puertoss Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 panowie proszę o pomoc. w mojej a4 dzieje sie dziwna sytuacja a mianowicie kiedy jadę na trasie i wykręcę powyżej 3tys. obrotów auto wchodzi mi w tryb awaryjny i musze zejść do ok. 2,2 tys. i znów mogę jechać. po miescie szysze ze od 2,8 tys. obr. turbo juz zaczyna gwizdać. pomóżcie, co może być przyczyna????
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2010 Opublikowano 17 Lipca 2010 podepnij vaga najpierw-zgadywać nie umiemy
czeslaw555 Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 ja jak miałem taki objaw to wyszło że turbawka trochę sie zapchała i czyszczenie pomogło ale tak jak pisze domjenick do Vaga się podepnij
puertoss Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 panowie a możecie mnie nakierować do jakiegos speca z okolic Chełma albo Lublina, bo sam raczej logów nie zrobie a jeszcze kompa zmieniłem i nie moge sterowników do kabelka odnaleść...[br]Dopisany: 19 Lipiec 2010, 04:26_________________________________________________na chwile obecna mam tylko takie odczyty robione wcześniej ale przypuszczam ze teraz mam te same bledy a logi postaram sie zrobic jak dorwe kogos z VAG-iem. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!! Saturday, 12 June 2010, 17:39:47 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8D0 907 401 P Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D66 Software Coding: 02013 Work Shop Code: WSC 06325 4 Faults Found: 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-00 - Open or Short to B+ 00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate 00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 08-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent ---------------------------------------------------------------------------
dawidgorka Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 ja sie nie znam na vagu, ale mialem podobny objaw i była to turbina wyczyscilem ale po jakims czasie i tak poszła do regeneracji przy okazji wymienilem przepływke i wyczyscilem cały układ ssacy,
kubson Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 523 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42, Czujnik IAT - temperatura wysoka - obwód niski - G42 553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 1262 Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75, Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin - N75
dawidgorka Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 ja kolego tez mialem mase róznych błedów ale serio zrobilem jak napisalem,
puertoss Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 doczytałem ze prawdopodobnie po objawach to elektrozawór N75- jutro bede mial to podmienie i zobacze reakcje. przeplywke juz podmienialem i nie bylo roznicy takze odpada.[br]Dopisany: 19 Lipiec 2010, 09:40_________________________________________________a ludzie powiadaja ze reszta bledow moze wynikac ze zlego sterowania zaworu N75
Gość DiM Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Tak to prawda, jeśli turbo nie dmuchnię tak jak powinno pokazać dużo błędów ale n75 nie powinno pokazać i wg mnie to jest przyczyną
puertoss Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 najlepsze jest to ze dopadlm swoj obecny elektrozawor (1J0 906 627B)... rozebralem wyczyscilem tak jak polecaja to zrobic koledzy na forum VW i nic sie nie zmienilo... a zapowiadalo sie dobrze. ;(.. teraz tylko pozostaje poczekac do jutra zeby podmienic na 100% sprawny i zobaczyc co sie bedzie dzialo? [br]Dopisany: 19 Lipiec 2010, 19:11_________________________________________________jesli to nie pomoze to juz nie wiem za co sie brac.... ;( a koledzy maja moze namiar na jakiegos speca w okolicach chełma????[br]Dopisany: 19 Lipiec 2010, 19:13_________________________________________________wymiana elektropneumatycznego zaworu i co?! nic bez zmian, dalej przeladowuje ;( macie jakies sugestie????????? co to moze byc????[br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 08:21_________________________________________________podlaczylem dzis VAG i wywalilo mi 3 bledy 00575, 01265, 01282... czy wynika z nich ze turbawka do czyszczenia???? wezyki i dolot wygladaja na cale.
marewel Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Napisze ze temat ogarnięty,stara turbina dostala w prezencie lopadki od poprzedniej co zaskutkowalo tym ze wirnik i cala geometria sie rozleciała. Następna kwestia to taka ze nowa po regeneracji przejechała 20km i wypluła uszczelnienie gorącej strony spływem oleju.
puertoss Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 marwel ma racje, bo to wlasnie on sie zajmuje moim autkiem... nie do uwierzenia bylo ze "nowa" regenerowana turbina sie rozleciala po NIECEAŁYCH 20km... ale na szczescie moja wysluzona stara nie zostala oddana i pojdzie do regeneracji do zaufanej firmy... przy okazji polecam z problemami zglaszac sie wlasnie do marwel'a, ma gosc pojecie co robi,.
Armi Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Możesz podać gdzie regenerowałeś turbinę? I jaki koszt ( u tych co spiepszyli robotę). Będzie wiadomo, których speców unikać. A i oczywiście walcz o zwrot kosztów bo gwarancja pewnie była :gwizdanie:
puertoss Opublikowano 27 Lipca 2010 Autor Opublikowano 27 Lipca 2010 dobra rada dla wszystkich... jezeli padnie wam turbo to nie kombinujcie tylko swoja do regeneracji albo ewentualnie nowa zakupic jezeli ktos preferuje.. zaoszczedzicie mimo wszystko czas i wiele nerwow
Admont Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 W 1.9 też padają N75 czyli normalna rzecz jak dla audi gdzieś na forum było nawet napisane jak to można naprawić ale to wytrzymuje jakiś czas tylko można sterownik też kupić na Allegro
puertoss Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dobra strona calej tej historii jest taka ze firma regenerujaca pierwsze turbo uznala reklamacje i zwrocila kase![br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 11:33_________________________________________________A moje turbo po regeneracji lata jak nalezy.
marewel Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 A moje turbo po regeneracji lata jak nalezy. Po regeneracji w http://www.auto-szlif.pl/,narazie 2 turbiny lataja od nich. Podobno maja takie same maszyny jak w garecie.
Aruzzz Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czy ja wiem czy od razu do regeneracji no chyba że od razu dają gwarancje tak na 2 lata to chyba wystarczy:P Ja oddałem swoja do mechanika wyczyścił mi ja fakt faktem nie chodzi jak nowa ale chodzi ładnie jak na turbawke po przejściach. Do regeneracji odradzam, lepiej zakupić nowy nabytek, gdzieś słyszałem ze jest możliwość kupna nowej turbo z tym że oddajemy swoja stara turbinkę dostajemy nowa no i mniej zapłacimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się