maciek_gdansk87 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 logi dynamiczne : http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_13404.html http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_13405.html http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_13406.html http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_13407.html pierwszy raz robilem logi wiec jak cos nie tak dajcie znac. objawy: czasem slabnie moc
przemik Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Przycinająca sie zmienna geometria w sprezarce - stad czasami braki w mocy... Pamietaj nastepnym razem zamieszczamy kpl. logow. Pzdr
maciek_gdansk87 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 ok dzieki komplet logow tzn wszystkie grupy dynamiczne i statycznie ? jak bys mogl napisz mi po czym widac ze przycina sie geometria ? tzn skad to wyczytales
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 jakoś nie dopatrzyłem się aby zmienna geometria się przycinała, również przyłączam się do pytania autora tematu.
letallec Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Z logów nic złego nie wynika. Czy objawy są częste i moc całkiem ucieka?
TimekPK Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Poza logami wrzuć jeszcze błędy (fault codes). Będzie więcej informacji. Opisz coś więcej o braku mocy.
przemik Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Musialem miec oczy w .... popełnilem bład. Faktycznie VTG pracuje prawidlowo.
MiruK Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 może przepływka swiruje, albo mało paliwa dostaje (filtr paliwa lub pompa tandemowa)
maciek_gdansk87 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 przeplywka nie wyjdzie z logow ? moze da rade sprawdzic na vagu ? a moze sztanga turbiny cos zawodzi ? czy tez na z vaga widac?
przemik Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Wyglada na to ze te sporadyczne spadki mocy są zwiazane z pracą zmiennej geometrii (ale mogą byc tez zwiazane z czyms innym) - aczkolwiek podczas logowania wyszlo wszystko dobrze.
maciek_gdansk87 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 [br]Dopisany: 28 Maj 2010, 15:48_________________________________________________witam, dorzucam logi statyczne: measure blocks: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14018.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14019.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14020.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14021.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14022.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14023.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14024.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14025.html basic settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14026.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14027.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14028.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/maciaas_14029.html moze z tego cos bedzie widac. to prosze o ocene tych logow[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 15:18_________________________________________________witam, [br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 15:19_________________________________________________.
ribon Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Miałem podobny problem. Ewidentnie musisz poprawić synchronizacje wałka rozrządu (grupa 4, ostatnia kolumna "synchro. angle"). Musi mieć wartość zero albo jak najbliżej zeru. Poszukaj o tym na forum jak to ustawić... na pewno znajdziesz. Jestem pewien, że jak już to zrobisz auto wróci do formy. Dziwne jest również to że ta wartość skacze. Powinna być cały czas ta sama ...==> napięcie paska rozrządu do korekty.
maciek_gdansk87 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 dzieki za info, masz moze linka z instrukcja jak ustawic poprawnie bo cos nie moge znalezc? prosiilbym zeby ktos jeszcze sie wypowiedzial o tych logach zebym mial pewnosc ze to moze byc powodem w/w problemow ?
vauxhall95 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Termostat szrot,kat synchronizacji mocno rozjechany,rozrzad wymieniales?
maciek_gdansk87 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 rozrzad wymienialem z 20tys temu. czemu termostat to szrot ? gdzie to widzisz?
ROBERT Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 :szukaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0;highlight=k%B1t+synchronizacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się