dawid_92 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Hahaha dzięki ostatnio pare paczek zjadłem złotych misi
dawid_92 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ja mojemu też dałem, ale 3 latek nie lubi za bardzo Ja od dziecka też je lubie )
matex91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 takie pytanie stary silnik i jaki olej jedzi na 10W40 ale widac ze mroz robi swoje . Silnik jest z audi 100 2.0 TD 100hp oznaczenie NC
matex91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 myslalem nad płukanka ale az strach lać silnik z 88 roku
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 bardziej bałbym sie lac do nowego niz do starego auta
matex91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 w sumie masz racje bo dzisiaj -10 na placu akmulator dobry swiece grzeja paliwo dobre a ciezko mu to idzie a z wydechu na trawe taka czarna sadza. według mnie to olej ale czy 10W40 moze miec problem przy takiej temperaturze .?
matex91 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 hahaha to mowisz zmiana oleju powinna pomóc ?
tomasz102 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) w sumie masz racje bo dzisiaj -10 na placu akmulator dobry swiece grzeja paliwo dobre a ciezko mu to idzie a z wydechu na trawe taka czarna sadza. według mnie to olej ale czy 10W40 moze miec problem przy takiej temperaturze .? Przy obecnych temperaturach to grzech odpalać silnik z turbo na oleju 10W40. Koniecznie zalej 5W40 i wymiana oleju max co 10 000 km. Każdy olej traci swoje parametry wraz przebiegiem i na oleju się nie zaoszczędzi. U mnie co prawda inny motor ale od strzała odpala a od lat świec żarowych nie wymieniałem. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez tomasz102
dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ja leje motula x-cess' a 5w-40 i dzis było -14 rano i długo kręcił zanim odpalił. Może to być wina że olej mam zmienić na dniach bo już 10 tys puknie na dniach. Swiece pare sekund sie nagrzewają nie wiem czy to dobrze czy to źle.
endriuu Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) swiece przy takich mrozach nagrzewaja sie w aucie z 98 roku nawet 10 s. druga sprawa ze stary diesel zawsze bedzie ociezaly przy duzym mrozie. akku sprawdz, moze swiece do wymiany. no i olej po 10 tys tez do zmiany. warto podgrzac dwa razy swiece jak ciezko kreci. nie jest to zgodne ze sztuka ale staremu silnikowi bedzie latwiej wysłane z prodiża Edytowane 3 Stycznia 2016 przez endriuu
dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Podgrzewam świece nawet 2 lub czasem 3 razy. Aku jest nowy, kupiony 3 miechy temu z serwisu oryginał. Muszę świece sprawdzić, bo może być, że któraś słabiej działa albo i w ogóle.
endriuu Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 kąt wyprzedzenia wtrysku jeszcze sprawdz i filtr paliwa. wysłane z prodiża
dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 A co z filtrem paliwa? Wymieniałem go dopiero z ok 4 miesiące temu. Jade na mapowanie silnika do CarMasters bo maja promocje wszystkie diesla 400zl za chip. I jade to mi sprawdzą A kąt jak sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się