Inkognito Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ile już wyłożyłeś za części? wliczając silnik?? Wszystko wraz z silnikiem i innymi pierdółkami a wiec miałem na pchnięcie silnik tzn zestaw na SWAP za 2500 dokupiłem wszystkie uszczelki z za 400 od dobrego zioma(podziękowania PARTCAR) i to by było na tyle ale robię jeszcze mody w stylu tip fmic wtryski dp program i na końcu będę podliczał
konus Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 jak coś to czekam z niecierpliwością na efekt końcowy i na kosztorys
marcindlug Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 wtryski zamontuj juz na miejscu u tunera. w przeciwnym wypadku beda strasznie laly po drodze
Inkognito Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 jak coś to czekam z niecierpliwością na efekt końcowy i na kosztorys czyli chcesz cały kosztorys po modach... wtryski zamontuj juz na miejscu u tunera. w przeciwnym wypadku beda strasznie laly po drodze dzieki za podpowiedź tak więc uczynię [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 15:09_________________________________________________no i łokieć w skórce już siedzi w autku [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 18:22_________________________________________________ spolerowany i przyklejony emblemacik :gwizdanie: [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 18:55_________________________________________________ a więc operację czas zacząć turbo k04,Fmic,tip, silnik czeka w moim spa
Kowi87 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie za mały ten cooler pod takie graty
Inkognito Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 550x140x65mm mówisz może być za mały??
Kowi87 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 550x140x65mm mówisz może być za mały?? no graty są na 240km(tak mi sie wydaje), ogladając projekty na vortexie(przeważnie 1,8t) montują większe No ale niech ktos sie wypowie jeżdżący benzynką +
Inkognito Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 teraz zostało mi kupić rurki od t do fmica i pytanie jakie kupić?? wyjście z turbo po zewnętrznej mam 50mm wekście do fmica 55 po zewnętrznej. kupić 55 i robić redukcje od razu za t?? [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 12:14_________________________________________________a co do mocy po wszystkich modach celuję w jakieś 220KM
moskal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 teraz zostało mi kupić rurki od t do fmica i pytanie jakie kupić?? wyjście z turbo po zewnętrznej mam 50mm wekście do fmica 55 po zewnętrznej. kupić 55 i robić redukcje od razu za t?? zadnych redukcji pomiedzy turbo a fmicem , kup łączniki 50mm i naciągnij na fmica , redukcje dasz dopiero przy przepustnicy Turbo----- łącznik50 ----- rura-----łącznik50-----fmic-----łącznik50-----rura-----redukcja-----przepustnica[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 12:29_________________________________________________ 550x140x65mm mówisz może być za mały?? wszystko zalezy jaki zderzak planujesz założyć , jesli standardowy to nawet gdybyś zakładał icka 180mm to górna czesc bedzie zasłonięta wiec lipa.
Inkognito Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 no niestety będzie standard ale będę go ciął wiec mogę go odsłonic całego [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 12:50_________________________________________________a i wszystkie rurki 50 kupic??
moskal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 a i wszystkie rurki 50 kupic?? rurki powinny być takiej średnicy jak turbawa
Inkognito Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 a i wszystkie rurki 50 kupic?? rurki powinny być takiej średnicy jak turbawa no to już mniej więcej wszystko wiem a przy takim zestawieniu będzie wyczuwalna duża turbo dziura??
moskal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 a przy takim zestawieniu będzie wyczuwalna duża turbo dziura?? troche tak ale nie ma sie czym martwić. ja miałem fmica 180mm bez softu i tragedii nie było
kkrawat Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 To turbo co kupiłeś to chinol?? Jestem ciekaw ile ci wytrzyma
Inkognito Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 To turbo co kupiłeś to chinol?? Jestem ciekaw ile ci wytrzyma generalnie nie wiem a firmy którą mi koleś powiedział nie pamietam też jestem ciekaw... jak na razie mam 12 miechów gwarancji jak wytrzyma tyle to się będę cieszył a jak klęknie po 1,5 roku to kupię nowe... :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 23:55_________________________________________________ to be continued [br]Dopisany: 08 Lipiec 2011, 22:59_________________________________________________ dziś wjechała nowa gleba na przód ale nie mogę ściągnąć przednich tarcz i znów robota stanęła ;( a ja chcę już jeździć moim odmienionym autkiem...
Inkognito Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Czemu nie możesz ściągnąć tarcz ? a no właśnie nie wiem chyba tak zardzewiały i się zapiekły albo co... przecież one generalnie chodzą luźno
darooo Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Czemu nie możesz ściągnąć tarcz ? a no właśnie nie wiem chyba tak zardzewiały i się zapiekły albo co... przecież one generalnie chodzą luźno A odkręciłeś koło? A potem jarzmo wraz z zaciskiem?
Inkognito Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Czemu nie możesz ściągnąć tarcz ? a no właśnie nie wiem chyba tak zardzewiały i się zapiekły albo co... przecież one generalnie chodzą luźno A odkręciłeś koło? A potem jarzmo wraz z zaciskiem? Darku jest wszystko zdjęte i tarcz nie chce zejść ale dziś idę walczyć dalej... najwyżej wezmę zwrotnice od jakiegoś angola
zsakul85 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam Dawid widzę że zmieniasz już motorek jak planowałeś Kiedy końcówka ?? Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się