Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] DPF W AVF?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podłączając sie do tematu. AJM jest na PD wiec musi mieć DPFa, a ja leje Neste 5W-40 spełnia normę 505.01! Oj, zaczyna mnie to boleć.

mylisz się przyjacielu :gwizdanie:

to że ma PD nie ma nic wspólnego z DPF :wink4:

Opublikowano

Litr 507.00 Castrola w niemczech kosztuje okolo 100zl, wiec jak ten sam olej kosztuje w Polsce 1/3 tej ceny to moim zdaniem jest to niemal pewne ze to podrobka Castrola. W niemczech nawet najtansze NO NAME oleje 507.00 kosztuja 60-70€ za 5L, a ceny juz i tak w Niemczech sie niewiele roznia od tych w Polsce...

To dlaczego fajki w germanii kosztują 8, 10 euro a w Polsce takie same są za 2,5 euro.

Opublikowano

Paweł... to nie temat o fajkach...

a Tygrys ma rację... Niemiaszki dokładały DPFy bo to proekologiczne... nawet poza serwisami... bez sprawdzenia nikt tu nic nie wymyśli...

Opublikowano

To dlaczego fajki w germanii kosztują 8, 10 euro a w Polsce takie same są za 2,5 euro.

Nic mi nie wiadomo o takich cenach- co prawda sztanga w Polsce kosztuje cos kolo 25euro, a w niemczech cos kolo 45euro (nie wiem dokładnie, bo nie pale), ale jak zapewne wiesz wynika to z podatków nałożonych na fajki (pomijając nielegalne) które w każdym kraju są rożne i dlatego tez nie można ich wwozić w dowolnych ilościach do innych krajów , co do olejów to podatki na nie są zbliżone i ich ceny owszem można porównywać.

Dlatego trzymałbym sie tematu, bo jest to jak porównywanie pomidorów z jabłkami.

Opublikowano

:):tongue4:

warnwarn.gifOT !

Opublikowano

a jak wygląda ten filtr? i w którym miejscu jest on zakładany?

ty nie masz tego filtra, więc spokojnie

Opublikowano

a jak wygląda ten filtr? i w którym miejscu jest on zakładany?

Tu masz na przykladzie BRD

70d04c1dfb2bdec9med.jpg

dd9edfdfd4dafdf0med.jpg

Opublikowano

muszka sprawdziles czy masz ten DPF :wink4:

Opublikowano

sa 2 rodzaje DPF

1. systemowy, montowany fabrycznie, lub przez ASO, (np. silniki BRE) ktorego funkcjonowanie jest powiazane ze sterownikiem silnika.

2. jako doposazenie - ten jest dokladany za katalizatorem i tam trzeba go szukac. Jego zywotnosc to ok 60.000-100.000 km i takich montaz jest mozliwy do kazdego silnika TDI.

Opublikowano

nic prostszego niż podjechanie do najbliższego ASO i poproszenie o sprawdzenie historii serwisowej czy takiż "badziew" zamontowano :wink4:

Opublikowano

sa 2 rodzaje DPF

1. systemowy, montowany fabrycznie, lub przez ASO, (np. silniki BRE) ktorego funkcjonowanie jest powiazane ze sterownikiem silnika.

2. jako doposazenie - ten jest dokladany za katalizatorem i tam trzeba go szukac. Jego zywotnosc to ok 60.000-100.000 km i takich montaz jest mozliwy do kazdego silnika TDI.

No to rozjaśnij mi proszę trochę, jak chcesz potem ten dokładany wypalać?

Opublikowano

sa 2 rodzaje DPF

1. systemowy, montowany fabrycznie, lub przez ASO, (np. silniki BRE) ktorego funkcjonowanie jest powiazane ze sterownikiem silnika.

2. jako doposazenie - ten jest dokladany za katalizatorem i tam trzeba go szukac. Jego zywotnosc to ok 60.000-100.000 km i takich montaz jest mozliwy do kazdego silnika TDI.

No to rozjaśnij mi proszę trochę, jak chcesz potem ten dokładany wypalać?

nie wypala sie. tego typu DPF maja ograniczona dosyc krotka trwalosc. po zakonczeniu okresu zywotnosci - czyli po zwiekszeniu oporow przeplywu - kubeł.

Opublikowano

po czym poznać ze dokładany dpf jest zapchany? mam awx z dpf, od założenia ma przejechane 30 tys.

Opublikowano

po czym poznać ze dokładany dpf jest zapchany? mam awx z dpf, od założenia ma przejechane 30 tys.

Zrob fotke tego DPF :wink4: i wklej tutaj

Opublikowano

Coś takiego mam w samochodzie, jak go sprowadziłem to miał zielona naklejkę na szybie

dpf1.jpg

dpf2.jpg

w Etce znalazłem to:

dpf.jpg

Opublikowano

Czyli wynika ze wymiana co 80.000km lub 5 lat :)

Opublikowano

ale jak to wytnę to chyba nie będę musiał nic zmieniać w komputerze? bo to wyglada jak 2 katalizator, zero elektroniki

Opublikowano

ale jak to wytnę to chyba nie będę musiał nic zmieniać w komputerze? bo to wyglada jak 2 katalizator, zero elektroniki

Nic nie musisz zmieniac :) czyli zaraz za turbina nie masz nic tylko rura ?

Opublikowano

za turbina mam katalizator, a potem odrazu za katem jest ten dpf,

Jak wywale dpf to będzie mi kopcił na czarno?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...