Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Fly jakbyś dorwał całe s4 i wysprzedawał graty chętnie łyknę środek i pare gratów-ale to jak coiś to się odezwę-piewrw urlop-też bym gdzieś poleciał-na 30'C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie o to mi chodzi :wink4: gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać. Wyciąganie 3.0 z B7 to profanacja! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ma ręce i nogi

Właśnie o to mi chodzi :wink4: gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.

Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie.[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 23:20_________________________________________________

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Chodzi ci o to aby kupić angola b6 + s4b5? i robić swapa i przekładkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.

Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie.

W takim razie poszedłbym w B6, najlepiej 3.0 V6, bo wtedy wszystko podejdzie p&p przynajmniej mechanicznie. Ogólnie B6 szczególnie S-line bardziej mi się podoba od B7. Ostatnie najładniejsze audi z single frame grill :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku

Robota prawie taka sama i tak pol auta trzeba zrozbierac , te przekladki to wcale nie jest taka prosta sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda :mysli:

no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda :mysli:

no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie:

jeśli nie będzie szedł od razu w moc, to dużo do tego interesu nie dołoży. A rezać moc można z czasem. Poza tym nie musi zmieniać zawiasu, ew heble na 320/345 ale to już nie duże koszty. Wszystko zależy od tego co wyjdzie do zrobienia w praniu. Dlatego chyba jeszcze nikt tego nie robił, bo w sumie sporo niewiadomych jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem jeszcze ciekaw czy coś takiego da się w miarę łatwo przeszczepić do b6/b7 http://www.allegro.pl/item1050569648_silnik_audi_a4_v6_3_0_tfsi_ccb.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10tyś km i na części juz poszło :polew: :polew:

10 tyś km pechowy silnik

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...