Koleś Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Ma ktoś tutaj A4 B6 3.0L z Quattro Kombi ile takie coś spali??
Flyer Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Ma ktoś tutaj A4 B6 3.0L z Quattro Kombi ile takie coś spali?? Pisz: Lukas, krotki. Wiecej nie kojarze.
Piechol Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Ma ktoś tutaj A4 B6 3.0L z Quattro Kombi ile takie coś spali?? Pisz: Lukas, krotki. Wiecej nie kojarze. krotki ma FWD _________________________________________________ przejeździłem prawie cały bak na tym GTLu i nie widzę żadnej różnicy w spalaniu w porównaniu do Vervy, ale to może dlatego, że większość to trasa ok 100km czyli średnia jak na razie 5,8
Perfidny Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 od kilku miesięcy jeżdżę na shelowskim powerze , poprzednio na zwykłej orlenowskiej ropie bo na werwie nie mogłem się uciągnąć , jeżdżę bardzo dynamicznie i dużo , niuna może ponad 2 złote ciągnąć , dotychczas spalanie w granicach 6-6.5 , z klimą do 7 litrów , co uważam jest naprawde przyzwoitym wynikiem z punktu widzenia mojego stylu jazdy
bartkru Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Witam ja mam takie doswiadczenia: spalanie srednie w cyklu mieszanym to 6,2 zalezy jkaie paliwo oczywiscie. niewiem jak w polsce ale w holandii moim zdaniem najlepszym i najtanszym wyjsciem jest diesel v power od shella, testowalem niedawno tez z bp tego drozszego diesla i wyniki byly fatalne. moj rekord w spalaniu to 5,7 w trasie , a na baku robie normalnie 1000 km (w jezdzie mieszanej, z korkami czasem) ogolnie paliwko shell jest super i wychodzi taniej niz kade inne. takie sa moje doswiadcznenia. predkosc max jaka jezdzilem to 200, ale jeszcze by poszlo, no i mam malutkiego chipa do 150 koni (chociaz sam w to nie wierze) pozdrawiam
mily Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 No a ja swoją niunię tankowałem 4 razy (co miesiąc na full) i wychodzi coraz mniej Luty: 5,8 (Bliska) Marzec: 5,7 (Bliska) Kwiecień: 5,2 (Neste) Maj: 5,1 (Neste) Na bliskiej coś oszukiwali na dystrubutorze (więcej pokazywał niż wchodziło, albo na Neste mniej pokazuje a więcej wlewa)
NYNA Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 A czy to nie jest czasem dlatego że w lutym była zima i auto paliło więcej
mily Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 A czy to nie jest czasem dlatego że w lutym była zima i auto paliło więcej Nie, bo jak mi się rezerwa zapala to na Neste leję ok 50 litrów, a na bliskiej jakimś cudem wchodzi mi 55 (raz nawet 60 weszło).[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 12:10_________________________________________________A pozatym powinno spadać powoli, a nie odrazu z blisko 6l na trochę więcej jak 5l.
NYNA Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Luty: 5,8 (Bliska)Marzec: 5,7 (Bliska) Kwiecień: 5,2 (Neste) Maj: 5,1 (Neste) Z tego co napisałeś to właśnie co miesiąc od lutego stopniowo spadało spalanie bo to normalne zjawisko.We wszystkich autach mam w zimę spalanie około litr większe niż latem.
NYNA Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 A czy ja gdzieś napisałem że więcej wchodzi??? Napisałem że nic w tym dziwnego że w zimę więcej pali a co do tego że więcej weszło to oczywiście że mogą oszukiwać na różnych stacjach ale trzeba też zwrócić uwagę na to jak się tankuje czy zawsze pod korek czy do pierwszego odbicia pistoletu bo jest różnica to samo z zapaleniem się rezerwy czy zapaliła się jeżdżąc po mieście czy na trasie to też może robić delikatną różnice.
paypal Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Kolego na tej samej stacji a róznymi dystrybutorami i moze wejsc mniej lub wiecej, a inne stacje to juz na pewno choc 10L to przesada, ale mysle ze te 2-4L spokojnie. Zeby nie było OT to dzis mierzyłem spalanko Jazda tylko w mieście na śląsku (900km wiec dobra srednia wyjdzie) - 6,9L wiec jest fajnie :> Dzis zalałem pierwszy raz V-power - zobaczymy co to warte, poki co w przyspieszeniu i głosnosci roznic w porównaniu do zwykłego ON z shella nie widze.
ajax Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 To jak wszyscy sie chwala to ja tez! Wynik bardzo dobry, potwierdza legende o tym ekonomicznym silniku Miasto ( 2 - 3 bieg ) 18 - to przyblizone bo nigdy baku na miescie nie zrobilem Mieszany (j/w + 6 ) 15 ( 1/1 krotkie trasy z miastem ) Trasa (3 - 4 - 6 ) 12-13 ( ustalone na podstawie 2 tras po okolo 500km ) Odkad mam ten samochod to rzadko 4 wrzuce, a 5 to juz mozna wymontowac bo nie jest potrzebny :gwizdanie: Wszystko bardzo dynamicznie, ale bez przegiecia!
Kr54321 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Do pełna Kraków-Polkowice do pełna = 9l/100km Polkowice-Kraków do pełna = 10.3l/100km raczej średni ruch, prędkość do 160-180km/h, w stronę Krakowa troszkę szybciej.
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Ja mogę wrzucić wykres spalania z przekroju 3,5 roku z AJMa - średnia jakieś 7,2 - 7,3
Suli Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 To jak wszyscy sie chwala to ja tez! Wynik bardzo dobry, potwierdza legende o tym ekonomicznym silniku Miasto ( 2 - 3 bieg ) 18 - to przyblizone bo nigdy baku na miescie nie zrobilem Mieszany (j/w + 6 ) 15 ( 1/1 krotkie trasy z miastem ) Trasa (3 - 4 - 6 ) 12-13 ( ustalone na podstawie 2 tras po okolo 500km ) Odkad mam ten samochod to rzadko 4 wrzuce, a 5 to juz mozna wymontowac bo nie jest potrzebny :gwizdanie: Wszystko bardzo dynamicznie, ale bez przegiecia! To zacznij jeździć po mieście więcej na V/VI :gwizdanie: To Ci spalanie spadnie do 14,5 Tym bardziej, że na IV/V ten silnik też ładnie zaczyna ciągnąć. Natomiast w trasie, zgadzam się , ciężko zejść poniżej 12 Do tego czasami dochodzi 500/10 :gwizdanie:
ajax Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Suli, eSa jezdze od 2 tygodni ( tydzien byla u mechaniora :gwizdanie:) wiec leje i depce bo radocha jest wielka Juz zauwazylem, ze traktuje go podobnie jak 1.8T ktory trzeba bylo krecic zeby jechal. eSa sie elegancko zbiera z dolu Zeby nie bylo totalne OT to powiem tylko, ze raz udalo mi sie zejsc do 11L ale jechalem 90-120 na 5-ce 6-ce ( pierwsza jazda, jechalem za Sprinterkiem )
Suli Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 To poradzę Ci, staraj się jak najwięcej jeździć na VI. :> Nawet jak się toczysz i masz małą prędkość a nie masz pod górkę - zwłaszcza na dojazdach. Jak masz jakiś odcinek do skrzyżowania to dobrze jest go bujnąć do większej prędkości i zaraz potem na VI biegu bez gazu albo z minimalnym gazem dojechać powoli wytracając prędkość. Najbardziej zabójce dla portfela jest niestety rozpędzanie od zera Dobra, koniec
wuju Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 1000km na ok. 61 litrach w mieszanym: 450 trasa (komp. pokazał 5,1 100-140km/h) 550 po miescie i to przy dobrym ciśnięciu czasami 6,1 L/100 paliwo: bp ultimate
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się