POWER-KRIS 8 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Nie co ile wymieniacie, tylko co 10000 lub co roku, zależnie co nastąpi pierwsze. A olej Valvoline, Motul itp 505.01. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 I bardzo dobrze :polew: dobrze to będzie jak sam zatrzesz swoje śruta,na Motulu poleciał mi wałek ori wałek po 30kkm dokładnie na specificu i nie był on z allegro podrabiany,tylko z iC,dlatego to Motul to łajno i wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) A mi po 100 tysicach sie walek nie wytarł.Pytanie co z tego wynika? Aplikując podobną logikę powinienem stwierdzić, że motul to najlepszy olej świata. Edytowane 21 Października 2014 przez marekg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mycha852 0 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 jaki olej do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM (przebieg 95 tys. km)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 A mi po 100 tysicach sie walek nie wytarł.Pytanie co z tego wynika? Aplikując podobną logikę powinienem stwierdzić, że motul to najlepszy olej świata. zaapalikuj leki najlepiej,bo porannych raczej nie wziąłeś,po za tym z wypowiedzi twoich przekaz jest jasny,że twoja jazda autem jest tak szybka jak jazda furmanki,a tak na marginesie oglądałeś swój wałek,skąd ta pewność ze jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 A pprzedni wałek po czym poleciał? Jesteś kolego zwykłym laikiem i pieniaczem i tyle w temacie. Wysłane batonikiem Kitkat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) A pprzedni wałek po czym poleciał? Jesteś kolego zwykłym laikiem i pieniaczem i tyle w temacie. Wysłane batonikiem Kitkat jaki poprzedni pieniaczu i nabijaczu postów?? naucz się dżichadzie czytać ze zrozumieniem Edytowane 21 Października 2014 przez baszmak7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 jaki olej do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM (przebieg 95 tys. km)? 5W30 Motul XClean+ lub LM TopTec 4200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Nie pień się kolego. Chyba nie da się zabić wałka podczas takiego przebiegu nawet mineralnym bez wymiany przez cały ten okres, ale ty jak dziecko uparłeś się, że to wina oleju, który akurat znajdował się w silniku i siejesz ferment po forach. Wysłane batonikiem Kitkat Edytowane 21 Października 2014 przez jihaad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 mycha852, dnia 21 Paź 2014 - 14:26, napisał:jaki olej do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM (przebieg 95 tys. km)?5W30 Motul XClean+ lub LM TopTec 4200 z doświadczenia klientów specific 5W30 507.00 lepiej się sprawdza do dpfa i rzadziej go wypala . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Nie pień się kolego. Chyba nie da się zabić wałka podczas takiego przebiegu nawet mineralnym bez wymiany przez cały ten okres, ale ty jak dziecko uparłeś się, że to wina oleju, który akurat znajdował się w silniku i siejesz ferment po forach. Wysłane batonikiem Kitkat jesteś laikiem w tej branży raczkujesz dopiero i mądrujesz bez sensu,także zakończ i nie tocz piany,po forach? to niby gdzie to jeszcze napisałem ? co za człowiek dżichad normalnie mycha852, dnia 21 Paź 2014 - 14:26, napisał: jaki olej do Audi A4 B8 2.0 TDI 143 KM (przebieg 95 tys. km)? 5W30 Motul XClean+ lub LM TopTec 4200 z doświadczenia klientów specific 5W30 507.00 lepiej się sprawdza do dpfa i rzadziej go wypala . Edytowane 21 Października 2014 przez baszmak7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) A mi po 100 tysicach sie walek nie wytarł.Pytanie co z tego wynika? Aplikując podobną logikę powinienem stwierdzić, że motul to najlepszy olej świata. zaapalikuj leki najlepiej,bo porannych raczej nie wziąłeś,po za tym z wypowiedzi twoich przekaz jest jasny,że twoja jazda autem jest tak szybka jak jazda furmanki,a tak na marginesie oglądałeś swój wałek,skąd ta pewność ze jest ok?A poza tymi prymitywnymi docinkami, które ludziom w pewnym wieku i nawet minimalnym poziomie wychowania nie przystoją to jesteś w stanie udowodnić tezę o tym, ze to wlasnie motul wykonczyl wałek? Bez wykazania bezpośredniego zwiazku twoja teza jest bezwartosciowa. I tu już nie chodzi o takie czy inne preferencje co do marki oleju ale o zwykly szacunek dla podstaw logiki. O szacunku do innych forumowiczow nie wspomne ale braków w twoim wychowaniu prostowac nie bede. Czas dorosnąć i ponosić odpowiedzialność za to co się a przede wszystkim jak się pisze, nawet jeśli anonimowo. Edytowane 22 Października 2014 przez marekg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) http://autobeztajemnic.pl/pl/strefa-kierowcy/nowosci/oleje/38.html Edytowane 27 Października 2014 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Chyba nie da się zabić wałka podczas takiego przebiegu nawet mineralnym bez wymiany przez cały ten okres dokładnie.Przyczyna musi być gdzie indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Pompa, smok lub zasr...ne kanały olejowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Twoja. Wysłane batonikiem Kitkat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Twoja. Wysłane batonikiem Kitkat dokładnie bo wlałem to co wlałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie świadczy to zaraz że to wina oleju. Z twoich postów wynika że nowy walek został kupiony w IC czyli nie mówimy o oryginalne lecz zamienniku co też ma znaczenie gdyż jakość tych części jest adekwatna do ceny. Rozumiem że szklanki są również nowe bo jak zostały stare to masz już jedną z przyczyn pozostaje też kwestia smarowania o czym wspominali powyżej koledzy. Nie ma się co denerwować gdyż historię tego silnika tylko Ty znasz a skoro zastosowałeś olej Motula silnik poprzednio musiał jeździć na innym oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie świadczy to zaraz że to wina oleju. Z twoich postów wynika że nowy walek został kupiony w IC czyli nie mówimy o oryginalne lecz zamienniku co też ma znaczenie gdyż jakość tych części jest adekwatna do ceny. Rozumiem że szklanki są również nowe bo jak zostały stare to masz już jedną z przyczyn pozostaje też kwestia smarowania o czym wspominali powyżej koledzy. Nie ma się co denerwować gdyż historię tego silnika tylko Ty znasz a skoro zastosowałeś olej Motula silnik poprzednio musiał jeździć na innym oleju. z IC był Motul a wałek od nowości był ori w ładnym stanie-był,pisze o swoim przypadku konkretnym,każdy niech leje co uważa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 I co od tamtej pory za oliwę wlewasz? Skoro nie Motul? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się