grzenia Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Wyjdzie w trakcie najwyżej będą przekładać
Flyer Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 Chcialem zostawic seryjna skrzynie i dyfer 2.5TDI zeby nie generowac kolejnych kosztow. Skrzynia z S4 nie podchodzi do B6, bo dyfer nie pasuje... a znalezc dyfer z B6 pasujacy do skrzyni z B5 to problem [a podobno nawet niemozliwe]. Zobaczymy w praktyce jak sie bedzie jezdzic
turdzi Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Chcialem zostawic seryjna skrzynie i dyfer 2.5TDI zeby nie generowac kolejnych kosztow. Skrzynia z S4 nie podchodzi do B6, bo dyfer nie pasuje... a znalezc dyfer z B6 pasujacy do skrzyni z B5 to problem [a podobno nawet niemozliwe]. Zobaczymy w praktyce jak sie bedzie jezdzic mysllem raczej od S4 ale B6/7 , no ciekawe jak to badzie jezdzic
Peres Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 ciekawe jak skrzynia bedzie znosić obroty wyższe niż 5 RPM. Hmmmmm
Flyer Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 Te przelozenia skrzyni B6 2.5TDI i B5 S4 nie sa wcale mocno rozniace sie... kiedy je porownywalem. Sam jestem ciekaw jak bedzie w praktyce - czy skrzynia bedzie krotsza, czy dluzsza ciekawe jak skrzynia bedzie znosić obroty wyższe niż 5 RPM. Hmmmmm A jakie to ma znaczenie?
turdzi Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Sam jestem ciekaw jak bedzie w praktyce - czy skrzynia bedzie krotsza, czy dluzsza no na chlopski rozum skrzynie kazda skrzynia z gnojowozu zawsze bedzie dluzsza , aby zreompensowac niskie obroty....
Wandej Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Sam jestem ciekaw jak bedzie w praktyce - czy skrzynia bedzie krotsza, czy dluzsza no na chlopski rozum skrzynie kazda skrzynia z gnojowozu zawsze bedzie dluzsza , aby zreompensowac niskie obroty.... no żebyś Fly nie miał na 6 biegu 250km/h przy 4tyś obrotów
Flyer Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 Nosb stwierdzil, ze bedzie vmax 360km/h
Chuck Norris Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Nosb stwierdzil, ze bedzie vmax 360km/h Chyba jak podłączycie tą butle (NOS) :kox:
Nosb Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Co wy tak tej skrzyni wszyscy ? Nic jej nie bedzie I bedzie dzialac jak powinna Jak macie jakies ale to porownajcie np przelozenia skrzyni 6-tki w b5 powiedzmy 2,7T i 2,5 TDI 1 i 2 sa identyk, kolejne dluzsze...
poziek Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 ale do tego trzeba mieć dobre oponki ziomuś...
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Niby gdzie i czym mialbym takiego speeda osiagnac?
Cristoforo Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Niby gdzie i czym mialbym takiego speeda osiagnac? koła na kobyłkach i zamykasz licznik jakaś fajna tapetka na przednia szybe i masz krajobraz i jaki ten 2.7BIT wtedy oszczędny
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Ciekawostka z placu boju... Moja skrzynia z 2.5TDI ma takie samo glowne przelozenie co skrzynia z S4
Flyer Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Predkosci przy 6,800 rpm S4 > 57 , 106 , 140 , 207 , 248 , 293 TDI > 57 , 106 , 151 , 230 , 299 , 357
letallec Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Predkosci przy 6,800 rpm S4 > 57 , 106 , 140 , 207 , 248 , 293 TDI > 57 , 106 , 151 , 230 , 299 , 357 :kox:
aju Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 czyli będzie gorzej od 3 biegu szła niż S4.... raczej tak?[br]Dopisany: 29 Lipiec 2010, 15:40_________________________________________________//napi***oliłem coś w postach// edytowałem 3razy bo widze że w KMH podane a ja myślałem że to podane przełożenia biegów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się