Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oj tam Gracjan, nie daj się prosić... zwróć te K03 i bierz 2xGT28RS :kox::decayed: (swoją drogą mam do oddania muszle z takiej turbiny, nowy korpus to koszt ~2500)

Na szersze mody zrobimy składkę na forum i potem będziemy na spotach wspólnie upalać :decayed:

awarie podstawą tuningu :kox:

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dajcie juz chlopakowi spokoj... bedzie przez najblizszy czas i tak zyl o chlebie i wodzie, a Wy mu tu o hybrydach i gt28 trujecie :D

Opublikowano

Ile było by więcej, według mnie nie warto, jak się już bawić to raz a dobrze :wink4:

przestań , do K03s nie potrzeba wiekszej rzezby , wtryski i fmic :good:

wytłumacz upartemu :>

Sorry winetou ale nie widzę sensu zakładać tych gratów żeby było max 20 koni więcej... Jak już się bawić to się bawić, wykładasz 20tyś+ ( K04 RS6, głowice 2.8, wtryski 630, FMIC,.... ), pęka 500KM i gra a nie takie rzeźbienie że co chwilę coś, mam trochę inne spojrzenie na mody :good:

dajcie juz chlopakowi spokoj... bedzie przez najblizszy czas i tak zyl o chlebie i wodzie, a Wy mu tu o hybrydach i gt28 trujecie :D

Już tydzień ciągnę na zupce chińskiego pochodzenia :decayed:

[br]Dopisany: 03-01-2012, 18:40:37_________________________________________________

Gracjan, mam prosbe

zmierz prosze srednice dolotu w jednej turbinie

dopiero teraz sie im przyjrzalem i zauwazylem ze maja po 8 lopatek jak w K03S i K04

a zwykla K03 ma ich 12, czyli wniosek z tego ze w S4-ce sa mocniejsze turba niz poczatkowo zakladalismy jako zwykle K03 i hybryda nie mialaby tutaj zastosowania

ale moze sie myle, wiec prosze o wymiar

Może być ciężko bo turbiny dzisiaj zawiozłem do kumpla, jutro mają być graty z aso, dzisiaj dolot poszedł do czyszczenia, olej kupiony i powoli zaczynamy składać.

Jutro jak dostanę przewód od SIDa to pojadę go zawieź i postaram się zmierzyć ale nic nie obiecuje :)

Opublikowano

słyszałem że glowice najlepiej zapakowac od 2.4i

prawda to ? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Wydaje mi się że obojętnie czy będą z 2.4 czy 2,8, najważniejsze żeby miały większe kanały :wink4:

Opublikowano

własnie o kanały i zawory tutaj chodzi

a 2.4i min. AGA ma najwieksze, ale moge sie mylic :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Nawet nie widziałem :good: Na razie i tak takie mody się nie zapowiadają :(

Opublikowano

wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia

Opublikowano

Kosiniak ma u Siebie głowice z 2,4 więc coś w tym może być :good:

Opublikowano

wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia

głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony

Opublikowano

Wydmucha Ci uszczelke pod glowicą to beda take mody :decayed:

Opublikowano

Wydmucha Ci uszczelke pod glowicą to beda take mody :decayed:

Nie kracz Gracjanowi Daniel, nie kracz :decayed: Oby mniej takich "drobnych" awarii Gracjan :wink4:

@down;

Daniel wiem, że się zgrywasz, swój też napisałem tak żartobliwie :wink4:

Opublikowano

Spoko zgrywam sie :wink4:

Opublikowano

wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia

głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony

dokladnie, sam se takie kiedys zapakuje :decayed:

Opublikowano

dokladnie, sam (nosb mi) se takie kiedys zapakuje :decayed:

:good:

Opublikowano

wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia

głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony

dokladnie, sam se takie kiedys zapakuje :decayed:

kupujesz taki silniczek, cena fajna 900zł:

http://allegro.pl/silnik-audi-a4-a6-2-4-rok-1999-aga-benzyna-okazja-i1980327109.html

przekładasz głowice i sprzedajesz z informacją ze silnik ma głowice od S4-y

i sprzedajesz za 2000zł :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

dobry pomysł ?????

Opublikowano

wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia

głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony

dokladnie, sam se takie kiedys zapakuje :decayed:

kupujesz taki silniczek, cena fajna 900zł:

http://allegro.pl/silnik-audi-a4-a6-2-4-rok-1999-aga-benzyna-okazja-i1980327109.html

przekładasz głowice i sprzedajesz z informacją ze silnik ma głowice od S4-y

i sprzedajesz za 2000zł :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

dobry pomysł ?????

kurfa podejdzie to do b6?? :kox: Cena jest za***ista :decayed:

Opublikowano

Zalezy kto Ci bedzie to wkladal ;)

Da sie zrobic :) Z tym ze ten silnik to lipa jest totalnie goly bez osprzetu wiec nie oplaca sie.

Co do glowic najlepiej z 2,4 bo maja fajne walki ;)

Opublikowano

kurfa podejdzie to do b6?? :kox: Cena jest za***ista :decayed:

eeeee.... po co ci silnik 2.4 165KM wolnossak ????

Opublikowano

Silnik kupić tylko dla głowic, reszta na złom...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...