endriuu Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Bezpiecznie niech zaleje specific 505.01. To jest midssaps rowniez do dpf wysłane z prodiża
DiAMOND Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Polecam zamawiać u użytkownika dzik firma Pro Choice, dzisiaj wymieniłem kolejny raz Motul Specific 504.00/507.00 5W30 i gitara
Hezen Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Endriuu, dziękuje za pomoc po raz kolejny Diamond, oleje tylko kupuje u dzika i również go polecam
Hezen Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Napisałem już do dzika o ten specyfic. Jeszcze bratu mówiłem żeby zadzwonił do ASO i podal numer VIN, żeby się dopytać czy ma tego dpf'a
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Jak wlejesz xcleana nie będziesz się musiał się o to martwić
PawelVK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ponawiam, jako, że nie dostałem odp Panowie ogromna prośba o pomoc. Na dniach wymieniam olej w swojej B7 2007r 2.0tdi BRD przebieg 181000 DPF usuniety. Na miejscu w sklepie mają ten olej i go polecają: http://pro-choice.pl/xf-longlife-5w30-5l-p-304.html Mam go na miejscu za 195zł 5L Warto go brać czy jest coś lepszego w tej cenie?
endriuu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ten.bedzie lepszy: http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox188d-p-873.html wysłane z prodiża
PawelVK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 A mógłbyś rozwinąć czemu? Auto od nowości u poprzedniego właściciela jeździło na 5W30 Castrol, ja chcę dać tego milersa którego wrzuciłem : http://pro-choice.pl/xf-longlife-5w30-5l-p-304.html Czemu lepiej kupić tego motula, co jest nie tak z tym milersem? I Czemu radzisz 5W40 zamiast 5W30? Bardzo prosze o odpowiedź na te pytania wszystkie, pozdr
cabanmat Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) 5W30 jest do CR z DPF a Ty masz PD i to z wyciętym DPF... więc 5W40 z normą VW 505.01 Edytowane 10 Grudnia 2016 przez cabanmat
PawelVK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 No moja BRD miała od początku lany 5W30 castrola...
endriuu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Jak miala.dpf to bylo zasadne. Teraz nie ma sensu lac oleju uniwersalenego do wszystkiego pasujacego. Dobierz.olej indywidualnie do.swojego silnika wysłane z prodiża
PawelVK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ok Endriu czyli na 100% 5W40 będzie lepszy do mojego 2.0tdi BRD od zalecanego 5W30? Jeszcze jedno, bo w poniedziałek muszę kupić już rano ten olej, gdyby nie było tego motula czy jak kupię tego milersa którego wrzucałem http://pro-choice.pl/xf-longlife-5w30-5l-p-304.html To będzie źle albo coś się może stać? Czy po prostu chodzi o to, że wydam nie potrzebnie kasę a silnikowi nie będzie ani lepiej ani gorzej? Proszę o odp
endriuu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Wydasz niepotrzebnie kase. Olej 505.01 5w40 to lepszy i tanszy olej do Twojego silnika wysłane z prodiża
cabanmat Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Paweł... w wielkim telegraficznym skrócie... TDI VP (pompa wtryskowa) norma 505 - oleje 5W40 typu FullSaps TDI PD (pompo-wtryskiwacz) norma 505.01 - oleje 5W40 typu MidSaps TDI CR (common rail) norma 504/507 - oleje 5W30 typu LowSaps Teoretycznie oliwa FullSaps jest najlepsza dla silnika bo nie jest zubożona pożytecznych składników które zabijają DPFy. Ty niestety nie możesz do niej zejść, bo masz pompowtryskiwacze które wymagają normy 505.01 czyli oleje MidSaps. Oleje 5W30 LowSaps mają chronić DPF przed zapchaniem a nie silnik, inne priorytety Dlatego goście mając TDI CR, gdy wywalają DPF schodzą do oleju 5W40 505 ze starą.. dobrą.. formulacją... Edytowane 10 Grudnia 2016 przez cabanmat
PawelVK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ale gdyby nie było tego motula (bo muszę to kupić w poniedziałek, bo mam termin u mechana na który czekałem długo i go nie przełożę) To gdybym kupił tego millersa 5W30 to może się coś stać albo będzie gorzej dla silnika niż 5W40? CZy praca silnika będzie taka sama, nic się mu nie stanie tylko ja niepotrzebnie stracę parę złotych? Dzięki bardzo za pomoc
endriuu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Nic sie nie stanie. Kup olej 5w40 505.01. Na pewno bedzie w sklepie. Jesli rzeczywiscie nie bedzie nic innego niz millers - to wez go. wysłane z prodiża
macieek Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Jepszy dla silnika, bo ten do dpf to bardziej jest kompromis ekologii kosztem ochrony silnika. Kolego Endriuu lałbys motula 505 01 do CR z wyciętym DPF? Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 10 Grudnia 2016 przez macieek
PawelVK Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Paweł... w wielkim telegraficznym skrócie... TDI VP (pompa wtryskowa) norma 505 - oleje 5W40 typu FullSaps TDI PD (pompo-wtryskiwacz) norma 505.01 - oleje 5W40 typu MidSaps TDI CR (common rail) norma 504/507 - oleje 5W30 typu LowSaps Teoretycznie oliwa FullSaps jest najlepsza dla silnika bo nie jest zubożona pożytecznych składników które zabijają DPFy. Ty niestety nie możesz do niej zejść, bo masz pompowtryskiwacze które wymagają normy 505.01 czyli oleje MidSaps. Oleje 5W30 LowSaps mają chronić DPF przed zapchaniem a nie silnik, inne priorytety Dlatego goście mając TDI CR, gdy wywalają DPF schodzą do oleju 5W40 505 ze starą.. dobrą.. formulacją... Dzięki za sporo informacji. Ale mój 2.0tdi BRD 2007r to pompowtrysk... A od początku miał lany 5w30 i taki też chyba zaleca serwis audi? Po usunięciu dpf'a też był lany 5w30 Nic sie nie stanie. Kup olej 5w40 505.01. Na pewno bedzie w sklepie. Jesli rzeczywiscie nie bedzie nic innego niz millers - to wez go. wysłane z prodiża No on właśnie zamówił tego milersa podemnie, bo to mała wioska i nie trzyma tam takich drogich olei a castrola nie chce kupować. Jeśli nic się nie stanie a tego motula nie będzie, to kupie tego milersa XF LONGLIFE 5w30 5L a za 10tys i tak zmiana więc wtedy przerzucę się na 5W40 skoro jesteście pewni i tak radzicie do mojego BRD.
endriuu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Pawel czy rozumiesz ze do PD bez DPF najlepszy jest 505.01 5w40? A ze byl.lany 5w30 to nic nie znaczy. Ten olej jest lany do wszystkiego obecnie. Tsi, tdi. Jeden olej - nizsze koszty dla producentow aut i olejow. wysłane z prodiża
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się