cowboy Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 MODEL: Audi 80, model B2 (poliftowy) rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro, bazowo 1.8 Modyfikacje Silnik: R32 czyli 3.2 VR6 24 V turbina Holset HX35 na twinscrollu 16cm2 housing (lub zamiennie 12cm), 7 blade compressor, wastegate TIAL 44mm V clamp przekładka odpręzająca 1.5mm sterowanie STANDALONE (oczekuje) Układ dolotowy: odlewany kolektor dolotowy z runnerami kompensującymi różną długość kanałów w głowicy, BIG FMIC, dolot 3 calowy Układ wydechowy: oczekuje, plany DP 3 cale reszta minimum 2,5 cala (moze się uda 3 cale po całości) , kolektor pod twin scrolla z wykorzystaniem seryjnych kolektorów 3-2 Układ chłodzenia: customowa chłodnica z wentylatorami umieszczona w bagażniku UKŁAD NAPĘDOWY: kompletne napędy z audi 90 B3 2.3 20V (7a) skrzynia, półosie, wał, tylne sanki, amortyzatory, dyfer - zakupione dodatkowo modyfikacja dyfra poprzez swap mechanizmu torsen z dyfra audi model V8 czyli 2 torseny - tradycyjnie międzyosiowy oraz w tylnym dyfrze, przedni pozostanie otwarty ZAWIESZENIE: przekładnia kierownicza z audi RS2 konwersja na 5x112 na piastach z A6 / A4 na razie seria z B3 7A w planach obnizenie, utwardzenie, w planach gwint KW var.1 ewentualnie H&R komplet rozpórek góra, dół, polurietany, aluminiowe tuleje wózków itd rollbar - IRECO poszerzenie auta o około 16cm (8cm na stronę) hamulce: przód: 321/30 tarcze z S4B5 z zaciskiem 4-tłoczkowym brembo tył: 280/22 z audi S8 D2 BODY KIT: replika poszerzeń z audi B2 eskponowanego w Audi Museum Mobile (Bergmeister / Novak) - SCHMIDT GFK maska sport quattro replika - AP Motorsport PODZIĘKOWANIA: olozwirski który jest ojcem chrzestnym tego projektu ! za niesamowite wsparcie merytoryczne, cenne uwagi i pomoc ! a także: voj2s, daniel1d11, derbiak, dred, viper i wielu innych kolegów z forum golfa, audi B2 itd całość prac oraz wszystkie moje wymysły realizuje Kefirsky czyli znane i lubiane KFRMotors CEL: mniej niż 1100kg, więcej niż 400KM auto mam nadzieję bedzie dość dobrze skręcać i głównie w tym celu jest budowane przy okazji nie powinno być najwolniejsze na ćwiartke poniżej 12 sekund powinno być Od dawna rozmyślałem nad zrobienie niskobudżetowej wydumki, w grę wchodziło coś z VAG-a kryteria były następujące 4x4 i lekka buda, więc szybko zdecydowałem się na quattro i lekką i klasyczną B2-jkę co do generatora mocy, to wybór padł na silnik VR6 24V z uwagi na ogromny potencjał, zwartą budowę, i fakt że nikt w PL nie zrobił jeszcze VRa wzdłużnie, wiec jest wyzwanie, bo temat dość ambitny inspiracją było m.in. audi 034 motorsport http://gallery.034motorsport.com/main.php/v/034+A4+VR6T_001/?g2_page=1 w ogóle w USA staje się to już dość popularny mod i zaczynają się VRy pojawiać w S4 zamiast 2,7 BiT, dźwięk robi wrażenie: ale i osiągi też: 9,7 na ćwiare z pełnym wnętrzem - 800 WHP -podobnie jak A4 z 034 USP POWERED S4 VR6 TURBO - 9.7@147 widocznie w USA doszli do wniosku że VR jest lepszy niz V6 zalety to na pewno zwarta konstrukcja (wał podparty w 7 miejscach) jedno turbo z łatwym dostępem, proste orurowanie do FMICa - coś w tym jest ... wracając do mojego projektu... po kilku miesiącach poszukiwań udało się kupić dość rzadki egzemplarz bo 2 drzwiowy sedan w quattro - z tego co wiem 5 sztuka w PL - druga poliftowa B2a , wyprodukowano tylko 400 sztuk tego modelu obserwowałem długi czas ogłoszenie na autoscout24 straciłem juz nadzieje ze uda sie kupic cos w Polsce, albo od razu okazjie są kupowane, albo wystawiane aukcje z cena minimalną na poziomie 10 albo 15 tys PLN skontaktowałem sie z gosciem z ogłoszenia, kilka maili i juz wysyłałem lawete po auto autko przyjechało do mnie w sobote 4 lipca przed połnocą, od 2003 roku stało sobie w suchym garazu fanatyka marki (posiada także Urquattro ), i co najważniejsze model bezwypadkowy i co warte podkreślenia zdrowy, nie zżarty korozją !! tak wygladało zaraz po przyjezdzie: ciekawostka, napis quattro z drucików instalacji ogrzewania tylnej szyby - fajnie to bedzie musiało wyglądać zimą jak się rozmrozi napis quattro mój wzór z muzeum Audi w Inglostadt, po prostu miazga systemu... tez tak chce miec ! co prawda pierwotne plany zakładały pakiet UR quattro ale jak ma być nietypowy to po całości fotele MIRCO S3 z napisem quattro BBS RG z wyglądu przypominają RS- ki ale nie sa skręcane..8Jx16 ET35 5x112 przymiarka felgi z Phaetona, niestety ciężko dostać Ronal turbo 5x112 8J16, a te udało się tanio kupić - więc chyba te bedą zbliżac bardziej wyglądem do repliki na której się wzoruję napedy z audi 90 z silnikiem 7A (R5 2,3 20V) kompletny zawias tyl, sanki, dyfer, wahacze, pólosie , amory, heble + wał + skrzynia + połosie przód.. zaciski z Renault Sport mocowane poprzecznie (sruby przelotowe) tak jak w porsche boxter, dodge viper tarcza bedzie z S4/S6 321/30mm hebelki na tył z audi S8 - aluminiowe zaciski z tłoczkiem 43mm przekładnia z RS2 - 2,5 obrotu od skrajnych położeń Zakup silnika - dawca kompletny 170 tys km przebiegu z Sharana 4 motion rocznik 2005 - służył kiedyś dzielnie w rządowi Austrii sprzegło turbina: wastegate kolektor ssący z runnerami róznej długości mam juz zrobiony body kit na bazie oryginalnych form !! http://schmidt-gfk.de/ maska sortquattro replica - produkcja AP Motorsport Docelowy wygląd auta - na razie Virtual Tunning na BBSach Na felach z Phaetona ala Ronal Turbo PLANY: chciałbym żeby auto zaczeło jeździć pod koniec września na bieżąco będą wklejane fotki z postępami w pracach
Chuck Norris Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Powiem tyle :kox: , życzę powodzenia i trzymam kciuki, plan zaje**ście ambitny, SZACUN!
Wandej Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Ja pier....le :slina: Ostry projekt się szykuje Ten bodykit wymiata
Flyer Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Obserwuje ten projekt od bardzo dawna na SR - i czekam na final. Powodzenia
soolek Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Uwielbiam takich ludzi i takie projekty - POWODZENIA. Mam nadzieję, że też kiedyś będę miał zaparcie, kasę i warunki na zrobienie takiego projektu - tak dla własnej satysfakcji
Thom4s Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 W sumie to dziwię się, że Audi mając tak zajebistą konstrukcję jak VR6 montuje V6-tki wzdłużne. Mogliby brać przykład z BMW, którzy cały czas montuja R6, a VR6 jest bardziej kompaktowy.
Pucek Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 ten projekt miażdży mi suty :kox: Powodzenia
cowboy Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 W sumie to dziwię się, że Audi mając tak zajebistą konstrukcję jak VR6 montuje V6-tki wzdłużne. Mogliby brać przykład z BMW, którzy cały czas montuja R6, a VR6 jest bardziej kompaktowy. audi montuje VR6 wzdłużnie wersję VR6 3.2 24V w Q5 oraz wersję 3.6 (R36) w Q7 silnik VR6 stoi idealnie pionowo, więc jak się go zrobi wzdłuż to cięzko go pomieścić w osobowej budzie co nie zmienia faktu że w USA jest kilka projektów B2, B3, a przede wszystkim A4 - S4 (B5) z VRem pod maską - wystarczy poszukac na forum audizine, vwortex, czy motorgeek niebawem wrzuce pare fotek silnika w komorze
A-rek Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 to co robisz jest marzeniem nie jednego fanatyka Audi, pozazdroscic
hornet Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Powodzenia życzę. To się nazywa mieć zaparcie Powiedz mi jak to się zarejestruje ?
Kolkov Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 wow gratuluję zaparcia, życzę powodzenia i czekam na finał, bo VT wygląda :kox:
cowboy Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Powodzenia życzę. To się nazywa mieć zaparcie Powiedz mi jak to się zarejestruje ? juz jest zarejstrowane, potem załatwię tylko wbicie w dowód wymiane silnika i po temacie trzeba miec pozytywnie nastawionego diagnostę i profesjonalnie wykonaną odbudowę auta
GILI Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Trochę jak z forum VW, oni wszędzie wkładką Verki mnie się to bardzo podoba,bo dźwięk jest jedyny i piękny. zapowiada się też,że clasyk będzie naprawdę jeździł Powodzenia życzę. To się nazywa mieć zaparcie Powiedz mi jak to się zarejestruje ? juz jest zarejstrowane, potem załatwię tylko wbicie w dowód wymiane silnika i po temacie trzeba miec pozytywnie nastawionego diagnostę i profesjonalnie wykonaną odbudowę auta Jeśli zachowa się spokój i wie gdzie się udać,to niema najmniejszych problemów
kubson Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Obserwowałem juz na SR. To będzie miazga !
sokolnh Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 może być projekt znany i lubiany więc tylko czekać na rozwój akcji pozdrawiam
cowboy Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 stary silnik OUT nowy silnik juz skręcony ze skrzynią za pomocą przekładki zrezygnowałem za namową Kefira z ori ECU i całej instalacji na rzecz standalone 30kg mniej: wiązka kabli, ecu, stacyjka, immo, zegary, pedały - przy okazji pedały i tak bedą customowe w związku z: - brakiem miejsca na serwo - przesunięciem miejsca pracy kierowcy - w sumie 95kg mniej cofnięte o 30-40 cm do tyłu tez nie pogorszy balansu silnik w komorze - jak widać duże bydle jak stoi pionowo, wiec trzeba bedzie troche pomysleć co zrobić żeby sie maska sport quattro zamknęła... ale juz jest na to sposob silnik został cofnięty na maksa do tyłu - takie mniej wiecej bedzie finalne ustawienie z przodu jak widać dużo miejsca w sam raz na BIG FMIC z ciężarówki (chłodnica wody bedzie w bagazniku, bo akurat obydwa krócce wypadają przy firewallu ) miska olejowa taka jak ma 034 motorsport w swoim projekcie - oryginalna musiałaby zostać pocięta , a w zasadzie zrobiona od nowa ciąg dalszy wkrótce...
KENOiX Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 z zaciekawieniem będę śledził projekt! szykuje się prawdziwe cudeńko, szacunek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się