Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Spalanie, osiągi, ile km na baku ?


wojtas-audi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ma ktoś tutaj A4 B6 3.0L z Quattro Kombi ile takie coś spali??

Pisz: Lukas, krotki. Wiecej nie kojarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś tutaj A4 B6 3.0L z Quattro Kombi ile takie coś spali??

Pisz: Lukas, krotki. Wiecej nie kojarze.

krotki ma FWD :cool1:_________________________________________________

przejeździłem prawie cały bak na tym GTLu i nie widzę żadnej różnicy w spalaniu w porównaniu do Vervy, ale to może dlatego, że większość to trasa ok 100km :mysli: czyli średnia jak na razie 5,8 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kilku miesięcy jeżdżę na shelowskim powerze , poprzednio na zwykłej orlenowskiej ropie bo na werwie nie mogłem się uciągnąć :shocked: , jeżdżę bardzo dynamicznie i dużo , niuna może ponad 2 złote ciągnąć , dotychczas spalanie w granicach 6-6.5 , z klimą do 7 litrów , co uważam jest naprawde przyzwoitym wynikiem z punktu widzenia mojego stylu jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja mam takie doswiadczenia:

spalanie srednie w cyklu mieszanym to 6,2 zalezy jkaie paliwo oczywiscie.

niewiem jak w polsce ale w holandii moim zdaniem najlepszym i najtanszym wyjsciem jest diesel v power od shella,

testowalem niedawno tez z bp tego drozszego diesla i wyniki byly fatalne.

moj rekord w spalaniu to 5,7 w trasie , a na baku robie normalnie 1000 km (w jezdzie mieszanej, z korkami czasem)

ogolnie paliwko shell jest super i wychodzi taniej niz kade inne.

takie sa moje doswiadcznenia.

predkosc max jaka jezdzilem to 200, ale jeszcze by poszlo, no i mam malutkiego chipa do 150 koni (chociaz sam w to nie wierze)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a ja swoją niunię tankowałem 4 razy (co miesiąc na full) i wychodzi coraz mniej :)

Luty: 5,8 (Bliska)

Marzec: 5,7 (Bliska)

Kwiecień: 5,2 (Neste)

Maj: 5,1 (Neste)

Na bliskiej coś oszukiwali na dystrubutorze (więcej pokazywał niż wchodziło, albo na Neste mniej pokazuje a więcej wlewa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to nie jest czasem dlatego że w lutym była zima i auto paliło więcej :cool1:

Nie, bo jak mi się rezerwa zapala to na Neste leję ok 50 litrów, a na bliskiej jakimś cudem wchodzi mi 55 (raz nawet 60 weszło).[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 12:10_________________________________________________A pozatym powinno spadać powoli, a nie odrazu z blisko 6l na trochę więcej jak 5l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luty: 5,8 (Bliska)

Marzec: 5,7 (Bliska)

Kwiecień: 5,2 (Neste)

Maj: 5,1 (Neste)

Z tego co napisałeś to właśnie co miesiąc od lutego stopniowo spadało spalanie bo to normalne zjawisko.We wszystkich autach mam w zimę spalanie około litr większe niż latem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja gdzieś napisałem że więcej wchodzi??? :mysli:

Napisałem że nic w tym dziwnego że w zimę więcej pali a co do tego że więcej weszło to oczywiście że mogą oszukiwać na różnych stacjach ale trzeba też zwrócić uwagę na to jak się tankuje czy zawsze pod korek czy do pierwszego odbicia pistoletu bo jest różnica to samo z zapaleniem się rezerwy czy zapaliła się jeżdżąc po mieście czy na trasie to też może robić delikatną różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na tej samej stacji a róznymi dystrybutorami i moze wejsc mniej lub wiecej, a inne stacje to juz na pewno choc 10L to przesada, ale mysle ze te 2-4L spokojnie.

Zeby nie było OT to dzis mierzyłem spalanko

Jazda tylko w mieście na śląsku (900km wiec dobra srednia wyjdzie) - 6,9L wiec jest fajnie :>

Dzis zalałem pierwszy raz V-power - zobaczymy co to warte, poki co w przyspieszeniu i głosnosci roznic w porównaniu do zwykłego ON z shella nie widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak wszyscy sie chwala to ja tez!

Wynik bardzo dobry, potwierdza legende o tym ekonomicznym silniku :polew:

Miasto ( 2 - 3 bieg ) 18 - to przyblizone bo nigdy baku na miescie nie zrobilem

Mieszany (j/w + 6 :P ) 15 ( 1/1 krotkie trasy z miastem )

Trasa (3 - 4 - 6 ) 12-13 ( ustalone na podstawie 2 tras po okolo 500km )

Odkad mam ten samochod to rzadko 4 wrzuce, a 5 to juz mozna wymontowac bo nie jest potrzebny :gwizdanie:

Wszystko bardzo dynamicznie, ale bez przegiecia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę wrzucić wykres spalania z przekroju 3,5 roku z AJMa - średnia jakieś 7,2 - 7,3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak wszyscy sie chwala to ja tez!

Wynik bardzo dobry, potwierdza legende o tym ekonomicznym silniku :polew:

Miasto ( 2 - 3 bieg ) 18 - to przyblizone bo nigdy baku na miescie nie zrobilem

Mieszany (j/w + 6 :P ) 15 ( 1/1 krotkie trasy z miastem )

Trasa (3 - 4 - 6 ) 12-13 ( ustalone na podstawie 2 tras po okolo 500km )

Odkad mam ten samochod to rzadko 4 wrzuce, a 5 to juz mozna wymontowac bo nie jest potrzebny :gwizdanie:

Wszystko bardzo dynamicznie, ale bez przegiecia!

To zacznij jeździć po mieście więcej na V/VI :gwizdanie: To Ci spalanie spadnie do 14,5 :tongue4:

Tym bardziej, że na IV/V ten silnik też ładnie zaczyna ciągnąć.

Natomiast w trasie, zgadzam się :yes2:, ciężko zejść poniżej 12 :decayed: Do tego czasami dochodzi 500/10 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suli, eSa jezdze od 2 tygodni ( tydzien byla u mechaniora :gwizdanie:) wiec leje i depce bo radocha jest wielka :P

Juz zauwazylem, ze traktuje go podobnie jak 1.8T ktory trzeba bylo krecic zeby jechal. eSa sie elegancko zbiera z dolu :)

Zeby nie bylo totalne OT to powiem tylko, ze raz udalo mi sie zejsc do 11L ale jechalem 90-120 na 5-ce 6-ce ( pierwsza jazda, jechalem za Sprinterkiem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poradzę Ci, staraj się jak najwięcej jeździć na VI. :> Nawet jak się toczysz i masz małą prędkość a nie masz pod górkę :good: - zwłaszcza na dojazdach. :) Jak masz jakiś odcinek do skrzyżowania to dobrze jest go bujnąć do większej prędkości i zaraz potem na VI biegu bez gazu albo z minimalnym gazem dojechać powoli wytracając prędkość. Najbardziej zabójce dla portfela jest niestety rozpędzanie od zera :no:

Dobra, koniec :ot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...