sedi Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam, Rozmawiałem z p.Maćkiem w Krakowie (polecany odnośnie MOTULa) i powiedział że do mojego silniczka wystarczy w zupełności norma 505.01,taki zalewaliście?
Piechol Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam, Rozmawiałem z p.Maćkiem w Krakowie (polecany odnośnie MOTULa) i powiedział że do mojego silniczka wystarczy w zupełności norma 505.01,taki zalewaliście? pierwszy post, pierwszy post...
heniooo Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam! Stałem sie posiadaczem audi A4 B6 1.9 TDI o typie silnika AVF i czeka mnie teraz wymiana oleju. Poprzedni wlasciciel jezdzil na oleju SYN 0W30 (tak wynika z histori auta), olej byl firmy Mexico czy jakos tak nie pamietam jak to sie pisze:) Chce go zmienic na jakis inny, czy jest to mozliwe np jak zastosuje olej innej firmy i o innej specyfikacji np 5W30? Doradzcie mi prosze jaki by byl najlepszy i ile bym musial go kupic? Sorry za tak banalne pytania ale jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o oleje:) Pozdrawiam
sedi Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam, Rozmawiałem z p.Maćkiem w Krakowie (polecany odnośnie MOTULa) i powiedział że do mojego silniczka wystarczy w zupełności norma 505.01,taki zalewaliście? pierwszy post, pierwszy post... No ale w pierwszym poście są trzy normy wypisane szanowny kolega a różnica w cenie jest prawie 60zł,wiec pytanie nie dokonca bez sensu
Piechol Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam, Rozmawiałem z p.Maćkiem w Krakowie (polecany odnośnie MOTULa) i powiedział że do mojego silniczka wystarczy w zupełności norma 505.01,taki zalewaliście? pierwszy post, pierwszy post... No ale w pierwszym poście są trzy normy wypisane szanowny kolega a różnica w cenie jest prawie 60zł,wiec pytanie nie dokonca bez sensu p. Maciek bardzo dobrze Ci powiedział
endriuu Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam! Stałem sie posiadaczem audi A4 B6 1.9 TDI o typie silnika AVF i czeka mnie teraz wymiana oleju. Poprzedni wlasciciel jezdzil na oleju SYN 0W30 (tak wynika z histori auta), olej byl firmy Mexico czy jakos tak nie pamietam jak to sie pisze:) Chce go zmienic na jakis inny, czy jest to mozliwe np jak zastosuje olej innej firmy i o innej specyfikacji np 5W30? Doradzcie mi prosze jaki by byl najlepszy i ile bym musial go kupic? Sorry za tak banalne pytania ale jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o oleje:) Pozdrawiam 1 post kolego na samej górze. czytajcie troche! MOTUL SPECIFIC VW 505.01
sedi Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 jeszcze jedno małe pytanko,obecnie mam zalany jeszcze Shell 5W-30,teraz zakupiłem Motula z norma 505.01 ale 5W-40 mozna nim zalac?Silniczek jak w opisie. Pozdrawiam
endriuu Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 jeszcze jedno małe pytanko,obecnie mam zalany jeszcze Shell 5W-30,teraz zakupiłem Motula z norma 505.01 ale 5W-40 mozna nim zalac?Silniczek jak w opisie. Pozdrawiam pierwszy post
sedi Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 to wiem ze ta norma jest dobra,chodzi mi o to czy jakbyły inne parametry oleju a teraz beda inne czy nie bedzie róznicy w działaniu silnika?
endriuu Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 nie będzie. lej śmiało. zmieniasz na lepsze - takze może być tylko lepiej.
sedi Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 dzieki wielkie i sorki za źle sformułowane pytanko,pozdrawiam
saymongorka Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 a czy Castrol EDGE 5W 40 505.01 do Audi A$ 1.9 TDI 2005 r 116 KM to dobry wybór?
endriuu Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 a czy Castrol EDGE 5W 40 505.01 do Audi A$ 1.9 TDI 2005 r 116 KM to dobry wybór? jesli masz oryginalny z Niemiec - to przejdzie. no chyba ze masz DPFa - wtedy musi być 507.00
LukaszCq Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam Wreszcie kupiłem swoje wymarzone A4 B6 :> I jak to zawsze bywa po zakupie , trzeba wymienić olej , filtr i parę innych rzeczy. Ale najważniejszy olej Czytałem różne opinie i dowiedziałem się sporo, wiem jakie ma spełniać normy ile mam go wlać i co ile trzeba wymieniać ale mam jeszcze pewne wątpliwości. Autko było serwisowane w trybie long life, ma przejechane w tej chwili 140 tyś ( udokumentowane i sprawdzone w aso :> ) ostatnio olej był wymieniany przy 105 tys w marcu zeszłego roku, więc już dawno czas na wymiane. Z kartki pod maską wynika że jest to : Aral SuperTronic LongLife III 5W-30 i teraz moje pytanko jaki to jest rodzaj oleju ?? syntetyk , półsyntetyk a może hc ? bo mineral to raczej nie. Pytam bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Chciałbym zalać full syntetyk spełniający oczywiście odp normy i zastanawiam się czy dalej lać ten aral long life a może MOTUL SPECIFIC? W sumie to notorycznie po autostradach nie jeżdżę ale jeśli taki olej long life jest najlepszy to pomimo ceny taki bym lał bo na tym się nie oszczędza. Tylko chcę wiedzieć czy ten obecny to fulll syntetyk, bo nie chciałbym ryzykować zmieniając z pół na full. Proszę o odp
Dev Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 wlej motul 5W40 505.01 i bedzie :good: :good:
Daimos Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 wlej motul 5W40 505.01 i bedzie :good: :good: i pamiętaj o wymianie co max 15000km
Dev Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 wymieniaj częściej jak co 15tkm kto smaruje ten jedzie... :polew: :polew:
EnDrIu` Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Panowie a co sądzicie o oleju Shell Helix ultra VA ? Znajomy pracuje w ASO i mówi, że na tym oleju spokojnie można latać. Nie chodzi mi o oszczędność między Motulem a Shellem a bardziej na tym, iż Shella można łatwiej dostać z pewnego źródła (chyba, że wiecie gdzie w Warszawie można dostać na 100% oryginalnego Motula)
endriuu Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Panowie a co sądzicie o oleju Shell Helix ultra VA ? Znajomy pracuje w ASO i mówi, że na tym oleju spokojnie można latać. Nie chodzi mi o oszczędność między Motulem a Shellem a bardziej na tym, iż Shella można łatwiej dostać z pewnego źródła (chyba, że wiecie gdzie w Warszawie można dostać na 100% oryginalnego Motula) INTERMOTORS WARSZAWA, ul. Waryńskiego 8, woj. mazowieckie tel.: (022) 576 82 82 mail: waryń[email protected] stronka: http://www.intermotors.pl/ INTERMOTORS WARSZAWA, ul. Jagiellońska 55, woj. mazowieckie tel.: (022)614 03 19 mail: [email protected] stronka: http://www.intermotors.pl/ BOLDOR WARSZAWA, ul. Konotopska 13, woj. mazowieckie tel.: (22) 811 67 34 mail: [email protected] stronka: http://www.boldor.pl/ MOT.CENT.SERWISOWE WARSZAWA, ul. Prymasa Tysiąclecia 76h, woj. mazowieckie tel.: 022 837 44 55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się