Brysio Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam Powoli zbliża się termin wymiany oliwy w moim dieselku i chciałem spróbować czegoś innego - po głowie chodzą mi oleje liqui moly. Do tej pory jeździłem na motulu x-cess 8100 i jest ok, ale chciałbym spróbować czegoś nowego . I tu pytanie dla obeznanych z oliwą liqui moly - jaką kupić ? W oko wpadł mi olej Top Tec 4100 http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2035-Olej-silnikowy-Top-Tec-4100-SAE-5W-40-Liqui-Moly-3701-Opakowanie-5L-Dostepne-1L-5L-20L-60L-205L-.html#title Spełnia stosowne normy, jest przeznaczony do trybu long life czyli wymiana co 30 tyś, ja jednak i tak bym go wymienił po 15 tyś. Czy może jakieś inne oleje tego producenta będą lepsze do mojego TDI ? Pozdrawiam odpusc sobie liqui molly nie polecam mialem toptec 4200 i kurge gowno jest w technologi thc robione tyle powiem kupiony w obi w niemczech oryginal a piszczaly mi walki na zimnym silniku !!!
marewel Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 W oko wpadł mi olej Top Tec 410 Bardzo dobry olej,lepszy niż motul. Zużycie w porównaniu do motula praktycznie znikome.
olejowiec Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Liqui Moly "wykonany w technologii syntetycznej".... I to jest właśnie to, o czym mówiłem jakiś czas temu. 505.01 to 505.01. W LM - "syntetyczny", w Millersie "półsyntetyczny" - www.millersoils.pl/shop/millers-oils-xfepd-5w40-diesel-p-53.html
wiktorsam Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ok zasugerowałem się nazwą syntetyczny Więc który z liqui moly jest wart zastosowania ? Czy lepiej pozostać przy motulu ?
marewel Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jezeli slowo syntetyczny ma tu jakies znaczenie to pozostan. Parametrami LM nie odbiega od motula a nawet przewyzsza.
Brysio Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jezeli slowo syntetyczny ma tu jakies znaczenie to pozostan. Parametrami LM nie odbiega od motula a nawet przewyzsza. sprzedajesz to czy jak bo nie wiem ze tak to reklamujesz ! ja wiem z wlasnego doswiadczenia ze parametry na papierze a zachowanie silnika to 2 rozne sprawy i moje stwierdzenia bazuja na takim wlansie doswiadczeniu!!! i nie sugeruj sie napisem made in germany!!! bo wiekszosc tylko dlatego ten olej kupuje bo niby niemiecki a w nim niemieckie jest tylko opakowanie za dlugo przebywam w tym kraju zeby dac sie dymac reklamom! kaczynski tez ma profesora a po polsku mowic nie umie !!! ale papier jest i to za***isty!
marewel Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 sprzedajesz to czy jak bo nie wiem ze tak to reklamujesz ! Z tego co tu nabazgrałeś to jeździłeś na toptec 4200 a nie 4100 z normą 505.01,nie widzę zresztą sensu lania do takiego silnika normy 507. Ja nie kupuje bo jest made in germany tylko dlatego ze nie muszę go dolewać tyle co motula. Niemcy maja manie na punkcie testowania wszystkiego,wiec jakby było coś nie tak z tym olejem to szybko by go wycofali a firma została ukarana odpowiednia kwota.
exe Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Panowie mam dylemat, gość od którego kupiłem samochód przeszedł na olej mineralny wcześniej jeździł na półsyntetyku.. Z tego co mi mówił, zalał go dwa razy 15W40. Czy mogę przejść bez obaw na semi? Czytając akurat w tym temacie -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=762.60, zdania na początku topicu są podzielone..
wiktorsam Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ja Ci powiem tak, jak kupiłem auto zalane było nie wiadomo co . Może i minerał, może półsyntetyk, nie wiem. Chwilę poczytałem forum i zdecydowałem się na syntetyk motula. Auto praktycznie go nie pije, na 8 tyś dolałem 100-200 ml żeby mieć na max po tym jak część zgubiłem przez nieszczelną odmę, silniczek pracuje ładnie i cicho, szczególnie zimą po uruchomieniu - wtedy to nawet ciężko uwierzyć że to diesel. Więc jak widzisz nie ma się sugerować tym co było wcześniej zalane, tylko nalać to co dla silnika jest właściwe .
macieek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Panowie mam dylemat, gość od którego kupiłem samochód przeszedł na olej mineralny wcześniej jeździł na półsyntetyku.. Z tego co mi mówił, zalał go dwa razy 15W40. Czy mogę przejść bez obaw na semi? Czytając akurat w tym temacie -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=762.60, zdania na początku topicu są podzielone.. Ja bym od razu przechodzil na fulla, nastepna zmiana po 5tys i znowu fulla i po bólu - silniczek czysciutki i zdrowy. Olejek np MOTUL 8100 X-Cess 505.00 5W40 bedzie jak znalazł. No chyba, ze wierzysz w te brednie o rozszczelnieniu. Ale to juz twoj wybor
exe Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 O rozszczelnieniu nie, bardziej mnie zastanawia pogłoska o możliwości zatkania kanału olejowego.. Na semi przejdę na pewno
macieek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 O rozszczelnieniu nie, bardziej mnie zastanawia pogłoska o możliwości zatkania kanału olejowego.. Na semi przejdę na pewno Latalem takim motorem jak ty masz kilka lat temu. Pierwsze co zrobilem po zakupie (a nie wiem co bylo wczesniej wlane pewnie mineral albo semi) to zapodalem Mobil 1 TD 0-40 i tak juz do konca jezdzilem na tym olejku - kupowalem go w anglii. Az przekazalem autko osobie z rodziny ktora do dzis jezdzi nim na pelnym syntetyku z wymiana co 15tysi. A silnik? Silnik chodzi jak malina czy to lato czy to zima
marewel Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zalej na początek najtańszy 5w40 po paru tys wymiana,następnie coś lepszego 0w40 miód malina.
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 O rozszczelnieniu nie, bardziej mnie zastanawia pogłoska o możliwości zatkania kanału olejowego.. a kumpel opowiadał, że kiedys porwało go UFO
ROBERT Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 O rozszczelnieniu nie, bardziej mnie zastanawia pogłoska o możliwości zatkania kanału olejowego.. a kumpel opowiadał, że kiedys porwało go UFO The X Files Theme Song Sorry za ale nie mogłem się powstrzymać
Piotrek98igo Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 ten temat powinien byc juz dawno zamkniety wszystko zostalo napisne,ale i tak sie znajdzie ktos, kto bedzie jezdzil na mineralnym, bo sie lepiej trzyma tlokow...
ROBERT Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 ten temat powinien byc juz dawno zamkniety wszystko zostalo napisne,ale i tak sie znajdzie ktos, kto bedzie jezdzil na mineralnym, bo sie lepiej trzyma tlokow... Dokładnie , kłódeczka ... jak ktoś chce to niech sobie poczyta a nie jedne i te same (czasami głupie) pytania
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 ten temat powinien byc juz dawno zamkniety wszystko zostalo napisne,ale i tak sie znajdzie ktos, kto bedzie jezdzil na mineralnym, bo sie lepiej trzyma tlokow... Dokładnie , kłódeczka ... jak ktoś chce to niech sobie poczyta a nie jedne i te same (czasami głupie) pytania zrobilbym to juz to dawno, ale wtedy zaczna sie masowo pojawiac kolejne tematy w stylu. "jaki olej zalac do mojego silnika?" a tak jest jeden. zawsze mozna zrobic porzadek.
ROBERT Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 napisze się delikwentowi :szukaj: ... i po kłopocie (albo od razu do kosza)
Piotrek98igo Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 napisze się delikwentowi :szukaj: ... po po kłopocie (albo od razu do kosza) dokladnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się