Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Stan niski albo uszkodzony czujnik temp i poziomu oleju A szajstrolla wywal.
aki Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Ja stosuje Fuchs Titan Pro C-3 5w30 xtl pod filtr dpf. 1
laki83 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 jestem tylko ciekaw ile za to zapłaciliście?bo ja mam tez tak zrobione i w sumie chyba byłem pierwszy który to zrobił ale mniejsza o to..cały koszt to było tylko kupić w aso diody ambiente 50 zł.. które normalnie sa montowane z przodu w lampce.wywiertac 2 dziurki w tej tylnej podłaczyc i gitara.zadnych cyrków i badziewia by nie było Tak tylko ambiente ori świecą strasznie słabo, na tyle w sumie prawie nic to nie daje. Wczoraj zamontowałem lampkę zobaczyć jak to wygląda i opcja 50% kolegi StachuCBR naprawdę daje fajna czerwona poświatę na całą kanapę. Przy 80% to pewnie można gazetę czytać Tylko to wykonanie ... Mam nadzieję że kolega jeszcze się pojawi, jak nie pozostaje mi szukać nowej lampki i rezać samemu moze i słabo ale chcesz tam gazete czytać? jest to samo co z przodu..jak dla mnie wystarcza..po co ma byc jasniej jak z przodu.grunt że coś tam sie lekko świeci.ja to podpatrzyłem w bmw serii 5 u mojej kuzyki..świeciło tak delikatnie tyle aby było tylko widac poświate i według mnie super.bo jak chcesz miec więcej światła to zamiast tych zarówek głównych w gniazdach to wrzucic mocne diody i mieć je cały czas włączone..
mateo84 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Stan niski albo uszkodzony czujnik temp i poziomu oleju A szajstrolla wywal. Stan jest OK. Trochę nie daje mi spokoju fakt, że mimo tego że czujnik może być uszkodzony to nie wyświetla się OIL SENSOR, a na VAGu nawet jednego błędu nie ma... Widocznie ten typ tak ma... W przyszłym tygodniu będę miał możliwość zlać tego Castrola. To zobaczę ten czujnik. Pytanie czy da się go jakoś zmierzyć, żeby potwierdzić, że jest uszkodzony ? Nowy kosztuje coś koło 400 zł - przy takich cenach chciałbym mieć chociaż pewność, że jest walnięty i jeszcze jedno pytanko: czy jeżeli ostatni olej był wymieniany nie przez korek tylko przez wysysanie oleju przez bagnet - to czy taka operacja mogła jakoś uszkodzić czujnik ? Tak czy siak silnik zaleję teraz polecanym przez wszystkich olejem MOTUL 8100 x-Clean+ 5w30 - przynajmniej zobaczę jak się ma do tego Castrola
skrab Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam jakiej firmy zalać olej do b8 143km
kelnozz Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 jestem tylko ciekaw ile za to zapłaciliście?bo ja mam tez tak zrobione i w sumie chyba byłem pierwszy który to zrobił ale mniejsza o to..cały koszt to było tylko kupić w aso diody ambiente 50 zł.. które normalnie sa montowane z przodu w lampce.wywiertac 2 dziurki w tej tylnej podłaczyc i gitara.zadnych cyrków i badziewia by nie było Tak tylko ambiente ori świecą strasznie słabo, na tyle w sumie prawie nic to nie daje. Wczoraj zamontowałem lampkę zobaczyć jak to wygląda i opcja 50% kolegi StachuCBR naprawdę daje fajna czerwona poświatę na całą kanapę. Przy 80% to pewnie można gazetę czytać Tylko to wykonanie ... Mam nadzieję że kolega jeszcze się pojawi, jak nie pozostaje mi szukać nowej lampki i rezać samemu moze i słabo ale chcesz tam gazete czytać? jest to samo co z przodu..jak dla mnie wystarcza..po co ma byc jasniej jak z przodu.grunt że coś tam sie lekko świeci.ja to podpatrzyłem w bmw serii 5 u mojej kuzyki..świeciło tak delikatnie tyle aby było tylko widac poświate i według mnie super.bo jak chcesz miec więcej światła to zamiast tych zarówek głównych w gniazdach to wrzucic mocne diody i mieć je cały czas włączone.. 50 % jest ok, tak delikatnie ale mocniej niż ori. Wczoraj znajomy widział i też mówił że jest idealnie. Dobrze że nie widział po ciemku wykonania
dliwski Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ponawiam pytanie. W mojej A4 był lany olej 10w40. Czy powinienem dalej lać 10W40 czy zmienić na 5W40 i jeśli mam zmienić, to czy użyć wcześniej jakiegoś cleanera? Co polecacie w tej sytuacji?
jihaad Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 To ku**a nie ponawiaj pytania, tylko przeczytaj kilka, kilkanaście ostatnich stron wątku.
BocianXXX Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak się ustrzec zakupu podrobionego oleju ? Nigdy nie kupuję takich rzeczy na allegro itp. tylko w sklepie motoryzacyjnym w baniakach 4-5L. Cz rzeczywiście tak łatwo trafić na podrobiony olej ? Ponoć mówią że najlepiej kupować te "zwykłe" marki np. LOTOS bo tego nie podrabiają . Jakie marki są podrabiane Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez BocianXXX
dliwski Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 To ku**a nie ponawiaj pytania, tylko przeczytaj kilka, kilkanaście ostatnich stron wątku. Czytałem jeszcze zanim założyłem tu konto, więc teorię znam, ale wiem też, że ciężko o odpowiedź na dokładnie takie pytanie i opinie są różne. Wiem, że na pierwszej stronie jest info, że mogę spokojnie zmienić na 5W40, ale z drugiej strony w innym temacie jest mowa o tym, że koniecznie powinienem użyć cleanera Liqui Moly. Zależy mi na odpowiedzi od kogoś, kto robił coś takiego - czyli przejście z 10W40 na 5W40 w 1.9 TDI i czy nie było później problemów i czy zauważył jakieś różnice na plus albo na minus.
Chadury89 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja zmienialem 2 lata temu z szajstrolla 10w40 na Motul x-cess 5w40 bez zadnego clenaera ale wymienilem po okolo 8000km, drugi raz tez poszedl motul na okolo 120000. Teraz wlasnie bede wymienial na Valvoline Durablend 5w40 lub na Liqiud Moly TopTedc 4100 5w40. Na Motulu moj AFN cicho pracuje, niektorzy mysla ze to benzyna a ja tam slysze klekot:D Uzywal ktos takiego oleju? Millers Oils Trident 5w40 Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Chadury89
Marynarz____ Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 mi się ta opcja brdziej podobała niż wywiercone dziury jak w przypadku Ambiente, u mnie nie odbiega od tego co jest pokazane na zdjęciu. Koszt tego to 20 zł+ KW.
audiaudi Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 ja bym to pomalował w kolor lampki, bo wygląda to slabo
kelnozz Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) mi się ta opcja brdziej podobała niż wywiercone dziury jak w przypadku Ambiente, u mnie nie odbiega od tego co jest pokazane na zdjęciu. Koszt tego to 20 zł+ KW. Daj zdjęcia żeby nie było że jakiś lincz, pocisk w temacie na kolegę Stacha co prawda robotę zj***ł ale wklej swoją żeby nie było że wszystkim. ja bym to pomalował w kolor lampki, bo wygląda to slabo Słabo heh delikatnie to ująłeś Czym kolego? Znasz taki produkt ja się nie orientuje... Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez kelnozz
rikardo Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zależy mi na odpowiedzi od kogoś, kto robił coś takiego - czyli przejście z 10W40 na 5W40 w 1.9 TDI i czy nie było później problemów i czy zauważył jakieś różnice na plus albo na minus. A jakich oczekujesz problemów wymienione oleje różnią sie tylko lepkością zimową na minus oleju 10W40, lepkość wysokotemperaturowa jest identyczna. Stosując olej o lepkości 5W pomagasz silnikowi w zimnym starcie gdyż olej ten szybciej dociera w najdalsze zakątki a tym samym lepiej ochrania zimny silnik. Jeżeli oczekujesz, że coś ci będzie ciekło to jak masz wyciek to na obu olejach tak samo będzie ciekło. W silniku wymienia się uszczelniacze a nie uszczelnia rzekomo gęstszym olejem. Na koniec masz hydro-popychacze a one muszą być szybko smarowane więc do tego silnika minimum olej o lepkości 5W40 gdyż w okresie jesienno zimowym motorownia dostanie w kość. Co do płukanki to nie musisz stosować wymieniałem w trzech silnikach oleje półsyntetyczne na syntetyczne i nie stosowałem, żadnych takich środków ale to Twoja sprawa.
gsmlondon Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam Panowie który z podanych niżej olejów wybrac ? 1.valvoline synpower xl-III 5w30 2.Castrol EDGE FST 5W-30 Synthetic Engine Oil 3.Mobil 1™ESP Formula 5W-30 Pozdrawiam. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez gsmlondon
nitroo Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Witam Panowie który z podanych niżej olejów wybrac ? 1.valvoline synpower xl-III 5w30 2.Castrol EDGE FST 5W-30 Synthetic Engine Oil 3.Mobil 1™ESP Formula 5W-30 Pozdrawiam. Pierwszy
Marynarz____ Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 ale po co ma to sam lakierować, skoro zapłacił za kompletną usługę ?? Spójrz sobie w pierwszy post- mam zrobione tak samo więc po co zdjęcia, nie chce mi się lampki wyciągać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się