Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego, to on mnie obraża i to po raz kolejny, on się czepia. Wystarczyło dać link do konkretnego oleju, zamiast pisać "ee" bo jak widać występują dwa o takim oznaczeniu

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie Krótkie pytanie, bo zastanawiam się nad jedną z tych dwóch oliw pewnej marki. Obydwa oleje mają normę 505.01. Do B6 1.9 TDI 310 KM (bez ekologii) lepszy będzie ten z klasą ACEA A3 B3/B4, czy C2/C3 ?? Bo parametry mają bardzo zbliżone.
PS: cały silnik jest po remoncie jeśli ma to znaczenie. f283d540dd1682775938d3c3ae4e7417.jpgff62a38cb0a0bc28686cf06a78cdceb8.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam!!! A do A6 C6 jaki olej zalac silnik 3.0 TDI quattro do brachola samochodu, nie ma karteczki i nie wiem jaki dobry bedzie Motul czy inny i jaki ?

Opublikowano
5 godzin temu, Darwek24 napisał:

Witam!!! A do A6 C6 jaki olej zalac silnik 3.0 TDI quattro do brachola samochodu, nie ma karteczki i nie wiem jaki dobry bedzie Motul czy inny i jaki ?

Motul xclean 5w40

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Darwek24 napisał:

Witam!!! A do A6 C6 jaki olej zalac silnik 3.0 TDI quattro do brachola samochodu, nie ma karteczki i nie wiem jaki dobry bedzie Motul czy inny i jaki ?

Zapytaj czy ma filtr DPF

Dev, nie pomyliłeś się ? 5W40 z normą dla pompek 505.01 do 3.0TDI ?

Jak wycięty DPF to olej 5W40 VW505 np. Motul X-cess 5W40, Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40, jeżeli DPF jest... to 5W30 np. Motul Specific 504/507 5W40

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Wiem jutro będę wiedział z nalepki w bagażniku

Opublikowano

A tego Motula Specific 5W40 jak bedzie bez DPF nie mogę mu zalać ?

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie... możesz...

Jak masz DPF, to olej 5W30..., jak DPF wywalony to stara dobra oliwa 5W40 FullSaps z normą dla starej generacji pomp wtryskowych VW 505.

5W30 pod DPF

http://pro-choice.pl/specific-50400-50700-5w30-5l-dpf-p-25.html

W sumie można i lać to co Dev zaproponował Motul X-Clean 5W40, też jest pod DPF

http://pro-choice.pl/8100-xclean-c3-5w40-5l-dpf-p-18.html

Jeżeli DPF wycięty.. to coś z tej gamy :

http://pro-choice.pl/synpower-5w40-5l-p-1359.html

http://pro-choice.pl/8100-xcess-5w40-5l-p-10.html

http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html

 

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Który z przedstawionych oleji wybralibyscie do Audi 3.0 Tdi dpf (auto po gwarancji)

1.MILLERS OILS EE LONGLIFE 5w30
2.PENRITE enviro+EU C3 5W30
3.Liqui Moly Top Tec 4200 5W30
4.VALVOLINE SynPower XL-III C3 5W30

Czy warto dopłacać polowe ceny do tych z początku listy?olej będę zmieniał co 12-15tys


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam to teraz ja zadam głupie pytanie.. czy moge zmienic z 5w30 mobil3000 na np volveline albo motul 5w40 bez problemu? przebieg 400tys . I czy Mobil to zły olej?

Opublikowano

tak mobil 5w30 to zly olej.. moze a nawet powinienes zmienic

Wysłano z prodiża

Opublikowano
52 minuty temu, ŁukaszPłock napisał:

Witam to teraz ja zadam głupie pytanie.. czy moge zmienic z 5w30 mobil3000 na np volveline albo motul 5w40 bez problemu? przebieg 400tys . I czy Mobil to zły olej?

Silnik 1.9TDI AWX ?

Olej 5W40 z normą dla pompo-wtryskiwaczy VW 505.01

Opublikowano
1 minutę temu, cabanmat napisał:

Silnik 1.9TDI AWX ?

Olej 5W40 z normą dla pompo-wtryskiwaczy VW 505.01

Tak, taki silnik,  po programie na 170, mam do kupienia liquimoly 5 w40  z normą 505.01 5l za 155 PLN brać? 

Opublikowano

Jestem po przesiadce z oleju motul specyfic którego stosowałem przez 6 wymian na valvoline synpower . Przejechałem już 4k km i na valvo silnik ładniej pracuje. Ciut ciszej . Przy niższych prędkościach ucichl dziwny dźwięk który był na Motulu. A zmieniłem po prostu z ciekawości .

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jest tu kilku zwolenników Valvo ;) Sam też stosuje od kilkunastu lat... I chyba każdy był zadowolony z tego oleju :thumbup1:

Opublikowano

Znajomy w Mini One też teraz zalał właśnie valvo i też bardzo chwali. Ja poruszam się głównie po autostradach i oczekuję bardzo dobrych właściwości smarnych. Na valvo ładniej pracuje silnik i tak jakby od razu od startu był rozgrzany olej. A który jest lepszy dla silnika tego nie wiem :( . Zmieniam co max 10k km.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Osobiście zrobiłem 100tyś km w moim klekotku na Motul X-Cess, na próbę zamówiłem Valvoline SynPower 5W40 505, w nadchodzącym tygodniu zaleję.

https://oil-land.pl/pl/p/Valvoline-Synpower-5W40-4L/2752

Zobaczymy... na YouTube są co prawda.. trochę niemiarodajne testy.. ale lepiej wypada SynPower od X-Cessa..no i Valvo jest tańszy :)

 

 

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano (edytowane)

Ja do Valvo dolewam Archoil 9100 - zrobiłem teraz trasę prawie 5 tys km w ciągu dwóch tygodni po autostradach i powiem Wam, że jest to bardzo dobre połączenie. Różnicę w pracy silnika słychać wyraźnie przy tych wyższych prędkościach...  Przy następnej wymianie odżałuje i pokuszę się o Archoil 9200 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Caban ile Ty jestes na forum? Od początku Twego istnienia tluczemy do łba, zeby nie wrzucac tego typu testow jutuberow, ktorzy chcą zablysnąć. Ale nie rozumiesz i usilnie rowniez chcesz błyszczeć niczym wylizana moszna.

Wysłane z prodiża

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...