Hardjack Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Zakupiłem na allegro fejs OBDII pod USB od użytkownika PMFactory za 40zł i wydaje mi się, że jest zepsuty, albo ja coś omijam i jest przez to źle. Sprawa wygląda tak, że kupiłem pierwszy wtyk i gdy w VAG-u 409-1 klikam na options, a następnie TEST to pojawia się komunikat Port Status: OK! Interface: Not Found! Próbowałem też na VAG-u 311-2 i jest tak samo, próbowałem na dwóch innych komputerach (XP, XP, 7). Do kabla otrzymałem płytkę ze sterownikami i niby wszystko robię tak jak jest w instrukcji, nie ma żadnych błędów itp, a jednak nie trybi. W menedżerze urządzeń zmieniałem na wszystkie możliwe porty COM jakie się dało i czas oczekiwania zmniejszałem do 1. Zareklamowałem ten pierwszy i otrzymałem drugi inny. Tylko, że z nim mam to samo i zwątpiłem. Chyba ten sprzedawca nie sprzedaje jakiś bubli, bo nie ma negatywnych komentarzy, że interfejsy, które sprzedaje są popsute. Proszę o pomoc
zbychzz Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 może masz coś nie tak z samym gniazdem diagnostycznym - radziłbym najpierw połączyć się ze sprawdzonym kabelkiem a później przełożyć kabel i sprawdzić (oczywiście komputer ten sam). Wtedy będziesz wiedział czy to interface czy gniazdo. Możesz też sprawdzić na innym samochodzie twój felerny kabelek
Sztomel Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 a podłączyłeś chociaż tego Vaga do samochodu i przekręciłeś kluczyk w stacyjce - pytam trochę z przekory (nie bądź urażony) ale wielu forumowiczów myśli, że Vag pójdzie bez podłączenia do gniazda w samochodzie i bez przekręconego zapłonu.
piotrpz87 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Ja też kupiłem taki kabelek za 40zł a dokładnie Vag KKL i nie moge zrobić adaptacji przepustnicy nie wiem dlaczego (nie mam bloku 060 - zgodnie z typem przepustnicy - jest ich tylko 25) - pokazuje mi jakiś błąd, że nie mam dostepu do takiego kodu i nawet pobrałem pelną wersje VagCom i nic. Zmieniałem też kodowanie licznika z mil na km ale u mnie nie chce się zmienić. Czy to też wina urządzenia (najbardziej mi chodzi o tą przepustnice a tu lipa).
elmo814 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 CCC- cena czyni cuda, poczytaj watek o interfejsach
Julo Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 No tak, tylko tam wszyscy piszą, żeby brać najtańszy bo wszystkie są takie same...
Maryanoo Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Dwa kable kupowałem od tego użytkownika co kolega i zero problemu. Zobacz czy na innym auci eCi się połączy. Kiedyś podłączałem audi kuzyna i za pierwszym razem nie było połączenia, a za drugim zatrybił. Sam nie wiem czemu bo inne auta trzaskał. Port com w menedżerze i w vag-com wiesz ze musza byc takie same. Oczywiscie kluczyki w stacyjce przekręcone na ON. Jesli to nie pomoże, sprobuj na innym aucie
krolu Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 No tak, tylko tam wszyscy piszą, żeby brać najtańszy bo wszystkie są takie same... dokładnie, do b5 wystarczą najtańsze... a na 100% sprawdziłeś w "about" status licencji ?
Sztomel Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 a na 100% sprawdziłeś w "about" status licencji ? to nie ma znaczenia czy jest aktywacja pełnej wersji czy wersja demo.
pablo_9 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Kupowałem w ostatnim czasie dwa interfejsy VAG USB po 35,95 i nie mogę złego słowa powiedzieć wszystko działa poprawnie. Zrób jak koledzy radzą to coś na pewno się wyjaśni...
Julo Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 dokładnie, do b5 wystarczą najtańsze do b6 bez CANa podobnie, byleby miał wtyczkę OBDII - jeśli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu..
Hardjack Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 Kabelek działa. Przeraziłem się jak odczytałem błędy, VAG znalazł ich aż 11
zbychzz Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Kabelek działa. Przeraziłem się jak odczytałem błędy, VAG znalazł ich aż 11 a pochwal się jeszcze co zrobiłeś, że w końcu się podłączyłeś ?
Sztomel Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 VAG znalazł ich aż 11 :shocked nie ma co panikować, zapisz te co pokazało i następnie skasuj, pojeździj trochę na wysokich obrotach silnika i ponownie sprawdź błędy a te co zapisało lub zostały wpisz w ww. temacie to zobaczymy z czym masz problem.
piotrpz87 Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 A jak ja chce zrobić adaptacje przepustnicy lub jakiś test to wyświetla mi się taki napis: Sorry This function reguiser Vag Com to be Registered and Activated. please contact the Author or your Distributor for Activation code. rozumiem , że mam actywować vaga aby mieć dostęp do większej ilości kodów -pytanie tylko jak?
Hardjack Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 Proszę moderatorów o usunięcia powyższego postu, bo userowi wyżej chyba pomyliły się tematy. Panowie, porażka. Podłączyłem swój kabel do Audi 80 B4 stosując przejściówkę na OBDI i zepsuł mi się fejs. Teraz ani pod moim autem nie chce działać ani pod 80. Napisałem do użytkownika od którego kupiłem ten kabel, a on odpisał mi że mam napięcie na K-liniach i przez to uszkodził mi się kabel. Nie wiem, czy to prawda, czy napisał tak aby mnie zbyć. Jakieś pół roku temu byłem 80 u mechanika i podłączał 80-tke pod swój komputer i nie było żadnych problemów.
adamski2504 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 koledzy kupilem vag com 2,5 z obd II i problem jest taki ze polaczę się tylko ze skrzynią , nie chce łączyć się z silnikiem i poduszkami . W czym leży problem ? może ktoś pomoże
Hardjack Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 Nie chciałem zakładać nowego tematu, a więc napiszę tutaj. Mam już nowy kabelek i dzisiaj podłączyłem pod samochód i wyskoczyły 4 błędy i proszę o ich analizę: 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Co do tego ostatniego, to w ten weekend mam wymieniać klocki, a więc wyczyszczę ten czujnik oraz ząbki na tarczy. Jak diagnozowałem ABS to komputer zaczął pikać potrójnie, właśnie tak jak na początku jazdy. Mam jeszcze taki problem, że dopóki samochód nie piknie trzy razy, to coś się dzieje hamulcami, że od razu działa jakby ABS a pedał hamulca jest bardzo twardy od samego początku. Po ujechaniu powiedzmy 500 metrów jest już normalnie. Podczas przekręcania kluczyka powinna zaświecać się kontrolka ABS-u?
tezet627 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam! Hardjack napisz jak uporaleś się z problemem komunikacji vaga z samochodem... Wyskakuja mi te same komunikaty co Tobie... ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się