Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hahaha dzięki :D ostatnio pare paczek zjadłem złotych misi :D

Opublikowano

Wstydź sie-ja bobasom dałem :grin:

Opublikowano

Ja mojemu też dałem, ale 3 latek nie lubi za bardzo :P

Ja od dziecka też je lubie :))

Opublikowano

:decayed:

Opublikowano

takie pytanie stary silnik i jaki olej jedzi na 10W40 ale widac ze mroz robi swoje . Silnik jest z audi 100 2.0 TD 100hp oznaczenie NC

Opublikowano

daj dobrego fulla 5W40

Opublikowano

myslalem nad płukanka ale az strach lać silnik z 88 roku :)

Opublikowano

bardziej bałbym sie lac do nowego niz do starego auta

Opublikowano

w sumie masz racje :) bo dzisiaj -10 na placu akmulator dobry swiece grzeja paliwo dobre a ciezko mu to idzie a z wydechu na trawe taka czarna sadza.

według mnie to olej ale czy 10W40 moze miec problem przy takiej temperaturze .?

Opublikowano

zawsze ma :grin:

Opublikowano

hahaha to mowisz zmiana oleju powinna pomóc ?

Opublikowano

zapodaj porządnego fulla i bedzie git

Opublikowano (edytowane)

w sumie masz racje :) bo dzisiaj -10 na placu akmulator dobry swiece grzeja paliwo dobre a ciezko mu to idzie a z wydechu na trawe taka czarna sadza.

według mnie to olej ale czy 10W40 moze miec problem przy takiej temperaturze .?

Przy obecnych temperaturach to grzech odpalać silnik z turbo na oleju 10W40.

Koniecznie zalej 5W40 i wymiana oleju max co 10 000 km. Każdy olej traci swoje parametry wraz przebiegiem i na oleju się nie zaoszczędzi.

U mnie co prawda inny motor ale od strzała odpala a od lat świec żarowych nie wymieniałem.

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Ja leje motula x-cess' a 5w-40 i dzis było -14 rano i długo kręcił zanim odpalił. Może to być wina że olej mam zmienić na dniach bo już 10 tys puknie na dniach. Swiece pare sekund sie nagrzewają nie wiem czy to dobrze czy to źle.

Opublikowano (edytowane)

swiece przy takich mrozach nagrzewaja sie w aucie z 98 roku nawet 10 s. druga sprawa ze stary diesel zawsze bedzie ociezaly przy duzym mrozie. akku sprawdz, moze swiece do wymiany. no i olej po 10 tys tez do zmiany.

warto podgrzac dwa razy swiece jak ciezko kreci. nie jest to zgodne ze sztuka ale staremu silnikowi bedzie latwiej

wysłane z prodiża

Edytowane przez endriuu
Opublikowano

Podgrzewam świece nawet 2 lub czasem 3 razy.

Aku jest nowy, kupiony 3 miechy temu z serwisu oryginał.

Muszę świece sprawdzić, bo może być, że któraś słabiej działa albo i w ogóle.

Opublikowano

kąt wyprzedzenia wtrysku jeszcze sprawdz i filtr paliwa.

wysłane z prodiża

Opublikowano

A co z filtrem paliwa? Wymieniałem go dopiero z ok 4 miesiące temu.

Jade na mapowanie silnika do CarMasters bo maja promocje wszystkie diesla 400zl za chip. I jade to mi sprawdzą

A kąt jak sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...