MARCIN607 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Fly jakbyś dorwał całe s4 i wysprzedawał graty chętnie łyknę środek i pare gratów-ale to jak coiś to się odezwę-piewrw urlop-też bym gdzieś poleciał-na 30'C
KENOiX Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Właśnie o to mi chodzi gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać. Wyciąganie 3.0 z B7 to profanacja!
MARCIN607 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 to ma ręce i nogi Właśnie o to mi chodzi gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać.
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.
MARCIN607 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6
KENOiX Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor. Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie.[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 23:20_________________________________________________ Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Chodzi ci o to aby kupić angola b6 + s4b5? i robić swapa i przekładkę?
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor. Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie. W takim razie poszedłbym w B6, najlepiej 3.0 V6, bo wtedy wszystko podejdzie p&p przynajmniej mechanicznie. Ogólnie B6 szczególnie S-line bardziej mi się podoba od B7. Ostatnie najładniejsze audi z single frame grill
boberek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 fly ale będzie ulep jak wsadzisz tam 2,7 BiT
turdzi Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku
MARCIN607 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku
turdzi Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić? a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6 Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku Robota prawie taka sama i tak pol auta trzeba zrozbierac , te przekladki to wcale nie jest taka prosta sprawa.
Buba Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda
wuju Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie:
KENOiX Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie: jeśli nie będzie szedł od razu w moc, to dużo do tego interesu nie dołoży. A rezać moc można z czasem. Poza tym nie musi zmieniać zawiasu, ew heble na 320/345 ale to już nie duże koszty. Wszystko zależy od tego co wyjdzie do zrobienia w praniu. Dlatego chyba jeszcze nikt tego nie robił, bo w sumie sporo niewiadomych jest.
wuju Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 przetrze szlak to się pewnie nie 1 za to zabierze
KENOiX Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 ja jestem jeszcze ciekaw czy coś takiego da się w miarę łatwo przeszczepić do b6/b7 http://www.allegro.pl/item1050569648_silnik_audi_a4_v6_3_0_tfsi_ccb.html
MARCIN607 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 10tyś km i na części juz poszło :polew: 10 tyś km pechowy silnik ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się