afroo. Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Czytam czytam i już mam mętlik w głowie. U siebie mam 1BA 0YL 0JL, na tabliczce znamionowej 1115/1100. Planuję wrzucić Eibach - i pytam dla pewności - nie trzeba nic mieszać z kolorami i klasą wagową przy tych sprężynach?
gelo_leczna Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Panowie mam pytanie. Umówiłem się już na wymiankę sprężyn. Eibach - A klient mnie się pyta jakie kąty mają poustawiać później na geometrii. Tak jak fabryka podaje ? Po wymianie springów amory BA zostają przynajmniej na razie. Nie będzie cieło opon przy ustawieniach fabrycznych ? Mechanior mnie przestrzegł , żebym nie miał pretensji później do nich jak będzie cieło opony . Jest jakaś różnica w ustawieniach geometri między BA a BE ?
SL@YD Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ja mam ustawione dla 1be i jest gitara, a mechanior chyba nie ogarnia do końca tematu
pezex Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 czy przy tych eibachach wejdą koła 235/45/17 bez obcierania? Jak wygląda jazda autem -30? Ma ktoś jakies zdjęcia na tych eibachach pro kit?
Slimakko82 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam mam pytanko jestem zielony zupelnie w kwesti zawieszenia i dlatego prosze o pomoc. Mam sfoja b6 na zawieszeniu 1BE i grupy wagowe 0YG i 0JG ( z tego co udalo mi sie zrozumiec to klasa wagowa Przód 7 i tyl 7. Teraz moje pytanie , chcialbym zrobic moje auto bardziej komfortowe czy mam uzyc zawieszenia 1BA iklasy wagowe tez przód 7 i tyl 7 czy to sie inaczej przelicza. Chodzi mi glownie o to zeby auto bylo komfortowe na polskie drogi (nie przeszkadza mi to ze bedzie tak zwanym wozem drabiniastym ) i chodzi mi glownie o to zeby nie scieralo opon i nic dziwnego sie nie dzialo czyli przedwczesna wymiana amorow i takie tam. No i jesli ma ktos moze chec to sie zamienie takimi zawieszeniami bo tak jak mowie to 1BE tto mnie troche wkurza dla mnie za sztywne. Z góry dziekuje za odpowiedz.
Bart-S Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam mam pytanko jestem zielony zupelnie w kwesti zawieszenia i dlatego prosze o pomoc. Mam sfoja b6 na zawieszeniu 1BE i grupy wagowe 0YG i 0JG ( z tego co udalo mi sie zrozumiec to klasa wagowa Przód 7 i tyl 7. Teraz moje pytanie , chcialbym zrobic moje auto bardziej komfortowe czy mam uzyc zawieszenia 1BA iklasy wagowe tez przód 7 i tyl 7 czy to sie inaczej przelicza. Chodzi mi glownie o to zeby auto bylo komfortowe na polskie drogi (nie przeszkadza mi to ze bedzie tak zwanym wozem drabiniastym ) i chodzi mi glownie o to zeby nie scieralo opon i nic dziwnego sie nie dzialo czyli przedwczesna wymiana amorow i takie tam. No i jesli ma ktos moze chec to sie zamienie takimi zawieszeniami bo tak jak mowie to 1BE tto mnie troche wkurza dla mnie za sztywne. Z góry dziekuje za odpowiedz. I znów będzie taka sama odpowiedź - zakładanie ori zawieszenia to loteria (jeszcze tego nie rozkminiliśmy). Poszukaj na forum auta z zawieszeniem 1BA i takim samym silnikiem i nadwoziem jak Twoje (także skrzynia, wyposażenie i zestaw w bagażniku). Sprawdź jakie ma kolorki sprężyn i taki sam zestaw montuj u siebie...
mgtan Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam mam pytanko jestem zielony zupelnie w kwesti zawieszenia i dlatego prosze o pomoc. Mam sfoja b6 na zawieszeniu 1BE i grupy wagowe 0YG i 0JG ( z tego co udalo mi sie zrozumiec to klasa wagowa Przód 7 i tyl 7. Teraz moje pytanie , chcialbym zrobic moje auto bardziej komfortowe czy mam uzyc zawieszenia 1BA iklasy wagowe tez przód 7 i tyl 7 czy to sie inaczej przelicza. Chodzi mi glownie o to zeby auto bylo komfortowe na polskie drogi (nie przeszkadza mi to ze bedzie tak zwanym wozem drabiniastym ) i chodzi mi glownie o to zeby nie scieralo opon i nic dziwnego sie nie dzialo czyli przedwczesna wymiana amorow i takie tam. No i jesli ma ktos moze chec to sie zamienie takimi zawieszeniami bo tak jak mowie to 1BE tto mnie troche wkurza dla mnie za sztywne. Z góry dziekuje za odpowiedz. zakłądaj nic snie obciera... jeździ się bardzo dobrze
Cocco Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam, Cały czas mam dylemat co zrobić z moim zawieszeniem. Prawie zdecydowałem się na gwint, ale jednak chyba kupię sprężyny. Upatrzyłem an allegro takie sprężyny Sprężyny Eibach Pro-Kit Audi A4 Kombi 8ED / B7 (3165034576) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. To chyba są te, o których jest mowa w poprzednich postach. Wiem, że zapewne już mową był o tym sto razy, ale chciałem się upewnić. Czy jak założę te sprężyny do zawieszenia 1Ba wszystko będzie ok? Amortyzatory wytrzymają? sprawdziłem tabliczkę i mam takie masy: 2040 kg 3685 kg 1 - 1090 kg 2 - 1075 kg Z góry dzięki za pomoc
LUKAS1989 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam mam pytanko chcę obniżyć moją Autko ok 30mm co jest lepiej zrobić wymienić całe amorki na gwintowane czy same sprężyny???? ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- mam prozbe! jak kupisz tes sprezynki to daj mi znac jak funkcjonuje, czy sa ok. sam nie wiem co mam u mnie zrobic gwint albo sprezyny, nie chce zeby byl za twardy... z gory dzieki
Cocco Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ktoś ma fotki, jak wygląda obniżenie na tych sprężynkach Eibacha, najlepiej w porównaniu z seryjnym 1ba
Janekx Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ktoś ma fotki, jak wygląda obniżenie na tych sprężynkach Eibacha, najlepiej w porównaniu z seryjnym 1ba przejrzyj sobie ten temat > http://a4-klub.pl/felgi-opony-18/galeria-felg-a4-pokazcie-fele-7505/index13.html kilka osób ma fotki na eibachach -30
pezex Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 ostatnio widziałem że SIXU zakładał. zobacz do jego topicu auta.
Cocco Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dzięki za info. Sprawa obgadana z SIXU, sprężynki zamówione Jak założę dam znać, co i jak dzięki za pomoc
pezex Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zazdroszcze... kurcze u mnie już sprężynki Eibacha czekają w garażu ale okazuje się, że jak założę nie wyjadę z podjazdu pod domem, bo będę zawadzał zderzakiem :/
hidden22 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zazdroszcze...kurcze u mnie już sprężynki Eibacha czekają w garażu ale okazuje się, że jak założę nie wyjadę z podjazdu pod domem, bo będę zawadzał zderzakiem :/ u mnie taka sama sytuacja nie moge pozwolic sobie na eibachy bo nie wjade do garazu garaz mam pod domem...
gelo_leczna Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Amor 1BA na Eibach pro kit -30 PRZED : Felga 16" , opona 205/55 PO: Felga 18" , opona 235/40
tgkone Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 mam pytanko, w b7 3.0 tdi quattro w sedanie są takie same springi jak w avancie? czy jest roznica w springach miedzy ośką a quattro ? poprostu rozgladam sie za springami i nie ma nic wiecej oprocz -30 a jak sa to do ośki i zastanawiam się czy mozna to wrzucic do Q ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się