karcz3 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 WItam Planuje zakupić a4 z 1999-2000roku z silnikiem diesla ale mam problem jaki silnik diesla polecacie i czy brać manulana czy automat. czy jakiś 1.9 czy może 2,5tdi?? Prosze o pomoc oraz sugestie jaki silnik daje rade z tą buda i mało awaryjny jest dzieki i pozdr
dariodario Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 ajm polecam go bo mam.(co nie znaczy ze inne sa gorsze) autostrada 140-180 6,3 na 100. ogolnie 1,9 maja dobre opinie zwracaj uwage na stan reszty tzn zawiechy i srodka auta i nie sugeruj sie przebiegiem na liczniku bo z tamtych lat nie ma juz chyba auta z przebiegiem mniejszym niz 200tys km
harley22 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 1.9 + wirus i masz osiągi porównywalne z 2.5TDI
MASATO Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 polecacie PD 115 a podobno mają one nie zbyt udane głowice które lubią pękać i gniazda pompowtrysków się wyrabiają ( jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi ) chyba lepiej jakiś 1.9 VP
Gość radekk2000 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Każdy 1.9 TDI jest ok.PD większy moment obrotowy-lepsza jazda.A więc 1.9 AJM
Lukasz_N Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Problemy z głowciami dotyczą głównie 2.0 TDI
kubson Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Jeśli znajdziesz zdrowe 2.5 i nie przeraża Cie spalanie ok.10l przy dynamicznej jezdzie w trybie mieszanym to go bierz.
Cristoforo Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 najlepsze to AWX i AVF ale ich nie było w b5 tylko b6 AJM lub ATJ głowice trochę kiepskie (ponoć tak ludzie mówią) ale ja nie słuszałem aby komus na forum coś sie stało z głowicą problem leży po wcześnejszym złym montarzy PD przez maechanika i pałowaniu silnika na zimnym reszta jest bdb
mily Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Zależy co chcesz osiągnąć, jeżeli chcesz jak najlepszą ekonomikę (w tym tanie części i jak najmniej skomplikowaną budowę) to szukaj 1,9 TDI 90KM, Uważam że najlepszym rozwiązaniem jest 1,9 TDI 110 KM (różni się w sumie turbem, które lubi się zaciąć "chodzi mi o sztangę", podczas zakupu poprostu ją sprawdź), Rewelacyjnym silnikiem jest 1,9 na PD (jednak tylko jeżeli chodzi o osiągi), utrzymanie jest droższe (chodzi mi o nawet eksploatacyjne rzeczy jak rozrząd do 90 konnego silnika zaplacilem za rozrząd 400 zł a do 116 konnego silnika 1200) Natomiast jeżeli ekonomia silnika się dla Ciebie nie liczy a moc to bierz 2,5 TDI (jednak rozrząd kosztuje ponad 2 tys) Ja bym wybrał 110KM a jak by mocy brakowało to do Rogala na wirusa i 2,5 TDI wtedy napewno mnie nie zostawi. PS Ale tak ogólnie ciężko znaleść dobre autko teraz i nie szukaj na siłę jednostki 110KM, lepiej wziąść zadbaną 90 konną jednostkę niż 110 mocno wyeksploatowaną.
NYNA Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Z PD to wiadomo ATJ lub AJM a jeżeli nie chcesz PD to z VP AHH
spanky Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 VP AHH to jest najrozsadniejsza opcja ...
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 szkoda że BFC te Twoje ma ten sam system "hydrauliki" co AFB, AKE, AKN, AYM. więc jest to jedyna konstrukcja Bxx z wadami [br]Dopisany: 30 Lipiec 2010, 12:11_________________________________________________aha a w ogóle temat do zamknięcia... co pewien czas się powtarza to pytanie, wystarczy poczytać forum i samemu zdecydować jaki się chce mieć silnik
Magdalenah Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Komu szkoda temu szkoda ja nie narzekam. :gwizdanie:
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Komu szkoda temu szkoda ja nie narzekam. :gwizdanie: i szczerze Ci powiem żeby Ci tak zostało bo jak się zacznie to ojejciuś
Magdalenah Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Jak się zacznie to wtedy będę narzekać, a na teksty w stylu 2,5 tdi śmieć już się uodporniłam. Słucham ich od 2 lat w każdym sklepie motoryzacyjnym albo warsztacie. To samo tyczy sie skrzyni multitronic. Też lamenty że wadliwa i gówniana i siada po 170 tys. Najważniejsza jest kwestia jak użytkujemy auto i jak użytkowane auto kupujemy. Reasumując jak padnie to będzie padnieta i się naprawi. A jak się wyda tyle na naprawę to się sporo jeszcze pojeździ. Czyli należałoby napisac jak koledzy, że 2,5 TDI nie jest tanie w użytkowaniu
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Czyli należałoby napisac jak koledzy, że 2,5 TDI nie jest tanie w użytkowaniu jednego co się nie da dyskutować to że 2,5 jest droższe w utrzymaniu i z tym nie da się kłócić sam chciałem 2,5tdi lub 1,8t ale 2,5 były same ze tak powiem delikatnie zajechane - większe zużycie paliwa - droższe części np rozrząd - ogólnie droższe naprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się