kuredu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 no a jaka jest różnica cenowa w b8 względem 2.0T,3.0tdi i s4 ? no ja za swoje zapłaciłem 124tys w auto premium(katalogowo 151tys) a za 3.0tdi to tak plus 40-50tys z tym samym wyposażeniem więc różnica jest spora a osiągi i spalanie podobne,mało kto wierzy że że 2.0tfsi tyle pali ale w porównaniu z B7 2.0tfsi pali około 2l mniej na trasie(porównywaliśmy na trasie z poznania do bukowiny i powrót - auto Adasa po chipie) , za quattro chcieli +13tys niestety nie zdecydowałem się bo nie było już kasy. s4 dobrze wyposażone to grubo ponad 250tys wieć inna liga ale i auto z innej ligi. co do awaryjności to ja mam 58tys z czego ponad 30tys po programie i odpukać póki co jest ok.
KmK Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 turdzi, nawet nie chce pytać ile u Ciebie s8 kosztuje albo też rs6... kuredu , moje 2.0T w miescie pali 11-13 na trasie 10, i to już zdecydowanie mnie zadowala, ale gdyby mi ktoś odjął jeszcze 2 l/100 i dodał mocy przy tym, to na diesla skusiłaby mnie jedynie wcześniejsza solidna porcja whisky 3.0tdi w b8 są rewelacyjne i to nie podlega dyskusji, jednak promocja w Le Mans musi się gdzies odbić co za tym idzie cena tego silnika jest powalająca.. bo to nadal auto klasy średniej przecież jest :gwizdanie: zważywszy na to że mój znajomy za roczne s8 spod igły zapłacił 250k zł... v6 to v6 i nie ma tu jak porównywać do 2.0, ale osiągami nie odbiega ten mniejszy a cenowo znacznie. każdy kupuje to na co go stać i tutaj też nie ma co dyskutować, jednak 2.0T jest dość sporą konkurencją dla 3.0tdi, dlatego też są tak znaczne różnice cenowe aby w jakiś sposób stworzyć "klasy" w jednym modelu.
Carlos* Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 3.0 TDI jest droższy , bo jego wytworzenie jest dużo droższe i poza tym podatek akcyzowy 18.6 % powyżej 2 litrów pojemności i dlatego taka różnica w samej cenie
miron78 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 300ps i 610Nm....................kurcze silniczek..................miodzio ............i mega wystarczający
KENOiX Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 no to mamy S4 450yamaha 3,0T-333KM, kuredu 2.0T ~300KM no i Carlos* 3.0TDI-300KM chyba porównanie "marzeń" wielu osób na forum. Panowie trzeba to jakoś zorganizować! :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dorzuccie do tego jeszcze B7 3.0TDI po czipsie i moze moje B6 2.7 BiT
KENOiX Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 ja mógłbym swojego paździerza podstawić aby pokazać jak nie jedzie auto z automatem ale Fly twój BiT jak najbardziej w końcu ucichły by wszystkie spekulacje kto kogo jak i co
KmK Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Carlos*, no zgadza się, ale w sumie to ciekawy jestem czy taka jest prawda i na czym audi najbardziej nas "rąbie" a zanim dojdzie do spotkania, niech chętni zrobią filmik we wczesniej wspólnie ustalonych zakresach prędkości i biegów, potem jakiś forumowy magik to zestawi tak aby były obok siebie i będziemy oglądać liczyć i dyskutować w nieskończoność o tym jak tu komuś słońce nagle w środku nocy po oczach dało i musiał odjąć KENOiX , chyba sam nie wierzysz w to co mówisz takie spekulacje nigdy nie ustaną bo by musieli forum zamknąć..
KENOiX Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 też nad tym myślałem, ale odebrało by to całą przyjemność porównania
Carlos* Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Fly-a B6 2.7 bit po programie będzie zjadało wszystkich na śniadanie
KmK Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Carlos*, po samym programie to aż tak z tym pożeraniem bym się nie rozpędzał Flyer szykuje się szybkie auto, ale i konkurenci dysponują świetnymi parametrami
KOval81 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ło Jezuuu ile już tych ustawek miało być, a żadna z nich nie doszła do skutku jak dotychczas :gwizdanie: Mam nadzieję, żę teraz się Pany zorganizujecie Bardzo ciekawe porównanie z tego może wyjść, szczególnie w klasie B8
Flyer Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Fly-a B6 2.7 bit po programie będzie zjadało wszystkich na śniadanie Watpie zebym mial cos do powiedzenia przy eSce yamahy
turdzi Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Bardzo ciekawe porównanie z tego może wyjść, szczególnie w klasie B8 dlatego trzeba sie organizowac
Trezor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Sprawdźcie, sprawdźcie... będę wiedział, czy czy mój plan na B8 S4, to słuszna droga.;-)
KENOiX Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 póki co sezon spekulacyjny trwa w najlepsze panowie może jakieś konkrety? czy ktoś jest realnie chętny aby się ustawić na takie porównanie? jak powiedziałem ja mojego jako punkt odniesienie mogę podstawić
Flyer Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ja chetny, ale jak wiecie - jeszcze sie "chwila" zejdzie zanim auto bedzie gotowe w takim stopniu jakbym chcial.
turdzi Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Panowie fajnie by bylo jak by sie udalo ustawic B8 3.0 TDI vs S4 i 2.0T ze startu z rolki nie ma znaczenia plus dla odniesienia jakes podkrecone 3.0 TDI B7 i Flyera zeby zobaczy co tam mu wyszlo ale jako priorytet obastawial bym B8
Trezor Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 B8 3.0 TDI vs S4 i 2.0T To porównanie wiele by wyjaśniło.
kuredu Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 ja next week jestem w okolicach poznania i warszawy, tylko jak się mamy ustawiać to zakładam 16 zimówki, są ciut węższe :gwizdanie: jeśli chodzi o mnie to z miejsca niech się chłopaki ścigają, ja mogę od 50km/h w górę... filmik będzie do niedzieli 3 bieg- zakres 50-150, 60-160 70-170 i 3-4 bieg 100-200
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się