Gwerty Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 co do oryginalnych bixenonów. to wymiana uszczelnień pomaga ale warto je co poł roku wymieniać. albo zaslepić otwór do regulacji w rynnie błotnika. bo spływająca woda z szyby leje sie bezposrednego na ta regulacjei z czasem znowu zaczyna puszczać.
Flyer Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 opitalaliśmy się na razie zrobiony jest jeden bok przez boberka, ale twierdzi, że tu nie ma co polerować a kierownik siedzi na leżaku i browarem pokazuje gdzie trza dopolerować nie ma az tak dobrze... z boku uczylem sie na dziadkowym Punto (auto z 99 r., nigdy porzadnie nie myte, nie woskowane), boberek zaczal, ja konczylem, efekt mega. buba, APC zrobilo mi mega robote przy silniku... az bylem w szoku. Szkoda tylko, ze po 30km znowu trzeba leciec detailerem
Buba Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Najlepsze jest to że nie jest tłuste a rozpuszcza więcej syfu niż benzyna ekstrakcyjna
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Pany, bylby ktos chetny na moj gwint ? WEITEC, stan praktycznie jak nowy, bo po 1 sezonie w DE. Jest to gwint pod sedana fwd, ale spokojnie podejdzie i do avanta fwd. Ja zmieniam, bo jednak powinienem miec od innej klasy wagowej. Jesli ktos sledzil moj temat, to widzial dokladne zdjecia gwintu - stan naprawdę IGŁA. Koszt nowego 3600 +/- ja oddam duuużo taniej. Zrobiłem na nim 1000km od montażu.
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD.
moskal Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Najlepsze jest to że nie jest tłuste a rozpuszcza więcej syfu niż benzyna ekstrakcyjna A benzyna ekstrakcyjna jest tłusta ??
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Nie porównujmy APC do ekstrakcyjnej, to zupełnie co innego... APC psikasz, spłukujesz wodą i jest czysto jak na d*pie niemowlaka. Benzynka to szmata i szorowanie.
Bart-S Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD. Np. do mojego?
Flyer Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD. Np. do mojego? No na przyklad...
Pomyk Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Przepiękna. Szczególnie z tymi alusami. Ale ten profil trochę odstrasza...
Bart-S Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 Ciesze sie nadal, bo jezdzi sie na tym gwincie super, ale jest zbyt miekki, nie ta klasa wagowa, tyl auta stoi za nisko przy max podkreceniu w gore. Lepiej zeby trafil do FWD. Np. do mojego? No na przyklad... No to Michu złóż mi ofertę na PW
krzysiekvtec Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Slyszalem o tym cudeńku a teraz na nie trafilm :-) pozazdroscic autka, wszystko doprowadzonedo super stanu z najmniejszych szczegolach, bezawaryjnosci kolego :-)
Flyer Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Kiedys obiecalem sesje spod maski po letnich porzadkach... ale w koncu nic nie wyszlo. W weekend przy okazji walki z poduszka silnika udalo mi sie cos tam ustrzelic W aucie nic sie specjalnego nie zmienilo, pomalowalem kola zimowe na czarny polysk (18" DTM), mysle powoli nad setupem 400+, ale to raczej druga polowa 2014. Stare turbiny za cholere nie chca sie rozleciec, wszedzie sucho, oleju nie ciagna...
MarianekZg Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 ...https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q82/1460230_10200239695113345_1044912665_n.jpg Taki widok pod maską mmm Masz może fotkę tych pomalowanych felg
jozek726 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Kiedys obiecalem sesje spod maski po letnich porzadkach... ale w koncu nic nie wyszlo.W weekend przy okazji walki z poduszka silnika udalo mi sie cos tam ustrzelic W aucie nic sie specjalnego nie zmienilo, pomalowalem kola zimowe na czarny polysk (18" DTM), mysle powoli nad setupem 400+, ale to raczej druga polowa 2014. Stare turbiny za cholere nie chca sie rozleciec, wszedzie sucho, oleju nie ciagna... https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q82/1460230_10200239695113345_1044912665_n.jpg nic tylko się cieszyć
wladi Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Pięknie teraz Bieniek ma przynajmniej z kogo brać przykład:decayed:
Bieniek Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Pięknie teraz Bieniek ma przynajmniej z kogo brać przykład:decayed: Ja dopiero wszystkie rury dolotowe do fmic odebralem z malowania w czarny mat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się