Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki silnik diesla wybrać POMÓŻCIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam

Planuje zakupić a4 z 1999-2000roku z silnikiem diesla ale mam problem jaki silnik diesla polecacie i czy brać manulana czy automat. czy jakiś 1.9 czy może 2,5tdi??

Prosze o pomoc oraz sugestie jaki silnik daje rade z tą buda i mało awaryjny jest

dzieki i pozdr

Opublikowano

1.9 - AJM lub ATJ

2.5 od razu sobie odpusc

Opublikowano

ajm

polecam go bo mam.(co nie znaczy ze inne sa gorsze)

autostrada 140-180 6,3 na 100.

ogolnie 1,9 maja dobre opinie

zwracaj uwage na stan reszty tzn zawiechy i srodka auta i nie sugeruj sie przebiegiem na liczniku bo z tamtych lat nie ma juz chyba auta z przebiegiem mniejszym niz 200tys km

Opublikowano

1.9 + wirus i masz osiągi porównywalne z 2.5TDI :cool1:

Opublikowano

polecacie PD 115 a podobno mają one nie zbyt udane głowice które lubią pękać i gniazda pompowtrysków się wyrabiają ( jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi )

chyba lepiej jakiś 1.9 VP

Opublikowano

bierz 1,9 +wirus :evil:

Opublikowano

1.9 zdecydowanie!

Gość radekk2000
Opublikowano

Każdy 1.9 TDI jest ok.PD większy moment obrotowy-lepsza jazda.A więc 1.9 AJM

Opublikowano

Problemy z głowciami dotyczą głównie 2.0 TDI

Opublikowano

Jeśli znajdziesz zdrowe 2.5 i nie przeraża Cie spalanie ok.10l przy dynamicznej jezdzie w trybie mieszanym to go bierz.

Opublikowano

najlepsze to AWX i AVF ale ich nie było w b5 tylko b6

AJM lub ATJ

głowice trochę kiepskie (ponoć tak ludzie mówią) ale ja nie słuszałem aby komus na forum coś sie stało z głowicą

problem leży po wcześnejszym złym montarzy PD przez maechanika i pałowaniu silnika na zimnym

reszta jest bdb

Opublikowano

Zależy co chcesz osiągnąć, jeżeli chcesz jak najlepszą ekonomikę (w tym tanie części i jak najmniej skomplikowaną budowę) to szukaj 1,9 TDI 90KM,

Uważam że najlepszym rozwiązaniem jest 1,9 TDI 110 KM (różni się w sumie turbem, które lubi się zaciąć "chodzi mi o sztangę", podczas zakupu poprostu ją sprawdź),

Rewelacyjnym silnikiem jest 1,9 na PD (jednak tylko jeżeli chodzi o osiągi), utrzymanie jest droższe (chodzi mi o nawet eksploatacyjne rzeczy jak rozrząd do 90 konnego silnika zaplacilem za rozrząd 400 zł a do 116 konnego silnika 1200)

Natomiast jeżeli ekonomia silnika się dla Ciebie nie liczy a moc to bierz 2,5 TDI (jednak rozrząd kosztuje ponad 2 tys)

Ja bym wybrał 110KM a jak by mocy brakowało to do Rogala na wirusa :) i 2,5 TDI wtedy napewno mnie nie zostawi.

PS Ale tak ogólnie ciężko znaleść dobre autko teraz i nie szukaj na siłę jednostki 110KM, lepiej wziąść zadbaną 90 konną jednostkę niż 110 mocno wyeksploatowaną.

Opublikowano

Z PD to wiadomo ATJ lub AJM a jeżeli nie chcesz PD to z VP AHH :good:

Opublikowano

VP AHH :good:

to jest najrozsadniejsza opcja ...

Opublikowano

Ja wole swoje 2,5 bez wirusów :)

Opublikowano

szkoda że BFC te Twoje ma ten sam system "hydrauliki" co AFB, AKE, AKN, AYM. więc jest to jedyna konstrukcja Bxx z wadami :kox::tongue4:[br]Dopisany: 30 Lipiec 2010, 12:11_________________________________________________aha a w ogóle temat do zamknięcia... co pewien czas się powtarza to pytanie, wystarczy poczytać forum i samemu zdecydować jaki się chce mieć silnik :wink4:

Opublikowano

Komu szkoda temu szkoda :) ja nie narzekam. :gwizdanie:

Opublikowano

Komu szkoda temu szkoda :) ja nie narzekam. :gwizdanie:

i szczerze Ci powiem żeby Ci tak zostało :good: bo jak się zacznie to ojejciuś

Opublikowano

Jak się zacznie to wtedy będę narzekać, a na teksty w stylu 2,5 tdi śmieć już się uodporniłam. Słucham ich od 2 lat w każdym sklepie motoryzacyjnym albo warsztacie. To samo tyczy sie skrzyni multitronic. Też lamenty że wadliwa i gówniana i siada po 170 tys. Najważniejsza jest kwestia jak użytkujemy auto i jak użytkowane auto kupujemy. Reasumując jak padnie to będzie padnieta i się naprawi. A jak się wyda tyle na naprawę to się sporo jeszcze pojeździ. Czyli należałoby napisac jak koledzy, że 2,5 TDI nie jest tanie w użytkowaniu :polew:

Opublikowano
Czyli należałoby napisac jak koledzy, że 2,5 TDI nie jest tanie w użytkowaniu

jednego co się nie da dyskutować to że 2,5 jest droższe w utrzymaniu i z tym nie da się kłócić

sam chciałem 2,5tdi lub 1,8t ale 2,5 były same ze tak powiem :decayed: delikatnie zajechane

- większe zużycie paliwa

- droższe części np rozrząd

- ogólnie droższe naprawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...