Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witka :hi: Poczytałem temat i stwierdziłem, że nie chce na amorki 1BA zakładać Eibachów tylko planuję wymienić całe zawieszenie na s-line 1BE. Aktualnie tak wygląda u mnie sytuacja z 1BA:
Przód: 0JK - klasa wagowa 10
Tył: 0YK - klasa wagowa 10

Mam możliwość kupienia zawieszenia 1BE z Audi A4 B7 z 2007 roku (wersja silnikowa: 2.0 TDI) z kategoriami wagowymi: przód 8, tył 9. Dobrze to siądzie i będzie równo?

EDIT:
Ewentualnie biore pod uwagę wymianę samych sprężyn z kategoriami przod 8, tył 9 i założenie je na amory 1BA. Da radę cos takiego zrobic i bedzie to sensowne rozwiazanie? => nieaktualne, kupiłem już amortyzatory 1BE :kox: Za tydzień powinienem mieć również sprężyny pod te amorki (przód 8, tył 9).

Edytowane przez kaman
Opublikowano

Witam Posiadam zawieszenie 1BE (ale raczej to nie jest S-line) Klasa masy pojazdu os przednia 9 (1329-1428 kg) o tyle nic więcej nie znalazłem a chciałbym aby lekko mi przód poszedł do dołu bo powstała wielka dziura miedzy kołem a nadkolem tył fajnie się spasował (felga to 17 szer 8 et 35 opona 225x40) szukać innych sprężyn czy może Eibach pro kit pomoże

Opublikowano

koledzy podpowiedzcie jakie powinny być oznaczenia sprężyn 1be do b6 1.9tdi avant bez qatrro?

Opublikowano

Kupując sprężyny obniżające należy zwracać też uwagę na kategorie wagowe?

Chciałem wymienić tylko sprężyny ale okazało się że oba tylne amorki się spociły wiec wymienić też należy

Zastanawiam się nad takim zestawem

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=111625970739&alt=web

Co o tym myślicie?

Opublikowano

Podrzuci ktoś numer tych gum które idą pod sprężynę z tyłu w quattro? Zapodam sprężynki ale te gumy pewnie są już dobrze dojechane a chciałem żeby mi równo siadł tył. A4 B7 AVANT Quattro 2.0 tdi.

Opublikowano

Dół 8E0512297J

Góra 8E0512149P

Prawa i lewa strona ma te same numery.

Opublikowano

Dzięki, myślałem że tam jest po jednym na stronę. W sumie to nigdy nie zaglądałem, ale dzięki Panie :)

Opublikowano

Witam kolegów posiadam Audi A4 B6 avant 1.9 tdi AWX, pękła mi sprężyna z przodu i amory też już lipa, buja już autem mam u siebie taki zestaw:

1BA, OYK, OJJ (WR 9 - 8E0 411 105 BG – 0JJ), amortyzatory 8E0413031CC

Za nieduże pieniądze mogę kupić kompletne amorki przednie z Audi A4 B7 z 2007 roku

sprężyny (8E0 411 105 BK – 0JM WR 12)

amortyzatory 8E0413031DA

Podpowiedzcie koledzy jak przód zachowa się na takich sprężynach bo koleszka nastraszył mnie że będzie jak w kabriolecie przód jeszcze bardziej do góry :/ czy raczej będzie na takiej samej wysokości.

Pozdrawiam Kamil

Opublikowano

Jak wsadzisz WR12 zamiast 9 to przód będzie bardzo wysoko stał. Musisz szukać oznaczenia jak Twoje.

Opublikowano

Witam, dzisiaj wkładałem zawieszenie 1be, bo kuiłem auto i straszna koza była... Moje ori kategorie wagowe to 9 i 10. Wsadziłem zawieszenie z sedana, kategorie wagowe 7 i wyszło tak jak na zdjęciu.11270125_837155379701602_832134660_n.jpg11694181_837155386368268_1721137503_n.jp

Opublikowano

majstersztikt amory tez 1be wkladales? na 1ba miales kategorie 9 i 10 a zmieniles na 2x7 kategorie? ile ci usiadlo od 1ba?

Opublikowano

Czy jakis wlasciciel sedana z 2,4 (lub3.0 podobno ta sama zawiecha) z zawieszeniem 1be byl by w stanie potwierdzic moje ponizsze dedukcje ?

Chce wymienic 1ba na 1be i wychodzi mi ze powinno byc nastepujaco:

OYH 8

Niebieski

Rozowy

8E0 513 036 AF

OJJ 9

Niebiski

Bialy

Zielony

Zielony

8E0 413 031 CL

Opublikowano

hidden22 tak dokładnie miałem 9 i 10, włożyłem komplet z amorami od sedana 7 i 7, auto siadło jakieś 4cm.

Opublikowano

wrzuciłbyś fotki jeszcze raz jakoś normalnie? zerknąłbym na to :P

Opublikowano

tez czaje sie na sprezyny od sline ale chce zeby 20mm zeszlo mi tylko bo przy wiekszej glebie nie wjade do garazu ;d w ASO nie idzie dowiedziec sie oznaczej sprezyn sline jakie powinny byc do mojego VIN-U auta? nic nie dokladalem do niego tylko RNS-e

Opublikowano (edytowane)

a czy ktos cwiczyl temat dokladnia takich plastikowych dystansow nad tylne sprezyny? nie pamietam dokladnej nazwy, ale ida nad gumowe odboje i ETKA opisuje je jako dokladki na 'zle drogi' (8E0 512 145- jest to oryginalna czesc audi, zaden wynalazek z allegro ;)

mam fabrycznego S-line z 1BV i tyl siedzi mi odczuwalnie nizej niz przod, wiec chcialbym go jakos podniesc (sam tyl), ale nie chce wsadzac innych sprezyn, bo amory tez sa 1bv (krotszy skok?) wiec mozntaz sprezyn np. 1BA raczej nie zagra... chyba, ze ktos mnie poprawi?

pomyslalem, ze moze te nakladki zrobia robote, ale nie wiem jaki bedzie to mialo wplyw na komfort jazdy, bezpieczenstwo i poprawna prace tylnego zawieszenia...

bede wdzieczny za komentarze, jezeli ktos to u siebie zakladal albo cos przynajmniej slyszal. dzieki

Edytowane przez dawajrapa
Opublikowano

Panowie kumpel kupił spręzynki komplet 1BE, ale nie siedzi tak nisko jak by chciał. Niestety amory nie są s-line, powiedziałem mu, że to jest przyczyną iż nie jest tak nisko jak by chciał i że potrzebne są jeszcze amory s-line. Miałem racje?

Opublikowano (edytowane)

a czy ktos cwiczyl temat dokladnia takich plastikowych dystansow nad tylne sprezyny? nie pamietam dokladnej nazwy, ale ida nad gumowe odboje i ETKA opisuje je jako dokladki na 'zle drogi' (8E0 512 145- jest to oryginalna czesc audi, zaden wynalazek z allegro ;)

mam fabrycznego S-line z 1BV i tyl siedzi mi odczuwalnie nizej niz przod, wiec chcialbym go jakos podniesc (sam tyl), ale nie chce wsadzac innych sprezyn, bo amory tez sa 1bv (krotszy skok?) wiec mozntaz sprezyn np. 1BA raczej nie zagra... chyba, ze ktos mnie poprawi?

pomyslalem, ze moze te nakladki zrobia robote, ale nie wiem jaki bedzie to mialo wplyw na komfort jazdy, bezpieczenstwo i poprawna prace tylnego zawieszenia...

bede wdzieczny za komentarze, jezeli ktos to u siebie zakladal albo cos przynajmniej slyszal. dzieki

W tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240096-po-zmianie-sprezyn-z-1be-na-hr-tyl-za-nisko-siedziarozwiazanie/ znajdziesz info na temat podkładek do zawieszenia 1BR.

Edytowane przez staniek
Opublikowano

dzieki,Staniek! :)

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad obniżeniem auta.

Początkowo myślałem o zmianie tylko sprężyn, ale tylne amorki są mokre, więc wymienić chcę wszystkie amorki i sprężyny.

Zawieszenie 1BA, OYK, OJJ.

Na przodzie mam "dziurę" jakieś 70 mm (od opony do błotnika), z tyłu około 40mm.

Nie wygląda to zbyt elegancko, a w szczególności przód.

Co poradzicie?

Zestaw sprężyn + amorki , czy osobno kupić?

Co myślicie o takim rozwiązaniu?

http://www.ebay.co.uk/itm/111625970739?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

W opisie jest:

  • Front drop: 30mm to 65mm
  • Rear drop: 40mm to 65mm

1. Jak się do tego odnieść, skoro nie ma tam podanych kategorii wagowych.

2. Ile moje auto usiądzie?

3. Istnieje lepsze i tańsze rozwiązanie?

Nie zależy mi na regulowanym zawieszeniu. Chciałbym obniżyć jakieś 40 mm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...