Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, marszal871 napisał:

Różnica pewnie stąd, że 3 lata temu były wymieniane amortyzatory przód.

jakbyś świeżaku poczytał trochę tematu to byś dowiedział się, że tył zawsze siedzi niżej, nie jest to zadna przyczyna amorków tylko tak jest poprowadzona linia boczna b7. co do spręzyn przód eibach to nie można tak robić, że przód masz sportowe a tył ori. proponuje abyś założył 4xeibach plus talerzyki przód od b5 i bedzie to wmiarę wyglądac.

Opublikowano

i to jest konkret. Dziękuje. Staram się czytać ale ciężko wyłuskać coś bo masa informacji od ludzi zorientowanych w temacie. Pozdrawiam:)

Opublikowano (edytowane)

temat wielokrotnie wałkowany  - talerzyki od B5 na przód, lub podkładki serwisowe na tył i masz równo jak na stole, ewentualnie tył wymiana springów na wyższe kategorią wagową, warunek musza być nowe bo używki nie wiesz ile są zmęczone ;-(  z chmury danych odnośnie kategorii wagowej nikt Ci nie weźmie chyba że posiada ten sam model. Ostatecznie masz ASO po numerze Vin udzieli informacji, choć zależy na kogo trafisz ? patrz tez opis wyżej kolegi tobias bo nie możesz zrobić sport + komfort rozkładając to na tył i przód.

Edytowane przez jaguaro
Opublikowano
W dniu 26.04.2019 o 11:22, jaguaro napisał:

temat wielokrotnie wałkowany  - talerzyki od B5 na przód, lub podkładki serwisowe na tył i masz równo jak na stole, ewentualnie tył wymiana springów na wyższe kategorią wagową, warunek musza być nowe bo używki nie wiesz ile są zmęczone ;-(  z chmury danych odnośnie kategorii wagowej nikt Ci nie weźmie chyba że posiada ten sam model. Ostatecznie masz ASO po numerze Vin udzieli informacji, choć zależy na kogo trafisz ? patrz tez opis wyżej kolegi tobias bo nie możesz zrobić sport + komfort rozkładając to na tył i przód.

Dziękuję. Nie chce jej posadzić na glebie za bardzo bo muszę dojeżdżać do pracy czasem w dziurawy teren i przez tory. Wystarczy, że będzie przód tak jak tył. Czyli zacznę od samych talerzyków z B5 na przód:) 

Opublikowano

Witam.a czy ktos tu wpakowal na amory 1be do a4 b7 springi eibacha przy wagach z wklejki 1050 i 1080?

Opublikowano (edytowane)

Pytanko takie, tylko bez nerwów bo nie kumam nic z tych kategorii wagowych. Mam kumpla który ma w chu angoli i springi leżą na potęgę. Czy da radę po tych kropkach dobrać coś dla siebie? Dodam, że na pewno pomieszane z A6 - kami. Leżą w takich skrzyniach, pewnie za grosze bym wybrał, ale on już nie ogarnia od jakich wersji silnikowych. Chodzi oczywiście o - 20. Moja wlepa

 

 

Edytowane przez grubcio1980
Opublikowano
32 minuty temu, grubcio1980 napisał:

CAM00902.jpg

Teraz masz przód 9kl.wag, tył 12 kl.wag ,zawieszenie 1ba

Wg wagi powinieneś założyć 1be/bv

Przód 7kl.wag kolory na sprężynach   z b6 to

Niebieski zielony zielony zielony 

Z b7 zielony biały

Na tył 11kl.wag kolory

Z b6 niebieski  zielony

Z b7 są 2 oznaczenia

Niebieski zielony zielony

Szary Brązowy brązowy brązowy

Opublikowano

Ja pierdziu. Dzięki wielkie. Może wreszcie to ogarnę, bo już 240 kuni i koza. Dzięki 

Opublikowano
3 minuty temu, grubcio1980 napisał:

Ja pierdziu. Dzięki wielkie. Może wreszcie to ogarnę, bo już 240 kuni i koza. Dzięki 

Na przód możesz nawet 6kl wag wrzucić

B6 Niebieski zielony zielony 

B7 Niebieski 3xfioletowy

 

Opublikowano

Panowie jest Małysz, ale sedan. Niestety nie widzę oznacze bo samochód stoi, ale jest sztywno ?. Pytanie czy z sedana podejdzie? Zrobilem foto wlepy

IMG_20190724_145104.jpg

Opublikowano
37 minut temu, grubcio1980 napisał:

Panowie jest Małysz, ale sedan. Niestety nie widzę oznacze bo samochód stoi, ale jest sztywno ?. Pytanie czy z sedana podejdzie? Zrobilem foto wlepy

IMG_20190724_145104.jpg

Jeśli chodzi Ci o sprężyny to przód podejdzie OJG 7k wag,tył za niska k wag OYG to 7.k wag

Opublikowano

Kurde wygląda super. A z 3.2 tfsi tył podejdzie? Wziąłbym przód z tego Małysza a tył z 3.2

Opublikowano
4 godziny temu, grubcio1980 napisał:

Kurde wygląda super. A z 3.2 tfsi tył podejdzie? Wziąłbym przód z tego Małysza a tył z 3.2

nie wiem jakie są w 3,2 ,ale przeważnie sedany z tyłu mają mniejsze kategorie wagowe

Opublikowano

Dziękuję. Jutro będę miał wlepkę z tego 3.2 to podeślę 

Opublikowano

Panowie, u mnie sprawa wygląda tak. Mam B7 Q z 1BV. Z przodu sprężyny z kolorem - zielony+biały co wskazuje na 7 klasę wagową. Tył to niebieski+3x zielony, czyli 13 kategoria, aczkolwiek wychodzi na to że tył to sprężyny z B6?

Ogólnie zależy mi na obniżeniu przodu, tak o 3cm, więc ile klas wagowych zejść niżej, 2 ? (Talerzyk raczej tyle nie obniży więc wpadną nowe springi)

Tył delikatnie w górę - ok 1-2cm, a że jedna sprężyna poszła na pierwszym zwoju to wymiana. W razie W podejdą z sedana w Q, czy tylko avant?

Z góry dzięki ! ?

IMG_20190725_105642.jpg

Opublikowano

Pany a czy amory mają znaczenie czy sedan, avant, Q lub bez Q? 

Opublikowano

Czy sprężyny tył z a4 b7 2.7tdi avant to takie same jak w  3.0tdi avant quatro?

Opublikowano

Witam otoz naczytalem sie na tym forum w roznych tematach o obnizeniu samochodu i zniwelowaniu wyzej stojacego przodu a raczej wizualnego efeku, sprezynami ori s-line jak i eibach i innymi podobnymi i chcialbym zaprezentowac a raczej opisac moj przyklad( fotki wrzuce jutro)

Mianowicie w serii bylo 1BA (kategorie wagowe przod 9 tyl 10 silnik 1.9 avf avant oska)postanowilem zmienic na uzywke 1BV i wyszlo cos takiego
Otoz czytajac i sugerujac sie podpowiedziami forumowiczow  zalozylem do przodu sprezyny az o 3 kateorie wagowe nizej myslac ze przod zejdzie nizej niz s line (-20mm) jeszcze jakies 1-,5cm, a z tylu zalozylem sprezyny o jedna kategorie mniej(tak jak tu sugerowano) niz byla zeby nie bylo za nisko.
i oto co wyszlo przednia os od ziemi do rantu nadkola na kole 225/45 r17 jakies 65,5cm ,tyl z pelnym bakiem tez 65,5 no moze blizej tych 65cm  czyli s-line z fabryki jesli chodzi o wysokosc jeszcze brakuje kilku elemenow rozniacych zawieszenia.
I mam do was pare pytan mianowice czy te przednie sprezyny nie sa z za niskiej kategorii wagowej czyli nie beda za miekkie? gdyz slyszalem opinie ze amor 1BV tlumienie 7M jest betonem a wedlug mnie jest niewiele sztywniejszy od umeczonej serii i moge mniemac ze to sprezyna tez lekko niweluje ta sztywnosc, wiadomo na jakichs wiekszych nierownosciach czuc ze jest twardziej ale myslalem ze bedzie duzo gorzej. tylu nie chce juz ruszac jest ok wiec co radzicie z przodem wystarcza talerzyki z b5 czy moze wlozyc eibachy pro kity tylko na przod i tu znowu problem bo slyszalem ze sa miekksze niz ori s-line a chce minimalnie nizej (te cholerne sprezyny nie wiem czy pozniej nie bedzie gdzies dobijalo o odboj). Jezdzi moze ktos na takich zestawach eibachy jak i talerzyki z b5 ? 
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i podpowiedzi wiem ze zeby to sie kupy trzymalo i byl efekt zamierzony to najlepiej jest to robic na nowych czesciach ale nie che wyrzucac kasy w bloto jezeli by mi cos pozniej nie odpowiadalo.
przepraszam rowniez za skladnie i mozliwy lekki chaos jest to moj pierwszy post ale staralem sie wszystko opisac jasno i klarownie mysle ze zrozumiecie o co mi biega. pozdrawiam i dobrej nocy zycze ;)

Opublikowano (edytowane)

Przymierzam się do zakupu A4 B7, 1.8 T Sline, napęd na przód. Mam pytanie odnośnie zawieszenia. W książce serwisowej pisze:  1BE oraz OJE i OYG. Co to oznacza? Czy zawieszenie o tych parametrach będzie komfortowe czy twarde? Mam rodzinę i nie chcę jeździć jak wozem drabiniastym. Proszę o pomoc bo nie wiem czy kupować auto z zawieszeniem o takich parametrach czy szukać auta  z zawieszeniem standardowym 1BA.

 

Edytowane przez Breitner

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...