QRi Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 oj tam Gracjan, nie daj się prosić... zwróć te K03 i bierz 2xGT28RS (swoją drogą mam do oddania muszle z takiej turbiny, nowy korpus to koszt ~2500) Na szersze mody zrobimy składkę na forum i potem będziemy na spotach wspólnie upalać awarie podstawą tuningu
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 dajcie juz chlopakowi spokoj... bedzie przez najblizszy czas i tak zyl o chlebie i wodzie, a Wy mu tu o hybrydach i gt28 trujecie
Gracjan Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Ile było by więcej, według mnie nie warto, jak się już bawić to raz a dobrze przestań , do K03s nie potrzeba wiekszej rzezby , wtryski i fmic wytłumacz upartemu :> Sorry winetou ale nie widzę sensu zakładać tych gratów żeby było max 20 koni więcej... Jak już się bawić to się bawić, wykładasz 20tyś+ ( K04 RS6, głowice 2.8, wtryski 630, FMIC,.... ), pęka 500KM i gra a nie takie rzeźbienie że co chwilę coś, mam trochę inne spojrzenie na mody dajcie juz chlopakowi spokoj... bedzie przez najblizszy czas i tak zyl o chlebie i wodzie, a Wy mu tu o hybrydach i gt28 trujecie Już tydzień ciągnę na zupce chińskiego pochodzenia [br]Dopisany: 03-01-2012, 18:40:37_________________________________________________ Gracjan, mam prosbe zmierz prosze srednice dolotu w jednej turbinie dopiero teraz sie im przyjrzalem i zauwazylem ze maja po 8 lopatek jak w K03S i K04 a zwykla K03 ma ich 12, czyli wniosek z tego ze w S4-ce sa mocniejsze turba niz poczatkowo zakladalismy jako zwykle K03 i hybryda nie mialaby tutaj zastosowania ale moze sie myle, wiec prosze o wymiar Może być ciężko bo turbiny dzisiaj zawiozłem do kumpla, jutro mają być graty z aso, dzisiaj dolot poszedł do czyszczenia, olej kupiony i powoli zaczynamy składać. Jutro jak dostanę przewód od SIDa to pojadę go zawieź i postaram się zmierzyć ale nic nie obiecuje
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 słyszałem że glowice najlepiej zapakowac od 2.4i prawda to ? :mysli: :mysli:
Gracjan Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Wydaje mi się że obojętnie czy będą z 2.4 czy 2,8, najważniejsze żeby miały większe kanały
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 własnie o kanały i zawory tutaj chodzi a 2.4i min. AGA ma najwieksze, ale moge sie mylic :mysli:
Gracjan Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Nawet nie widziałem Na razie i tak takie mody się nie zapowiadają
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia
Gracjan Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Kosiniak ma u Siebie głowice z 2,4 więc coś w tym może być
Buba Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony
Nosb Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Wydmucha Ci uszczelke pod glowicą to beda take mody
maron_d Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Wydmucha Ci uszczelke pod glowicą to beda take mody Nie kracz Gracjanowi Daniel, nie kracz Oby mniej takich "drobnych" awarii Gracjan @down; Daniel wiem, że się zgrywasz, swój też napisałem tak żartobliwie
Flyer Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony dokladnie, sam se takie kiedys zapakuje
moskal Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 dokladnie, sam (nosb mi) se takie kiedys zapakuje
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony dokladnie, sam se takie kiedys zapakuje kupujesz taki silniczek, cena fajna 900zł: http://allegro.pl/silnik-audi-a4-a6-2-4-rok-1999-aga-benzyna-okazja-i1980327109.html przekładasz głowice i sprzedajesz z informacją ze silnik ma głowice od S4-y i sprzedajesz za 2000zł :polew: :polew: dobry pomysł ?????
Wandej Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 wolałbym aby ktos to potwierdził, żeby pozniej nie wyszła komus jakaś ch...ujnia głowice z 2.4 mają najwieksze kanały z każdej strony dokladnie, sam se takie kiedys zapakuje kupujesz taki silniczek, cena fajna 900zł: http://allegro.pl/silnik-audi-a4-a6-2-4-rok-1999-aga-benzyna-okazja-i1980327109.html przekładasz głowice i sprzedajesz z informacją ze silnik ma głowice od S4-y i sprzedajesz za 2000zł :polew: :polew: dobry pomysł ????? kurfa podejdzie to do b6?? Cena jest za***ista
Nosb Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zalezy kto Ci bedzie to wkladal Da sie zrobic Z tym ze ten silnik to lipa jest totalnie goly bez osprzetu wiec nie oplaca sie. Co do glowic najlepiej z 2,4 bo maja fajne walki
moskal Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 kurfa podejdzie to do b6?? Cena jest za***ista eeeee.... po co ci silnik 2.4 165KM wolnossak ????
Gracjan Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Silnik kupić tylko dla głowic, reszta na złom...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się