endriuu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 MOTUL SPECIFIC VW 505.01 czy to jest ten sam olej? http://cgi.ebay.it/OLIO-MOTORE-MOTUL-8100-X-CLEAN-C3-5W40-5-LITRI-/260593015882?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_automobili&hash=item3cac8ddc4a Nossignore Ty potrzebujesz Sintetico Specifico: http://cgi.ebay.it/MOTUL-OLIO-MOTORE-100-SINTETICO-SPECIFICO-VW-505-01-/270479802635?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_automobili&hash=item3ef9da410b
dariodario Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 MOTUL SPECIFIC VW 505.01 czy to jest ten sam olej? http://cgi.ebay.it/OLIO-MOTORE-MOTUL-8100-X-CLEAN-C3-5W40-5-LITRI-/260593015882?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_automobili&hash=item3cac8ddc4a Nossignore Ty potrzebujesz Sintetico Specifico: http://cgi.ebay.it/MOTUL-OLIO-MOTORE-100-SINTETICO-SPECIFICO-VW-505-01-/270479802635?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_automobili&hash=item3ef9da410b to czym tak naprawdę się różnią?oba syntetyki,oba norma vw,cena podobna.
elmo814 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 dariodario , masz o tym az 128 ston wystarczy poczytac i dobrac wlasciwy ,, a najlepszy do twojego bedzie 5w40 motul specyfic, mozesz i drozsze tylko po co pozdro
endriuu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 MOTUL SPECIFIC VW 505.01 czy to jest ten sam olej? http://cgi.ebay.it/OLIO-MOTORE-MOTUL-8100-X-CLEAN-C3-5W40-5-LITRI-/260593015882?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_automobili&hash=item3cac8ddc4a Nossignore Ty potrzebujesz Sintetico Specifico: http://cgi.ebay.it/MOTUL-OLIO-MOTORE-100-SINTETICO-SPECIFICO-VW-505-01-/270479802635?cmd=ViewItem&pt=Ricambi_automobili&hash=item3ef9da410b to czym tak naprawdę się różnią?oba syntetyki,oba norma vw,cena podobna. dariodariodariodario ten co podales w linku nie spelnia normy 505.01 - jakis makaroniarz źle wpisał w opisie. spelnia 502.00-505.00.
dariodario Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 http://cgi.ebay.it:80/Motul-Motorol-5W40-8100-x-clean-vollsynthetisch-1-Liter-/300376645198?cmd=ViewItem&pt=Autopflege_Wartung&hash=item45efd7de4e&autoredirect=off a ten chyba ten sam. A normę też ma vw 505.01. Też sobie ten szwab dopisał?
endriuu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 http://cgi.ebay.it:80/Motul-Motorol-5W40-8100-x-clean-vollsynthetisch-1-Liter-/300376645198?cmd=ViewItem&pt=Autopflege_Wartung&hash=item45efd7de4e&autoredirect=off a ten chyba ten sam. A normę też ma vw 505.01. Też sobie ten szwab dopisał? Sa sprzeczne informacje. Niektore sklepy podaja, że ma norme 505.01 inne ze nie: http://motul-oils.pl/motul-8100-xclean-5w40-p-18.html Tak czy inaczej X-Clean to olej typu LongLife (wymiana co 30tys). Wiec lepeij zalać Specifico Syntetico i bedzie gut
B@nita Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Panowie,czy olej MOTUL SPECIFIC 5W30 504.00 507.00 bedzie się nadawał do A3 Sportback z silnikiem 2,0 Tdi BMM z DPF ? Czy można śmiało zamawiać u tego gościa?: http://www.allegro.pl/item1015001332_gdansk_motul_specific_5w30_504_00_507_00_5l_gr.html
endriuu Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Dokladnie ten olej jest dla ciebie. a kupuj u kolegi dzika: http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/dzik-u1272.html tym berdziej, że jestes ze Szczecina (lub okolic)
osamielec Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Prosze o podpowiedz Kupilem A4 audi 97rok 1.9TDI AFN 110KM udokumentowany przebieg 280tys. Nie wiem na jakim jezdził poprzednio pojazd ale z tego co widac po silniku praktycznie zeero wycieków brak nagaru pod korkiem na walku rozrzadu, silnik ma "buta" nie kopci odpala na dotyk. Zalałem (z polecenia goscia z ASO) olej Shell HElIX 10w40 polsyntetyk. Z tego co czytam to zabojstwo dla tego motoru. Zalezy mi na tym by "chwile" pojezdic tym autem wiec pytanie czy zostawic taki olej czy zmienic na jakis syntetyk (polecaja MOTUL) [br]Dopisany: 04 Maj 2010, 10:37_________________________________________________Prosze o podpowiedz
endriuu Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Prosze o podpowiedz Kupilem A4 audi 97rok 1.9TDI AFN 110KM udokumentowany przebieg 280tys. Nie wiem na jakim jezdził poprzednio pojazd ale z tego co widac po silniku praktycznie zeero wycieków brak nagaru pod korkiem na walku rozrzadu, silnik ma "buta" nie kopci odpala na dotyk. Zalałem (z polecenia goscia z ASO) olej Shell HElIX 10w40 polsyntetyk. Z tego co czytam to zabojstwo dla tego motoru. Zalezy mi na tym by "chwile" pojezdic tym autem wiec pytanie czy zostawic taki olej czy zmienic na jakis syntetyk (polecaja MOTUL) [br]Dopisany: 04 Maj 2010, 10:37_________________________________________________Prosze o podpowiedz zmieniaj na Motula X-cess 8100
pereska Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 kolegi kolega powiedzial ze tdi mozna zalac 15w40, nie patrzac juz na turbine powedzial ze silnik mu cieszej bedzie pracowal, czy jest w tym chociaz ziarno prawdy ??
endriuu Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 kolegi kolega powiedzial ze tdi mozna zalac 15w40, nie patrzac juz na turbine powedzial ze silnik mu cieszej bedzie pracowal, czy jest w tym chociaz ziarno prawdy ?? nie ma
pereska Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 do do tej tdi tylko 5w30 czy cos jeszcze innego to jest syntetyk czy polsytntetyk ?
Jaszczur87 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 generalnie zaleca się lanie pełnego syntetyka do aut z turbo ale różni mechanicy mówią inaczej. Pamiętaj że półsyntetyk jest gęstszy od syntetyka i trzeba poczekać aż się bardziej nagrzeje żeby dobrze chronił nasz silnik (dotarł we wszystkie zakamarki) klasa lepkości może być rożna np pełne syntetyki mają klasę 5w30 lub 5w40 podejrzewam że są jeszcze inne ale się na tym nie znam ja zalałem 5w40
Orange Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 wiec po co czekać aż się zagrzeje jak można wlać syntetyk i mieć dobre smarowanie zaraz po uruchomieniu? :gwizdanie:
Dev Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 ale różni mechanicy mówią inaczej. omijaj ich z daleka :polew: :polew:
Armi Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 ale różni mechanicy mówią inaczej. omijaj ich z daleka :polew: :polew: Ja w ten sposób sprawdzam mechaników, tak mimochodem wspominam o zmianie oleju z półsyntetyka na syntetyk i jeśli mechanik gada coś o rozszczelnieniu albo innych cudach niewidach to tylko się uśmiecham i nigdy więcej u niego nie pojawiam.
witos Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Co po niektórzy mechanicy powinni tylko kosiarki naprawiać
Jaszczur87 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 wiec po co czekać aż się zagrzeje jak można wlać syntetyk i mieć dobre smarowanie zaraz po uruchomieniu? :gwizdanie: dobra źle się wyraziłem pełny syntetyk jest po prostu rzadszy i lepie chroni silnik :gwizdanie: ale różni mechanicy mówią inaczej. omijaj ich z daleka :polew: :polew: tak robię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się