Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

ech.... lubię tą profilaktykę...

tylko skąd na nią brać.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? ;)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

Do czasu... :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

zazdraszczam

A, ze tak zapytam, z przodu masz zaciiski Q7 itd ZR18/ZL18? Bo mam takie a nie wiem jak tarcze od czego pod te zaciski? ;)

z MLa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko skąd na nią brać.....

Stary , Fly sra hajsem :wink:

Nawet się nie musi podcierać :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i problem nadal jest.

- nowe świece

- nowe cewki

- nowy przepływomierz

- podmienione moduły zapłonowe (używki)

...pufa sobie z wydechu tak samo, raz z jednej rury, raz z drugiej.

Nieszczelność? Coś z układem paliwowym? wtf? Spróbuje jeszcze z innymi modułami, bo po ich zmianie było dobrze przez 1 dzień, a potem problem wrócił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz zmieniałeś cewki trzeba bylo zamontować z tfsi. Od razu pozbyłbys sie modułów. Co na to Witek? Domyślam sie,ze parametry na vagu w normie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, mozemy jutro sie spiknac z vcdsem :)

sprężanie sprawdzali ?

nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech sprawdza, od poczatku nie podobała mi sie obróbka cylindrów bez zmiany tłoków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradziłeś sobie DV i szczelnośc dolotu igła?? Jak wyglądają korekcje na sondach, moja chodzi idealnie powiem że nawet lepiej niż na ori głowicach równo w całym zakresie obrotów trzyma doładowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordo podrzucę logi jak wrócę z tyrki po 17 bo wczoraj że tak powiem ta flaszka była zapłonem dosyć długiej reakcji :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradziłeś sobie DV i szczelnośc dolotu igła?? Jak wyglądają korekcje na sondach, moja chodzi idealnie powiem że nawet lepiej niż na ori głowicach równo w całym zakresie obrotów trzyma doładowanie...

Mozesz na sportaudi rzucic okiem, tam wklepalem wszystkie pomiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja ;)

Auto jednak jest sprawne, nic a nic mu nie dolega. W czwartek byłem u AW, auto dostało srogi wp***dol.

Wszystkie pomiary, AFR, boost, stuki, zaplon bdb. Była delikatna nieszczelność i przy 270km/h zdjęło łącznik z dolotu... ;) - "ooo.. masz ogranicznik przy 270, Witek każdemu zakłada (hehe), a nie! to nieszczelność" :D

Falowanie doładowania mogło brać się z nieszczelności, uszkodzonej wiązki przepływki lub po prostu z braku samej adaptacji boostu w ECU. Przy przełączaniu z jednego softu na drugi potrzeba kilku przejazdów na pełnej skali obrotów żeby ECU nauczyło się nowych ustawień.

Człowiek uczy się całe życie... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To twoja skrzynia ogarnia taką prędkość ? Graty pozbycia sie problemu :)

Edytowane przez dziadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...