zl) d) poluzowanie lekko wydechu + usuniecie kata (pewnie cos kolo 400-500zl) to w sumie tyle, na pewno dojdzie sprzeglo, bo sie stare wysypie i przydaloby sie hamulce zrobic. Dziwne masz te ceny Jeśli chodzi o 1.9 to 1. Turbo AWX/BRD/hybryda załózmy nowe/regenrowane - 1200-2000tys, używka 500-1000(AWX) 2. Wtryski(końcówki - 140zł szt x4 +przekładka min 50zł/szt) kompletne wtryski 1200-1400zł 3. FMIC(intercooler centralny) 500-1200 w zaleznosci na co sie szarpniesz 4. Sprzęgło wzmocnione koszty sprzegła+ wzmocnienie ~1200zł(nie wliczajac dwumasa) ewentualnie jednomas 5. Koszty nie przewidziane, czujniki, węże itp 6. kolektor ssący - 90zł 7. Usuniecie kata - w cenie katalizatora Czy ktos z was zastanawial sie nad zmiana silnika? 1.9--2.5Jakie wogole moga byc tego koszty? Wogole to sie oplaca? Nielicha historia odpusć sobie, jak juz swapy robic to na AWXa 1.9 z B6 scieżka przetarta
krzysiekz89 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nielicha historia odpusć sobie, jak juz swapy robic to na AWXa 1.9 z B6 scieżka przetarta no dobra a z silnikiem AWXa od B6 bylo by prosciej? jaka moze byc cena calego silnika z osprzetem?
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 no dobra a z silnikiem AWXa od B6 bylo by prosciej? jaka moze byc cena calego silnika z osprzetem? Moze nie prościej ale skuteczniej, poczytaj o 2,5 i o jego kosztach w utrzymaniu Tu masz opis co i jak z tym AWXem http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t75462.0.html;highlight=swap+na+awx
maciejski Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Kowi87, raz, ze napisalem wyraznie "ceny na wyrost" to dwa Twoje ceny za bardzo nie odbiegaja od moich, no za uzywane szroty wtryski ( po 140zl? haha, no prosze Cie, chyba lejace, ja podalem realna cene pewnych wtryskow od kogos z sr.pl a nie od handlarza co wszystko ma nowki sztuki z niemiec), FMIC cena od kolegi devastation, porzadny kolektor (jesli mowimy o zrobieniu nowego to wlasnie okolice 700-800zl). ps. turbiny NOWE regenerowane :polew: wszyscy wszedzie wiedza, ze to jest loteria, lepiej kupic dobra uzywke niz regenerowana jak to okresliles NOWA, ja kupilem nowa-nowa a nie "nowa panie regenerowana" BRD za 1700zl. ps2. warto dodac do tego strojenie czyli granice 1200-1500zl zaleznie od tunera
Kowi87 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Kowi87, raz, ze napisalem wyraznie "ceny na wyrost" to dwa Twoje ceny za bardzo nie odbiegaja od moich, no za uzywane szroty wtryski ( po 140zl? haha, no prosze Cie, chyba lejace, ja podalem realna cene pewnych wtryskow od kogos z sr.pl a nie od handlarza co wszystko ma nowki sztuki z niemiec), FMIC cena od kolegi devastation, porzadny kolektor (jesli mowimy o zrobieniu nowego to wlasnie okolice 700-800zl). ps. turbiny NOWE regenerowane :polew: wszyscy wszedzie wiedza, ze to jest loteria, lepiej kupic dobra uzywke niz regenerowana jak to okresliles NOWA, ja kupilem nowa-nowa a nie "nowa panie regenerowana" BRD za 1700zl. ps2. warto dodac do tego strojenie czyli granice 1200-1500zl zaleznie od tunera no ceny podobne w sumie dałem , a co do wtrysków wyraźnie napisałem cena za końcówke wtryskiwacza fratelli po tyle chodziły niedawno niewiem jak obecnie jest :gwizdanie: z turbinami to ja juz nie wierze nowa-nowa dlatego napisałem nowa/regenerowana bo te wszystkie okazje za 1200zł to tylko regenerowane sa, jak chciałem kupic w ream - poland nówke AWXa to mi powiedział cene zaporową 2700zł ;( a turboTEC za regenerowaną krzyczeli 1800zł(ceny z tamtego roku)
tx-didi Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 krzysiekz89 sprzedaj 1.9, za kase kupisz spokojnie dwa 2.5 i jeszcze zostanie na waciki....
Gość ciasny Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 te 2,5 to nie jest dupowaty silnik i nie takie duze koszty ktos nie jezdzil to niewie kupil sobie 1,9 i jezdzi jak polonezem
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 te 2,5 to nie jest dupowaty silnik i nie takie duze koszty ktos nie jezdzil to niewie kupil sobie 1,9 i jezdzi jak polonezem widocznie Ty za mało jezdzisz swoim 2.5 i nigdy nie jezdziłeś 1.9 po modzie 2.5 to nawet nie syrenka, tylko total shit :sick3: :sick3:
Kowi87 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 te 2,5 to nie jest dupowaty silnik i nie takie duze koszty ktos nie jezdzil to niewie kupil sobie 1,9 i jezdzi jak polonezem Pewnie auto masz niecałe pół roku i jeszcze nie przyszło Ci części ekspluatacyjnych wymieniać albo poprostu mało jeździsz :gwizdanie: Inaczej bedziesz mówił jak Cie spotka takie 1,9+ A co do tematu swapu to juz chyba wszystkie plusy i mnusy zostały powiedziane, mozna by sie zastanowić nad zamknięciem
Rekomendowane odpowiedzi