MatteoAlessandro Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 muszę sobie zainstalować ELSĘ bo widzę, że tam jest sporo ciekawej i dokładnej wiedzy @OLO_GDA - bardzo dziękuję za zaangażowanie w pomoc o odgadywania ciekawostek związanych z moim samochodem[br]Dopisany: 15 Maj 2010, 21:56_________________________________________________RNS-E założone, antena do [br]Dopisany: 16 Maj 2010, 14:57_________________________________________________ moze ktos zapomnial czegos podlaczyc, jakiegos czujnika ktory blokuje dach podczas jazdy bo napewno w b6 nie da sie go rozkladac podczas jazdy (a ty masz B6).na YT wyraznie widac ze w B6 i B7 czas rozkladania dachu wynosi ok 22sek, jakbys mogl zmierzyc u siebie byloby spoko. jak wreszcie przestanie padać to zmierzę i dam Ci znać
arturro_A6 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 wreszcie wrocilem z GTI Treffen i moge odpisac oczywiscie moje posty nie sa w jakikolwiek sposob zlosliwe co do palakow to ciekawa rzecza jest to ze w mojej instrukcji nic nie ma o tym systemie (rollover protection system), byc moze pozniejsze modele byly w ten system wyposazane czyli palaki strzelajace w przypadku obracania sie auta. nie wiem na ile znasz angielski ale w skanie wyraznie jest napisane ze palaki strzelaja wskutek obracania sie auta lub w przypadku zderzenia cyt. czolowego, bocznego lub tylnego jesli uderzenie bylo wystarczajaco powazne. no ale koniec nt tych palakow wazne zeby wszystko bylo OK.
MatteoAlessandro Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 tak wyłapałem to dlaczego mogą strzelać, ale myślę, że skoro można je chować to pewnie są przypadki gdy strzelają bez potrzeby i dlatego można je chować (pewnie dlatego dopisali ten fragment instrukcji) - najbardziej ucieszyło mnie to że są wielorazowego użytku bo jakoś nie miałbym zaufania do dosztukowanych pałąków a tak jakoś odetchnąłem
arturro_A6 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 tak wyłapałem to dlaczego mogą strzelać, ale myślę, że skoro można je chować to pewnie są przypadki gdy strzelają bez potrzeby i dlatego można je chować (pewnie dlatego dopisali ten fragment instrukcji) - najbardziej ucieszyło mnie to że są wielorazowego użytku bo jakoś nie miałbym zaufania do dosztukowanych pałąków a tak jakoś odetchnąłem nie ma takiego przypadku zeby strzelaly bez potrzeby, system ten pewnie zostal stworzony po to zeby zapobiegawczo np. podczas obracania sie po wpadnieciu w poslizg juz probowac ratowac kierowce (audi przestalo ufac komus kto wpada w poslizg i wychodzi z zalozenia ze sie rozbije), podobne systemy ma merc ktory napina pasy i dociska zaglowek. ogladajac setki rozbitych cabrio nieraz widzialem jak te palaki wypychaja tylna szybe wiec lepiej nie testuj tego systemu za czesto
MatteoAlessandro Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 wiec lepiej nie testuj tego systemu za czesto A tego to nam razem życzę [br]Dopisany: 18 Maj 2010, 08:43_________________________________________________ Bluetooth właśnie kupiony :naughty: - chyba całkiem tanio bo za pełen komplet w wersji 8P0 862 335 N MY 2009 (Europe) zapłaciłem 600 zł http://www.allegro.pl/item1033008858_bluetooth_do_audi_rns_e_a3_a4_a6_tt.html a tak wygląda - zdjęcia z aukcji: [br]Dopisany: 18 Maj 2010, 16:20_________________________________________________FIS wreszcie przekodowany i NAVI już się ślicznie wyświetla. Teraz pora na bluetootha i kodowanie pod SDS :-)
Ar4turo88 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 tesh mam taka skórkę tylko mam pytanie zmieniałeś tylna klapę na europejska a wersja Usa ci została nie chciał byś jej sprzedać jak coś to pisz na priva
MatteoAlessandro Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 Klapę zmieniał ten który ściągnął samochód do PL - ja niestety nie mam starej klapy
Ar4turo88 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 eh paskudna sprawa.A tak pozatym to gratuluje zakupu fura pierwsza liga
Wandej Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Furak, konkret jak na porę roku. Drewno tak jak kolega miron pisał, bym zmienił na jakieś piano black lub ewentualnie carbon tak jak pisałeś. Ja bym jeszcze sprawdził felgi czy mają pierścienie redukująco-centrujące założone, bo to model z B8 a z tego co turdzi pisał tam jest center większy niż 57,1mm No chyba, że masz felgę na dystansie dorabianym. piano black do jasnego wnetrza? Nie wiem jaki tutaj kolor dekorów by pasował zamiast tego drewna
KOval81 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Piano black prześlicznie kontrastuje z jasnym środkiem, ale ja osobiście zostawił bym drewienko - przy jaśniutkim wnętrzu nadaje autu elegancji, której niestety brak przy ciemnych środkach. takie zestawienie bardzo mi się osobiście zawsze podobało - jasna skóra i drewienko Mam tak w A6C6 i jest malinka Alu nie zakładaj, bo nie będzie widać efektu
MatteoAlessandro Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2010 i tak kupno używanego kompletu do cabrio graniczy z cudem a do drewna się przyzwyczaiłem więc zostaje :-)[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 23:01_________________________________________________Felgi wybrane R8 style 18" Chyba będą pasować co? Przykład pod spodem (tylko tam 19"):
Flyer Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Chyba będą pasować co? Przykład pod spodem (tylko tam 19"): Ta felga w 18" wyglada na malutka... nawet na tym zdjeciu te 19" nie robia szału [wygladaja na 17"-18"]. Moim zdaniem powinienes zalozyc RS6/Avus S4.
MatteoAlessandro Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Chyba będą pasować co? Przykład pod spodem (tylko tam 19"): Ta felga w 18" wyglada na malutka... nawet na tym zdjeciu te 19" nie robia szału [wygladaja na 17"-18"]. Moim zdaniem powinienes zalozyc RS6/Avus S4. kupione felgi [R8] - poszukuję opon 235/40/r18 Dołożyłem też dzisiaj obudowy lusterek i chrom na przedniego grilla - jedno i drugie produkcji in-pro A tak wyglądają w porównaniu z poprzednikami (które zostają na zimę)
lomaz1 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 w usa jest taka zasada ze data w produkcji jest data wyjechania (kupienia) auta w salonie czyli jesli auto stoi w salonie 1 rok wbija sie date wyjechania auta z salonu i auto czasami czyli auto z 2004 roku stalo w salonie wyjechalo w 2005 i taka data bedzie wpisana w dowód rejestracyjny to stalo sie uciebie
Thom4s Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 w usa jest taka zasada ze data w produkcji jest data wyjechania (kupienia) auta w salonie czyli jesli auto stoi w salonie 1 rok wbija sie date wyjechania auta z salonu i auto czasami czyli auto z 2004 roku stalo w salonie wyjechalo w 2005 i taka data bedzie wpisana w dowód rejestracyjny to stalo sie uciebie Nie koniecznie, B6 w USA było w produkcji od 2002-2005, w europie koniec 2000-2004. Podobnie z golfem 4.
lomaz1 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 pare kolegow sprowadzalo auta ze stanow i mialo wlasnie taka sytuacje a nawet kolega sprowadzil audi a4 cabrio w dowodzie 2003 normalnie 2002 nawet numerki na szybach otym mowily , ale moze byc tak jak mowisz nie zaglebialem sie az tak gleboko wten temat
MatteoAlessandro Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 Nowy wygląd z chromami na grillu i lusterkach od in-pro oraz nowymi felgami r8 18" i oponami Dunlop Sport Maxx TT 245/40/18"
Piechol Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 chrom jest beee... a dlaczego takie "wielkie" opony?
MatteoAlessandro Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2010 co do chromu to każdy ma inną opinię - rzecz gustu, przez to że opony są tej wielkości nie straciłem nic na komforcie :-) (oryginalnie do Cabrio idą 235/45/17)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się