macieek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Nie stwierdzilem, ze sa bezawaryjne tylko mniej awaryjne=bardziej niezawodne Mam np porownanie w mojej A4 gdzie mam 200kkm nalatane i jak narazie wszystko ok, korekcje ok. Brak powazniejszych usterek. A w A3 2.0 TDI mojej kobiety nalatane "tylko" 140kkm i dwumas juz wydaje dziwne dzwieki. To tylko 1 przyklad. :ot: Poza tym znowu schodzimy na temat "Awaryjnosc 2.0TDI" a jest od tego oddzielny wątek, zresztą wszystko juz tam zostałe powiedziane na ten temat. Moze, napewno widziales wiecej przypadkow rozklekotanych 1.9 niż ja Tak za nawiasem mowiac to napewno masz bardziej rozległą wiedze w tej dziedzinie wiec nie bede sie z Tobą spierał bo i tak nie mam szans Wracając do tematu: Chcialbym tez spuścić olej z chłodniczki oleju. Z racji tego za w katalogu MOTULa pisze, ze nie powinno sie mieszac oleju C3 z olejami nie C3. Czy to ma sens? Dużo jest zachodu z jej odkręceniem? Jak mniej więcej wygląda ta operacja? Wiem, ze chłodniczka znajduje sie pod filtrem... pozdr
Musashi Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Nie stwierdzilem, ze sa bezawaryjne tylko mniej awaryjne=bardziej niezawodne Mam np porownanie w mojej A4 gdzie mam 200kkm nalatane i jak narazie wszystko ok, korekcje ok. Brak powazniejszych usterek. A w A3 2.0 TDI mojej kobiety nalatane "tylko" 140kkm i dwumas juz wydaje dziwne dzwieki. To tylko 1 przyklad. :ot: Poza tym znowu schodzimy na temat "Awaryjnosc 2.0TDI" a jest od tego oddzielny wątek, zresztą wszystko juz tam zostałe powiedziane na ten temat. Moze, napewno widziales wiecej przypadkow rozklekotanych 1.9 niż ja Tak za nawiasem mowiac to napewno masz bardziej rozległą wiedze w tej dziedzinie wiec nie bede sie z Tobą spierał bo i tak nie mam szans pozdr dwumas najczesciej rozlatuje sie z winy i na zyczenie uzytkownika... ja nie twierdze ze 2.0 tdi czy 1,9 tdi sa bardziej czy mniej awaryjne. zwyczajnie walcze z dziwnymi stereotypami ktore kraza na temat awaryjnosci silnikow 2.0 tdi lub bezawaryjnosci 1,9 tdi (dowolnej wersji czyli afn, 1z, avf, ajm, itd.) wszystko zalezy od sposobu eksploatacji..... wymiana oleju, katowanie zimnego silnika itp, itd, 95% uzytkownikow kupuje auta z drugiej reki.... a ich przeszlosc jest enigmatyczna
macieek Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 zwyczajnie walcze z dziwnymi stereotypami ktore kraza na temat awaryjnosci silnikow 2.0 tdi lub bezawaryjnosci 1,9 tdi (dowolnej wersji czyli afn, 1z, avf, ajm, itd.) No jakos te stereotypy musialy "powstać". Pewnie zasłyszane na forum Sam sobie odpowiedz, czy był wypust 2.0 TDI (jakis rocznik, dany silnik) gdzie wtryski albo dwumas wytrzymywaly mniej i czesciej padały niz w 1.9 tdi PD AVF/AWX/AVB..? Juz pomijając wałki wyrównoważające i napęd pompy oleju. Oczywiscie mozna powiedziec, a to paliwko, że uzytkowanie ale jednak cos w tym jest. ...I tak powstają stereotypy
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 No jakos te stereotypy musialy "powstać". Pewnie zasłyszane na forum Sam sobie odpowiedz, czy był wypust 2.0 TDI (jakis rocznik, dany silnik) gdzie wtryski albo dwumas wytrzymywaly mniej i czesciej padały niz w 1.9 tdi PD AVF/AWX/AVB..? Juz pomijając wałki wyrównoważające i napęd pompy oleju. Oczywiscie mozna powiedziec, a to paliwko, że uzytkowanie ale jednak cos w tym jest. ...I tak powstają stereotypy stereotypy powstaja w ten sposob ze 50 osob opisze problemy z silnikiem i zaczna sie panika, wyolbrzymianie powszechnosci problemu.podawanie historii z ust do ust, zupelnie nie majacy zadnego doswiadczenia z silnikiem tez sie dopisuja, i rosnie sobie mit... tymczasem 50000 zadowolonych uzytkownikow jezdzi sobie spokojnie zadowoleni. nawet nie majac zielonego pojecia o istnieniu jednego czy drugiego forum... gdybys mial dostep do danych serwisowych to bys wiedzial ze w dobie swietnosci AWX i AVF, powszechnie narzekano na trwalosc dwumasow i glowic. zreszta z jaka iloscia jednostek typu 2.0 tdi miales doczynienia? pewnie ciebie nie uciesze, ale masz wieksze prawdopodobienstwo na awarie dwumasa w 1,9tdi niz uztkownicy 2.0tdi.... majac B6 bylem przygotowany ze moze mi pasc dwumas czy glowica, tak samo teraz jezdzac 2.0 tdi.
rikardo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 No jakos te stereotypy musialy "powstać". Pewnie zasłyszane na forum Sam sobie odpowiedz, czy był wypust 2.0 TDI (jakis rocznik, dany silnik) gdzie wtryski albo dwumas wytrzymywaly mniej i czesciej padały niz w 1.9 tdi PD AVF/AWX/AVB..? Juz pomijając wałki wyrównoważające i napęd pompy oleju. Oczywiscie mozna powiedziec, a to paliwko, że uzytkowanie ale jednak cos w tym jest. ...I tak powstają stereotypy stereotypy powstaja w ten sposob ze 50 osob opisze problemy z silnikiem i zaczna sie panika, wyolbrzymianie powszechnosci problemu.podawanie historii z ust do ust, zupelnie nie majacy zadnego doswiadczenia z silnikiem tez sie dopisuja, i rosnie sobie mit... tymczasem 50000 zadowolonych uzytkownikow jezdzi sobie spokojnie zadowoleni. nawet nie majac zielonego pojecia o istnieniu jednego czy drugiego forum... gdybys mial dostep do danych serwisowych to bys wiedzial ze w dobie swietnosci AWX i AVF, powszechnie narzekano na trwalosc dwumasow i glowic. zreszta z jaka iloscia jednostek typu 2.0 tdi miales doczynienia? pewnie ciebie nie uciesze, ale masz wieksze prawdopodobienstwo na awarie dwumasa w 1,9tdi niz uztkownicy 2.0tdi.... majac B6 bylem przygotowany ze moze mi pasc dwumas czy glowica, tak samo teraz jezdzac 2.0 tdi. Trwałość podzespołów uległa zaniżeniu przykładem może być wytrzymałość sprzęgła w autach z lat 90-tych gdzie wynosiło około 200 tys. km obecnie już podaje się przebieg ok 150 tys. km. Byłem obecny przy wymianie kompletnego sprzęgła w octavi tour gdzie koło dwumasowe siadło przy stanie licznika 80 tys. km ale porównując zewnętrznie komplet sprzęgła tej skody do mojego AFN-a to jest on wielkości koła dwumasowego zamontowanego w a4. Sprzęgło jest delikatniejsze w aucie które ma większy moment obrotowy dlatego jego żywotność jest mniejsza.
woodzuu Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Panowie mam zgryza co wlać do AVB ale z dołożonym DPF-em. Poprzedni olej nie znany. aha i czytałem pierwszy post
macieek Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 stereotypy powstaja w ten sposob ze 50 osob opisze problemy z silnikiem i zaczna sie panika, wyolbrzymianie powszechnosci problemu.podawanie historii z ust do ust, zupelnie nie majacy zadnego doswiadczenia z silnikiem tez sie dopisuja, i rosnie sobie mit... tymczasem 50000 zadowolonych uzytkownikow jezdzi sobie spokojnie zadowoleni. nawet nie majac zielonego pojecia o istnieniu jednego czy drugiego forum... gdybys mial dostep do danych serwisowych to bys wiedzial ze w dobie swietnosci AWX i AVF, powszechnie narzekano na trwalosc dwumasow i glowic. zreszta z jaka iloscia jednostek typu 2.0 tdi miales doczynienia? pewnie ciebie nie uciesze, ale masz wieksze prawdopodobienstwo na awarie dwumasa w 1,9tdi niz uztkownicy 2.0tdi.... majac B6 bylem przygotowany ze moze mi pasc dwumas czy glowica, tak samo teraz jezdzac 2.0 tdi. Mialem (i mam dalej) do czynienia tylko z 1 silnikiem 2.0TDI - BKD z 2006r, Ty zapewne miales z dziesiątkami albo setkami i moze dlatego masz inny pogląd rozwinięty na temat ich awaryjnosci niz ja. Za to mialem do czynienia z silnikami 1.9. Najpierw ujezdzalem 1Z w B4 potem AFN w B5 a teraz AVF w B6 (po ok 2 lata/60kkm kazdy z nich) i w zadnym z tych silnikow nie mialem tak powaznej usterki i kosztownej w naprawie jaka szykuje sie w tym 2.0TDI który notabene ma sporo mniejszy przebieg niz tamte motory 1.9. Moze to przypadek? Nie wiem. W kazdym badz razie tak wlasnie moj pogląd sie ukształtował. Sam zobacz jak wielu uzytkownikow doradza innym zakup silniczka 1.9 BKE i zawirusowanie go zamiast zakup 2.0 z poczatkowych lat produkcji. Ja jestem tylko zwyklym uzytkownikiem i moja wiedza napewno nie rowna sie z Twoją i moze dzieki tej wiedzy ktorą posiadasz masz inne poglądy niż ja. :> Ja bym obstawiał za powroceniem do tematow olejowych bo zrobilismy duuuży pozdr[br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 09:34_________________________________________________ Panowie mam zgryza co wlać do AVB ale z dołożonym DPF-em. Poprzedni olej nie znany. aha i czytałem pierwszy post Ja bym zapodal MOTUL SPECIFIC VW 507.00 .
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Panowie mam zgryza co wlać do AVB ale z dołożonym DPF-em. Poprzedni olej nie znany. aha i czytałem pierwszy post dopoki jest DPF 507.00, ale mozesz go spokojnie usunac. jezeli uzytkowany byl przez 50.000 km to jego zywotnosc - droznosc zbliza sie do konca.
endriuu Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 aha i czytałem pierwszy post ot zgrywus!
woodzuu Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 aha i czytałem pierwszy post ot zgrywus! cóż ... czytanie czegoś uczy :> dzięki za pomoc . Co do PDF to i tak mam zamiar wywalić .
Musashi Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 dzięki za pomoc . Co do PDF to i tak mam zamiar wywalić . to udzielę kolejnej rady, aby usunąć PDF-a, należy kliknąć na nim prawym klawiszem myszy i z menu lewym wybrać "delete" lub "usuń"
Brysio Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 no humor mu sie wyostrzyl widze ))))
woodzuu Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 na tak.. rada jak najbardziej słuszna
endriuu Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 dzięki za pomoc . Co do PDF to i tak mam zamiar wywalić . to udzielę kolejnej rady, aby usunąć PDF-a, należy kliknąć na nim prawym klawiszem myszy i z menu lewym wybrać "delete" lub "usuń" a Shift + Delete z pominięciem kosza
Waldek1 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 kupowałem olej u Wilczura, ale o od dłuższego czasu nie widzę go a forum a zbliża się wymiana oleju
Krystian1987 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 kupowałem olej u Wilczura, ale o od dłuższego czasu nie widzę go a forum a zbliża się wymiana oleju Kup w takim razie u Marcina (Dzik)
konrad83j Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 witam wszystkich wiecie może gdzie można kupić tanio olej motula i clean w Kielcach
endriuu Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 witam wszystkich wiecie może gdzie można kupić tanio olej motula i clean w Kielcach tanio mozna u dzika. przesylkE ma teraz gratis, a olej ori sciagany z Niemiec.
konrad83j Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Masz może nr do niego to bym się dogadał
Dev Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=1272[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 20:28_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44215.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się