juuzek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam, może ktoś mi rozszyfrować kolory sprężyn? przód: niebieski, zielony,zielony,zielony i tył: niebieski, różowy. Są to sprężyny z 1be z TDI (avant), orientuje się ktoś jak zachowa się moje auto na takich sprężynach? mam przód OJH (8) i tył OYL (11) 1BA. Z góry dziękuje za odpowiedz
audiomaniak Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 przód: niebieski, zielony,zielony,zielony klasa wagowa 7 tył: niebieski, różowy klasa wagowa 8 Raczej szukałbym sprężyn o dwie klasy niżej niż masz teraz, czyli przód 6, a tył 9. Jak się zachowa Twoje auto tego nikt Ci na 100% nie powie to jest ruletka:kwasny:
juuzek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 dzięki za szybka odpowiedz, a możesz mi powiedzieć jakich mam szukać kolorów kropek? te 6 i 9?
audiomaniak Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 dzięki za szybka odpowiedz, a możesz mi powiedzieć jakich mam szukać kolorów kropek? te 6 i 9? przód niebieski, zielony, zielony WR 6 tył niebieski, różowy, różowy WR 9 Pamiętaj, że to nie gwarantuje sukcesu:kwasny:
grotu Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Koledzy nie mam wklejki w bagażniku ani książki serwisowej na wklejce pod maską mam pod 1 - 1065kg, pod 2 - 1020kg, jakie sprężyny dobrać wg kategorii wagowej, na dziś dzień mam tył biały- różowy czyli WR 8 i bardzo wysoko stoi, przód niebieski-pomarańczowy-różowy czyli WR 9 i też chyba trochę wysoko co włożyć żeby dobrze wyglądało, mam na oku sprężyny na przód WR 7 i tył WR 7 czy to rozwiązanie obniży auto?
mgtan Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 ile cm od ziemi? 1BA ma 68 1BE/1BV 66cm
grotu Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 tył 2/3 zbiornika paliwa 67.5cm, przód prawa strona 67cm a lewa 67,5cm mierzona na równym, a i jeszcze jedna rzecz byłem ustawić zbieżność i stwierdzili że z przodu nie da się nic zrobić i nie mieści się w normie miększa sprężyna rozwiązała by problem.
mgtan Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 tył ci stoi OK... podejrzewam że masz ponad 200.000km i poporstu przysiadł... z przodu nie mieści się w normie?? hmm... coś było grzebane... najlepiej byś zrobił jakbys po vin sprawdził co powinieneś mieć.
audiomaniak Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Nie będę otwierał nowego wątku ktoś wie jaki rozmiar na jaki klucz jest nakrętka na foto nr 8 ta u góry czy da radę odkręcić ja zwykłą nasadką czy trzeba mieć klucz oczkowy wygięty fajkowy? to jest amortyzator przód A4 B7
mgtan Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 odkręcisz i normlanym kluczem, ale będzie to męczące.
audiomaniak Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 odkręcisz i normlanym kluczem, ale będzie to męczące. Dzięki, może wiesz jaki to rozmiar klucza? Najwygodniej chyba takim kluczem będzie się dostać Klucze Kopytkowe Oczkowe Wygięte JOBI Gięte DUŻE (13728845)
gregfr Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam, jezlei mam zawieszenie 1BE, a chcicialbym przod obnizyc jeszcze o jakies 20 - 30 mm to musze kupic sprezyny -30 mm, czy -50 / - 60 mm ?
mgtan Opublikowano 22 Czerwca 2012 Opublikowano 22 Czerwca 2012 to kup gwint. fabrycznego zawieszenia niższego niż 1BE nie ma.
bobikos Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Sia.pdf - download. Darmowy hosting plików. Prośba o podwieszenie na początku, jest to plik autorstwa lukaszr dotyczący oznaczeń sprężyn za pomocą kolorowych pasków, przydatna rzecz w poszukiwaniu na allegro. Oryginalnie zamieszczony był tutaj: http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-oznaczenie-sprezyn-amortyzatorow-52219/ ale link jest niepoprawny Niestety plik jest zablokowany do druku.
mgtan Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 ale to już wisi w tym wątku i w dziale o zawieszeniach od bardzo dawna...
bobikos Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 nie widzę. Gdzie w tym wątku to jest?
hidden22 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam jeśli mam kategorie przód OJJ i tyl OYH 1ba to żeby wrzcucic i obnizyc o te 20mm to zakladac sprezyny tej samej kategori czy o 1 kategorie nizej??
mgtan Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 nie ma tutaj jasnej zasady... ktoś próbował zasiać regułę że bierze się -1 -2 kategorie wagowe ale to tez nie działa i nie ma zastosowania... jako reguła. Tutaj możesz tylko eksperymentować. Skłaniałbym się raczej na przód -2 kategorie a tył -1 jedna... żeby nie było tragedi że przód stoi wyżej niż tył.
wariat19804 Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 witam i ja mam pytanie posiadam audi a4 b7 1.8 t 120 kw quattro i jest taki problem ze tył ma kola równo z nadkolami a przód stoi jak by silnika nie było . i mam pytanko czy zmienić sprężyny przód na niższe czy wszystkie, tył fajnie wygląda tylko ten przód i jakiej firmy kupić sprężyny i czy trzeba tez amory wymienić . dzięki za pomoc
A4_Dominik_WAW Opublikowano 9 Września 2012 Opublikowano 9 Września 2012 witam i ja mam pytanie posiadam audi a4 b7 1.8 t 120 kw quattro i jest taki problem ze tył ma kola równo z nadkolami a przód stoi jak by silnika nie było . i mam pytanko czy zmienić sprężyny przód na niższe czy wszystkie, tył fajnie wygląda tylko ten przód i jakiej firmy kupić sprężyny i czy trzeba tez amory wymienić . dzięki za pomoc Najpierw zobacz co tam masz zamontowane zarówno przód jak i tył. Jak nie zobaczysz normalnie to na lewarku, zobacz czy sprężyny masz czarne z kolorowymi paskami oznaczającymi oryginał. Jakie masz amortyzatory. Jeżeli auto było obniżane ale nie więcej niż -30 to kup normalny standardowy amortyzator jeżeli niżej to o mniejszym skoku. Zobacz co masz w aucie wtedy można coś dobierać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się