A4 B6 Multi Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 13 godzin temu, endriuu napisał: Jak Ci sie nie wydaje to nie pytaj. Wysłane z prodiża Nie chce Ci pisać brzydko,wiec zastanów się co piszesz.Najpierw zaproponowałeś 5w40, a teraz jak silnik chodzi zle to pisze żeby więcej o nic nie pytać.Ty ku... znawco z du.. Edytowane 25 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
Rabbi Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 11 godzin temu, A4 B6 Multi napisał: Ciekawa koncepcja:)Tylko dlaczego turbo i pompki inaczej pracują jeżeli według was zalałem zdecydowanie lepszy olej?Jeżeli chodzi o kulturę pracy to także nie ma mowy o jakiejkolwiek poprawie czy wyciszeniu.Mogę wymienić olej jeszcze raz,zrobić płukankę,ale czy jest sens?Tu chodzi o lepkość i zmianę oleju z 30 na 40,a nie czy to Motul, GM czy Castrol.Nie wydaje mi się że jak wymienię olej i zrobię płukankę to praca turbiny i pompek wróci do stanu jaki był przed zalaniem 5w40. Spróbuj następnym razem Motul X-max 0W40 Edytowane 25 Maja 2017 przez Rabbi
A4 B6 Multi Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 7 godzin temu, nitroo napisał: Matko, zmiana W30 na W40 nie ma z tym nic wspólnego. Wiesz w ogóle, za co odpowiada ten parametr? U mnie też na Motulu, którego kupiłem tu na forum, silnik głośniej pracował, dlatego teraz jeżdżę tylko na Valvoline SynPower MST C3 i jest cisza. Nitroo jeżeli zmiana z 30 na 40 nie ma żadnego znaczenia to jak wytłumaczyć to że turbo chodzi głośniej i są problemy z pompkami?Jeżeli chodzi o samą pracę silnika to raczej nie pracuje głośniej niż na GM, a powiedziałbym że podobnie,na pewno nie ciszej.
nitroo Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 U mnie na Motulu silnik głośno pracował i dziwnie. Podobnie było po 8k km na Liqui Moly TopTec 4100. Od tamtej pory zalewam Valvoline i cichutko z każdej strony
endriuu Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Posluchaj Multi Kulti A4 B6. Na poczatek troche grzeczniej. Takich ordynusow nie potrzebujemy na forum i moderatorzy szybko sie z nimi rozprawiają.Olej w40 jest po stokroc lepszym olejem do PD niz olej w30. Tym bardziej GM najwiekszy szit. Miales zalepiony silnik tym syfem. Teraz zalales olej najlepszy jaki mogles i silnik zaczyna odzywac. Po takiej akcji nalezy wymienic olej szybciej aby zlac szlam, ktory masz w misce. Jak Ci tlumaczymy to Tobie sie nie wydaje i strugasz mądrale. Wysłane z prodiża
A4 B6 Multi Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, endriuu napisał: Posluchaj Multi Kulti A4 B6. Na poczatek troche grzeczniej. Takich ordynusow nie potrzebujemy na forum i moderatorzy szybko sie z nimi rozprawiają. Olej w40 jest po stokroc lepszym olejem do PD niz olej w30. Tym bardziej GM najwiekszy szit. Miales zalepiony silnik tym syfem. Teraz zalales olej najlepszy jaki mogles i silnik zaczyna odzywac. Po takiej akcji nalezy wymienic olej szybciej aby zlac szlam, ktory masz w misce. Jak Ci tlumaczymy to Tobie sie nie wydaje i strugasz mądrale. Wysłane z prodiża Endriuu nie strugam mądrali i nie chcę nikogo obrażać.Ze względu na to że nie wiem,to dlatego pytam i chyba nic w tym złego?Gdy zapytałem dlaczego turbo i pompki inaczej pracują to odpisałeś mi bezczelnie że jak mi się nie wydaje to żebym nie pytał.Po to jest forum żeby pytać ,więc twoja odpowiedz była nie na miejscu.Może trochę też przesadziłem z odpowiedzią... Nie wiem szczerze co dalej robić,czy zmieniać na tego valvo jak ma nitroo, czy robić płukankę i lać dalej tego MOTULA 5w40... Ps:A multi kulti lepiej żeby nie było w naszym kraju.Bo za pare/parenaście lat nasze wnuczki będą czarne albo muzułmańskie i kraj będzie zniszczony tak jak jest obecnie na zachodzie... Edytowane 25 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
cabanmat Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Ja tam pierwszy raz widzę.. żeby ktoś lał olej GM do Audi... nawet jeśli ma normę dla pompek 505.01 Nie masz Opla tylko silnik Volkswagenowski
endriuu Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Gdy zapytałem dlaczego turbo i pompki inaczej pracują to odpisałeś mi bezczelnie że jak mi się nie wydaje to żebym nie pytał. Gdy zapytales dlaczego silnik inaczej chodzi w 1 iteracji to Ci ladnie z Devem wyjasnilismy dlaczego moze tak byc.Pozniej jak nie stwierdziles ze Ci sie nie wydaje to Ci odpisalem zebys nie pytal jak pomijasz naszą odpowiedz. Niewazne. Szanujmy sie nawzajem. Bez wulgaryzmoow i wzajemnych przepychanek bo okazuje sie ze nienawiscia dorownujemy wspomnianym tu imigrantom...Wysłane z prodiża
mateusztbg Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Endriuu czy mógłbyś się cofnąć do strony 471 przeczytać i odpowiedzieć mi na pytanie ?
A4 B6 Multi Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, endriuu napisał: ... Bez wulgaryzmoow i wzajemnych przepychanek bo okazuje sie ze nienawiscia dorownujemy wspomnianym tu imigrantom... Wysłane z prodiża Też jestem tego zdania ,wiec sorry jeżeli Cię czymś uraziłem.Tak jak pisałem wcześniej nie chcę nikogo obrażać, ani się mądrzyć tym bardziej zza komputera na forum. Wracając do oleju to zrobiłem już na tym motulu 3tys km ,więc nie wiem czy jeszcze jezdzic czy już wymieniać?Jaką płukankę zastosować?[może zaszkodzić dla silnika??]bo nigdy jeszcze nie robiłem płukanki w żadnym aucie.No i najważniejsze pytanie czy po tym wszystkim zalać go Motulem czy Valvoline? Edytowane 25 Maja 2017 przez A4 B6 Multi
mateusztbg Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Dnia 12.05.2017 o 11:34, endriuu napisał: Lepszy wysłane z prodiża Endriu a czy czasem ten nie był by lepszy? http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.html Spełnia normę 504.00/507.00 i ma też nanodrive. Ty poleciłeś ten: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Spełnia normy VW: 502 00, 505 01 Pytam, bo też mam a4 b7 2.0tdi BRD quattro 2007r 178000km, DPF usunięty i planuję niebawem zmianę oleju.
endriuu Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Jesli nie masz dpf zawsze lepszym olejem bedzie ten ktory NIE spelnia ekologicznej normy 507.00Wysłane z prodiża
mateusztbg Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 4 minuty temu, endriuu napisał: Jesli nie masz dpf zawsze lepszym olejem bedzie ten ktory NIE spelnia ekologicznej normy 507.00 Wysłane z prodiża Oki czyli Ten: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Będzie do mojej a4 b7 2.0tdi BRD quattro 2007r 178000km, DPF usunięty najlepszy z 5w30?
nitroo Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 33 minuty temu, A4 B6 Multi napisał: Jaką płukankę zastosować?[może zaszkodzić dla silnika??]bo nigdy jeszcze nie robiłem płukanki w żadnym aucie.No i najważniejsze pytanie czy po tym wszystkim zalać go Motulem czy Valvoline? Ja bym przeszedł na Valvo. Płukanka nie zaszkodzi. Do wyboru masz Liqui Moly, Motula i Valvoline. Ja bym brał LM.
endriuu Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Oki czyli Ten: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Będzie do mojej a4 b7 2.0tdi BRD quattro 2007r 178000km, DPF usunięty najlepszy z 5w30? Dokladnie tenWysłane z prodiża
mateusztbg Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 2 minuty temu, endriuu napisał: Dokladnie ten Wysłane z prodiża a to C3 to nie jest do silników z dpf? Bo piszesz, żeby nie brać tego millersa którego ja podałem: http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.html Bo on ma normę 507, a ten Twój: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Ma znów to C3 i ma normę 502 00, 505 01
Dev Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 12 godzin temu, cabanmat napisał: ... tylko punkt płynięcia Motul ma -36, a SynPower -48 A Ty co ? Na Kamczatce mieszkasz ? Edytowane 25 Maja 2017 przez Dev
mateusztbg Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Dnia 25.05.2017 o 13:21, mateusztbg napisał: a to C3 to nie jest do silników z dpf? Bo piszesz, żeby nie brać tego millersa którego ja podałem: http://pro-choice.pl/ee-longlife-5w30-5l-p-943.html Bo on ma normę 507, a ten Twój: http://pro-choice.pl/ee-longlife-c3-5w30-5l-p-944.html Ma znów to C3 i ma normę 502 00, 505 01 endriuu proszę o pomoc
endriuu Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 mateusz problem z Millersem jest taki ze nie ma innych olejow niz low/midSAPS. pozmieniali formulacje kilka lat temu i porzadnego oleju A3/B3/B4 juz nie ma.wiec lepiej stosowac 505.01 5w40 niz 507.00 Wysłano z prodiża
mateusztbg Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Dnia 29.05.2017 o 11:57, endriuu napisał: mateusz problem z Millersem jest taki ze nie ma innych olejow niz low/midSAPS. pozmieniali formulacje kilka lat temu i porzadnego oleju A3/B3/B4 juz nie ma. wiec lepiej stosowac 505.01 5w40 niz 507.00 Wysłano z prodiża A np z liqui molly nie było by coś lepszego dla mojego auta? Albo z jakiejś innej firmy Pamiętaj endriuu, że rozmawiamy o 5w30, bo chcę przy nim pozostać Edytowane 30 Maja 2017 przez mateusztbg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się