Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fly jakbyś dorwał całe s4 i wysprzedawał graty chętnie łyknę środek i pare gratów-ale to jak coiś to się odezwę-piewrw urlop-też bym gdzieś poleciał-na 30'C

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Właśnie o to mi chodzi :wink4: gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać. Wyciąganie 3.0 z B7 to profanacja! :)

Opublikowano

to ma ręce i nogi

Właśnie o to mi chodzi :wink4: gdybym sprzedał B7 mógłbym kupić B6/B7 Q/MT i zacząć rezać.

Opublikowano

Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.

Opublikowano

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Opublikowano

Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.

Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie.[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 23:20_________________________________________________

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Chodzi ci o to aby kupić angola b6 + s4b5? i robić swapa i przekładkę?

Opublikowano

Rezanie 500KM+ w 2.7T tanie nie jest. Pytałem się kiedyś ludzi rozeznanych w temacie i wychodzi około 30tys za sam motor.

Thom4s zdaje sobie z tego sprawę, a gdzie zawieszenie i dobre heble? koszty kupna silnika 2,7 itp itd. Dlatego właśnie w grę wchodziła by sprzedaż 3.0 TDI i zamiana na coś słabszego + rezanie.

W takim razie poszedłbym w B6, najlepiej 3.0 V6, bo wtedy wszystko podejdzie p&p przynajmniej mechanicznie. Ogólnie B6 szczególnie S-line bardziej mi się podoba od B7. Ostatnie najładniejsze audi z single frame grill :wink4:

Opublikowano

fly ale będzie ulep jak wsadzisz tam 2,7 BiT

Opublikowano

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku

Opublikowano

wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku

Opublikowano

wiem wiem-tylko to by była najmniej inwezyja opcja

Pany a jakby angola kupić i przekładkę robić?

a B6 zostawić z 2.5? tylko wtedy drugie auto jest i to już nie b6

Ale Flyer nie chce B5 i mu sie nie dziwie , bez urazy ale to juz stare auto co widac zwlaszcza zwlaszcza w srodku

Robota prawie taka sama i tak pol auta trzeba zrozbierac , te przekladki to wcale nie jest taka prosta sprawa.

Opublikowano

Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda :mysli:

Opublikowano

chyba Nosb ma się tego podjąć

Opublikowano

Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda :mysli:

no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie:

Opublikowano

Mowisz ze w 20k chcesz sie zmiescic ale kto to bedzie skladal? Nosb sam grzebal po nocach w garazu i mial o wiele latwij bo ta sama buda :mysli:

no ale jak sprzeda swój silnik i resztę gratów które zostaną z s4 to wcale nie musi dużo za to wszystko wyjść :gwizdanie:

jeśli nie będzie szedł od razu w moc, to dużo do tego interesu nie dołoży. A rezać moc można z czasem. Poza tym nie musi zmieniać zawiasu, ew heble na 320/345 ale to już nie duże koszty. Wszystko zależy od tego co wyjdzie do zrobienia w praniu. Dlatego chyba jeszcze nikt tego nie robił, bo w sumie sporo niewiadomych jest.

Opublikowano

10 tyś km pechowy silnik

Opublikowano

10 tyś km pechowy silnik

???

Opublikowano

10tyś km i na części juz poszło :polew: :polew:

10 tyś km pechowy silnik

???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...