pave Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, Mam zamiar zrobić sobie wirusa w moim AJM-ie Moje pytanie jest takie: Czy wymiana turbiny na AWX przed wirusowaniem dałaby dużo lepsze efekty, czy jest to raczej nieopłacalne??
vauxhall95 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Jedz na poczatku na softa.Moc bierze się z paliwa.Samym powietrzem wiele nie zdzialasz
dziadek Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Jedz na poczatku na softa.Moc bierze się z paliwa.Samym powietrzem wiele nie zdzialasz hmmm i tu bym polemizował, przecież na zmianie softa właśnie między innymi jest zmieniane ciśnienie doładowania... jak większa turbina to i większy IC by się przydał...wszystko zależy ile masz kasy na mody, niestety jedna zmiana ciągnie za sobą inną żeby to jakoś jeździło ale napewno większa turbinka nie zaszkodzi
rob555 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 AJM pod 150KM robi sie jak zdrowy egz....jak wiecej nie potrzeba to nic bym nie ruszal.
MrTea Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 kolega Aju ma u siebie AJMa na seryjnych gratach wystrojonego na 153km .. zobacz sobie jego profil w wykresach. Przeważnie moc wychodzi od 140km w górę ale to wszystko kwestię indywidualne. Jeśli masz turbo na wykończeniu warto pomyśleć o jego wymienieniu przed chipem, pewnie z AWX wyjdzie miedzy 160-170 km... Musisz doliczyć koszt przejściówki na turbo AWX.. ok 100-150zł..
aju Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających
Piotrek98igo Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających chyba nie chcesz powiedziec ze na seryjnej turbinie
stanley Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 jak masz nadwyżkę kasy to montuj większe turbo i jedź na program jeżeli nie, to rób program jak jest teraz, a i tak będziesz zadowolony
aju Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających chyba nie chcesz powiedziec ze na seryjnej turbinie 153 mam na seryjnym aucie ponad 170 miałem na AWXie a właściwie na hybrydzie na podstawie awx
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam, Mam zamiar zrobić sobie wirusa w moim AJM-ie Moje pytanie jest takie: Czy wymiana turbiny na AWX przed wirusowaniem dałaby dużo lepsze efekty, czy jest to raczej nieopłacalne?? Jak silnik zdrowy to zmiana turbosprężarki na AWX powinna dać koło 10-15 Km więcej.Korzyścią też będzie to że turbo będzie pracowało praktycznie na seryjnym doładowaniu czyli koło 1,35-1,4 bara.
ArkadiuS Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających jak najbardziej popieram
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 153kunie i 360niutków, powiem Ci że płaski moment robi robotę większą niż jak miałem wczesniej 170km i 380nm ale szybko opadających jak najbardziej popieram Zawsze mozna zrobić program gdzie będzie 170km i też płaskie 360Nm wtedy moment będzie robił jeszcze większą robote bo w górnym zakresie obrotów będzie go wicej.
Cristoforo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 ja tez w swoim chce mieć płasko :gwizdanie: 370-380NM wystarczy dla tego silnika
aju Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 370-380NM wystarczy dla tego silnika ja obserwuję kolegi auto z 422Nm, póki co jest bdb PL-> UK -> PL -> NL bez awarii
kamil2803 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Czyli do 150 koni można podciągać na seryjnych częściach? O ile silnik jest zdrowy
Piotrek98igo Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 370-380NM wystarczy dla tego silnika ja obserwuję kolegi auto z 422Nm, póki co jest bdb PL-> UK -> PL -> NL bez awarii AJM Na seryjnych gratach ? 422 nm ? mam niewiele mniej :gwizdanie:
aju Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 AJM Na seryjnych gratach ? 422 nm ? no co TY w seri 360 tak jak ja mam to już sporo
MAGIC87 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 AJM Na seryjnych gratach ? 422 nm ?mam niewiele mniej juz sie nie chwal pazdzochem, mistrzu prostej :gwizdanie:
jozek726 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 a ja myslałem nad zmiana turbiny a AWX i potem program i tak na 165km bym chciał ale nie wiem ile nm by było i tak bym mógł sobie na tym spokojnie śmigać? nic nie było by nie tak?
stanley Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 a ja myslałem nad zmiana turbiny a AWX i potem program i tak na 165km bym chciał ale nie wiem ile nm by było i tak bym mógł sobie na tym spokojnie śmigać? nic nie było by nie tak? ja mam suszarke z awx i program na 170KM i 368nm, zrobiłem już na tym setupie 50kkm i wszystko w jak najlepszym porządku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się