Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakos tak malo "ciemno" wygladaja te bixenony :tongue4:

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość norbertdriver
Opublikowano

za***ista :good: Gratuluje furki, świetny wóz, świetne mody !!!

Opublikowano

Jakos tak malo "ciemno" wygladaja te bixenony :tongue4:

To wszystko przez slonce :cool1:

Opublikowano

Aha - cofam news o braku parowania, wlasnie po dluzszym deszczu jeden reflektor lekko zaszedl... widac trzeba dopracowac tego moda :naughty:

Nie możesz ich po prostu uszczelnić silikonem po uprzednim wysuszeniu ?

Opublikowano

Silikon, czy folia na lampie to ten sam efekt. Widac woda musiala dostac sie przez drugi otwor do regulacji - ten blizej chlodnicy - tylko jak? :mysli:

Tak, czy siak - momentalnie odparowaly zanim jeszcze z pracy odjechalem.

Opublikowano

Ja u siebie rezałem o-ringi pod krućcem. Przez jakiś czas był spokój a teraz widzę że znów parują. Kolejna próba to wazelina techniczna... Hmm, gdyby tak wykombinować jakiś ściągany kondom na ten plastik w którym jest regulacja, a może przywalić mu z plasteliny :naughty:

Opublikowano

Super teraz wygląda tylko szkoda że tak mało fotek :wink4:

Opublikowano

Niech no tylko pogoda sie ustabilizuje to zrobie sesje.

Zreszta dopiero moze w ten weekend zamontuje spoilerek :wink4:

Opublikowano

Problem z parowaniem BiXów nie wynika z dostawania się wilgoci do środka, bo to będzie istnieć zawsze. Problem jest z odpowiednim "odpowietrzeniem", czyli trzeba dać ujście wilgoci.

Tyle lampek, co montowałem na trucku i zawsze ten sam efekt. Bardzo szczelne, bardzo parują.

U siebie, jak miałem założone BiXy zastosowałem poradę (nie pamietam czyją :embarrassed:), aby środkową śrubkę spod przetwornicy podłożyc pod nia. W ten sposób powstaje ładna szczelinka.

Od tamtej pory, aż do ściągnięcia lamp nigdy mi nie zaparowały w najrózniejszych warunkach pogodowych.

Opublikowano

Fajnie jka by griłi znaczek był w kolorze felg bez chromów :) nieźle by furlka wygladała a dokładniej jeszcze lepiej bo terz super jest:)

Opublikowano

Problem z parowaniem BiXów nie wynika z dostawania się wilgoci do środka, bo to będzie istnieć zawsze. Problem jest z odpowiednim "odpowietrzeniem", czyli trzeba dać ujście wilgoci.

Tyle lampek, co montowałem na trucku i zawsze ten sam efekt. Bardzo szczelne, bardzo parują.

U siebie, jak miałem założone BiXy zastosowałem poradę (nie pamietam czyją :embarrassed:), aby środkową śrubkę spod przetwornicy podłożyc pod nia. W ten sposób powstaje ładna szczelinka.

Od tamtej pory, aż do ściągnięcia lamp nigdy mi nie zaparowały w najrózniejszych warunkach pogodowych.

Moze trzeba zamontowac jakis wentylator komputerowy :mysli: Sorry za OT

Opublikowano

Kulki wciągające wilgoć, wentylatory - wszystko już było :)

Flyerowóz ładnie się prezentuje w S-Line - kiedy dupka?

Opublikowano
:kox: :kox: :thumbup: Cudna!!
Opublikowano

super !!!

Opublikowano

zaje**sta :kox:

grafit fele i brak chromów :good:

Opublikowano
:good:
Opublikowano

fajnie ale listwy w kolor :)

fajna rejestracja przerejestorwałes sie czy przerobiłes :)

widizałem Cie wczoraj na gdańskiej okolo 17:30

Opublikowano

Rejestracja to photoshop :tongue4:

Opublikowano

Silikon, czy folia na lampie to ten sam efekt. Widac woda musiala dostac sie przez drugi otwor do regulacji - ten blizej chlodnicy - tylko jak? :mysli:

Tak, czy siak - momentalnie odparowaly zanim jeszcze z pracy odjechalem.

Nie masz nigdzie jej pękniętej ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...