Bart-S Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Czy jak wkleje moja "wlepke" to ktos rozkmini mi jakie sprezyny i amorki ja potrzebuje? To zależy czy chcesz zakładać ten sam setup czy obniżyć... Wklej wlepę i napisz jakie są plany.
ps2snake Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Czy jak wkleje moja "wlepke" to ktos rozkmini mi jakie sprezyny i amorki ja potrzebuje? Kup gwint, bedziesz mogl sie bawic
artren Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 to wlasnie potrzbuje zrozumiec.
Bart-S Opublikowano 7 Października 2011 Autor Opublikowano 7 Października 2011 Jeśli tylko wymieniasz zużyte elementy: - amortyzatory przód: 8E0 413 031 DF - amortyzatory tył: 8E0 513 036 T - sprężyny przód: 8E0 411 105 CF (1 niebieski i 3 zielone) - sprężyny tył: 8E0 511 115 DL (1 niebieski i 3 różowe) Natomiast jeśli chcesz obniżyć - to pozostaje Ci szukać tylko poza ori częściami (nie trzeba wymieniać amortyzatorów - wystarczy zestaw sprężyn, np. dla -35mm: H&R 29369-2).
cacek89 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Chcialbym zasiegnac porady na temat sprezyn i amortyzatorow, mysle ze to bedzie odpowiedni do tego watek. Sam mam zawieszenie 1BA, zaczelo wkurzac mnie powoli ze auto wyglada jak koza wiec, zakupilem u jednego forumowicza zawieszenie 1BE z b5-ątki 1,8T. No i zamontowalismy wczoraj z moim kumplem sam przod, teraz autko ladnie sie przodem opuscilo i wyglada to tak jak chcialem czyli jest taki delikatny klin, przod nizej, tyl wyzej. Ale rodzi sie pytanie, czy moge tak zostawic ze na tyle siedzi nadal 1BA a z przodu 1BE? Nie wplynie to w zaden sposob na prowadzenie auto lub przyspieszonemu zużyciu czegokolwiek
bartikol78 Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Witam , tak sie podlacze pod temat . Przy sprezynach H&R -35 i standardowych amorkach odboje zostaja takie same czy trzeba zakladac od innej wersji ?? Zgory dziekuje za pomoc
basta85 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 witam, mam mozliwosc kupienia zawiasu S-Line 1BV: przod: springi: 1 niebiski, 2 zielony (klasa wagowa 6) amor : 8E0413031CN tyl: springi: 1 niebiski, 1 rozowy (klasa wagowa 8) amor : 8E0513033N u mnie w audi wychodzi: 0JJ - klasa wagowa 9 0YJ - klasa wagowa 9 zakladal ktos taki setup ?? o tyl sie nie boje... ale przod rozni sie o 3 klasy wagowe... bede wdzieczny za rade...
marcuso86 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 witam, mam mozliwosc kupienia zawiasu S-Line 1BV: przod: springi: 1 niebiski, 2 zielony (klasa wagowa 6) amor : 8E0413031CN tyl: springi: 1 niebiski, 1 rozowy (klasa wagowa 8) amor : 8E0513033N u mnie w audi wychodzi: 0JJ - klasa wagowa 9 0YJ - klasa wagowa 9 zakladal ktos taki setup ?? o tyl sie nie boje... ale przod rozni sie o 3 klasy wagowe... bede wdzieczny za rade... Jaki silnik jakie auto? Avant? Bo chyba nie mówisz o tym co masz w profilu
basta85 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Musze zmienic podpis. Moj to B6, avant, 1.9tdi fwd
marcuso86 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Ja bym kupił springi przód wr7 tył wr8. U siebie zalozyłem przód wr8 tył wr9 (tylko z b7) efekt taki ze tył usiadł 20mm a przód 10 albo nawet niecałe. Jak przechodzisz na springi z b7 to jest loteria. Wiec na twoim miejscu trzymałbym sie B6
basta85 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 ale ja mam B6, a koles sprzedaje zawias z Audi Cabrio 1.8t B6, takze buda ta sama...
marcuso86 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Ja bym to zalozył na twoim miejscu przód bedzie nizej niz tył. Może być -30 coś około.
basta85 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 no to fajnie by bylo... tylko zeby zawias prawidlowo pracowal....
fantowski Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witajcie przeglądam ten wątek i potrzebuje porady... autko które posiadam to A4 B6 w sedanie z serduszkiem 1.9 tdi 131KM AWX rocznik 2001 patrząc na wlepke z książki mam: 1BA, OJJ - czyli klasa wagowa 9 OYG - klasa wagowa 7 ostatnio wrzuciłem mu amory z sline łącznie ze sprężynami... tyle że nic nie były opisane, bez kolorow na sprezynach... a kupiłem bo była okazja... lecz parametrow sprezyn nie znalem... tyle wiem ze sa z b7 i w tym momencie zrobiłem sobie bociana dodam, że na nowym zawieszeniu zrobiłem juz prawie 1000km i dalej jest tak samo... za błędy w życiu człowiek płaci proszę o poradę jakie sprężyny kupić, aby autko było bardziej posadzone... na wiosnę planuję wrzucić 16cali z guma 205/55.. z reguły jeżdżę autem sam... może jest tu jakiś kolega z Krakowa, który dobrze kuma w tym temacie ??? dziękuję i pozdrawiam Was
marcuso86 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ja bym założył przód WR7 (springi 1BE tylko z B6, z B7 to eksperymentujesz - nie wiadomo jak to wyjdzie), Co do tyłu to nie wiem co ci powiedziec bo masz dość niską klase wagową w 1BA. Ja przykładowo tyl 1BA miałem WR10 (avant) założyłem WR9 (1BE) i auto poszło o 20mm w dół. Zobacz czy masz napewno tył WR7 a nie WR10 - tu akurat z kolorkami sie idzie pomylić jeśli springi są brudne bo różnia sie tylko 1 paskiem różowy na biały
fantowski Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 kolego wlepka sprawdzona i na pewno jest tak jak napisałem dzięki za odpowiedź... liczyłem na to że ktoś z doświadczonych userów mi także pomoże...
Wąski Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 kolego to moja wlepka z książki serwisowej: dzięki za odpowiedź... liczyłem na to że ktoś z doświadczonych userów mi także pomoże... podjedz do mnie do firmy to pogadamy
august Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Dobra, głowa mnie już boli od czytania. Mam chęć na obniżenie auta. A4 takie jak w profilu. Była totalna seria, a że trzeba było zrobić remont, bo auto bujało się jak kredens to wpadłem na pomysł że przy okazji pójdzie w dół. Z tyłu zmieniłem już amorki na SACH performance, springi zostały stare. Na przód już zaopatrzyłem się w SACHS advantage. No i teraz pytanie: Jakie sprężyny kupić, żeby obniżyć auto o 20mm? Boję się więcej, bo jednak polskie drogi, rodzina, komfort itp.. Może ktoś ma obniżone auto o 20mm i ma zdjęcie jak to wygląda? Nic nie rozumiem z tych klas wagowych, oznaczeń sprężyn z kropkami. Czy nie da się podać na tacy co muszę kupić, żeby uzyskać upragniony efekt? :gwizdanie: Z góry dzięki
bartikol78 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam - najlepiej H&R -35 , ja mam na normalnych amorkach narazie . Autko wyglada super na 18" i prowadzi sie idealnie.
august Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 No dobra, ale -35 nie da tego samego efektu przy 1.8T co przy 1.6, nie mówiąc o różnicach avant/sedan/ quattro/fwd. Nie da się tego wytłumaczyć w bardziej łopatologiczny sposób niż klasa wagowa, kropki itp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się