ROBERT Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Podłączając sie do tematu. AJM jest na PD wiec musi mieć DPFa, a ja leje Neste 5W-40 spełnia normę 505.01! Oj, zaczyna mnie to boleć. mylisz się przyjacielu :gwizdanie: to że ma PD nie ma nic wspólnego z DPF
Rogass Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Litr 507.00 Castrola w niemczech kosztuje okolo 100zl, wiec jak ten sam olej kosztuje w Polsce 1/3 tej ceny to moim zdaniem jest to niemal pewne ze to podrobka Castrola. W niemczech nawet najtansze NO NAME oleje 507.00 kosztuja 60-70€ za 5L, a ceny juz i tak w Niemczech sie niewiele roznia od tych w Polsce... To dlaczego fajki w germanii kosztują 8, 10 euro a w Polsce takie same są za 2,5 euro.
GRazny Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Paweł... to nie temat o fajkach... a Tygrys ma rację... Niemiaszki dokładały DPFy bo to proekologiczne... nawet poza serwisami... bez sprawdzenia nikt tu nic nie wymyśli...
RS Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 To dlaczego fajki w germanii kosztują 8, 10 euro a w Polsce takie same są za 2,5 euro. Nic mi nie wiadomo o takich cenach- co prawda sztanga w Polsce kosztuje cos kolo 25euro, a w niemczech cos kolo 45euro (nie wiem dokładnie, bo nie pale), ale jak zapewne wiesz wynika to z podatków nałożonych na fajki (pomijając nielegalne) które w każdym kraju są rożne i dlatego tez nie można ich wwozić w dowolnych ilościach do innych krajów , co do olejów to podatki na nie są zbliżone i ich ceny owszem można porównywać. Dlatego trzymałbym sie tematu, bo jest to jak porównywanie pomidorów z jabłkami.
RafGar Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 a jak wygląda ten filtr? i w którym miejscu jest on zakładany?
antonio Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 a jak wygląda ten filtr? i w którym miejscu jest on zakładany? ty nie masz tego filtra, więc spokojnie
RS Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 a jak wygląda ten filtr? i w którym miejscu jest on zakładany? Tu masz na przykladzie BRD
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 muszka sprawdziles czy masz ten DPF
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 sa 2 rodzaje DPF 1. systemowy, montowany fabrycznie, lub przez ASO, (np. silniki BRE) ktorego funkcjonowanie jest powiazane ze sterownikiem silnika. 2. jako doposazenie - ten jest dokladany za katalizatorem i tam trzeba go szukac. Jego zywotnosc to ok 60.000-100.000 km i takich montaz jest mozliwy do kazdego silnika TDI.
ROBERT Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 nic prostszego niż podjechanie do najbliższego ASO i poproszenie o sprawdzenie historii serwisowej czy takiż "badziew" zamontowano
szogun0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 sa 2 rodzaje DPF 1. systemowy, montowany fabrycznie, lub przez ASO, (np. silniki BRE) ktorego funkcjonowanie jest powiazane ze sterownikiem silnika. 2. jako doposazenie - ten jest dokladany za katalizatorem i tam trzeba go szukac. Jego zywotnosc to ok 60.000-100.000 km i takich montaz jest mozliwy do kazdego silnika TDI. No to rozjaśnij mi proszę trochę, jak chcesz potem ten dokładany wypalać?
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 sa 2 rodzaje DPF 1. systemowy, montowany fabrycznie, lub przez ASO, (np. silniki BRE) ktorego funkcjonowanie jest powiazane ze sterownikiem silnika. 2. jako doposazenie - ten jest dokladany za katalizatorem i tam trzeba go szukac. Jego zywotnosc to ok 60.000-100.000 km i takich montaz jest mozliwy do kazdego silnika TDI. No to rozjaśnij mi proszę trochę, jak chcesz potem ten dokładany wypalać? nie wypala sie. tego typu DPF maja ograniczona dosyc krotka trwalosc. po zakonczeniu okresu zywotnosci - czyli po zwiekszeniu oporow przeplywu - kubeł.
kkam Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 po czym poznać ze dokładany dpf jest zapchany? mam awx z dpf, od założenia ma przejechane 30 tys.
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 po czym poznać ze dokładany dpf jest zapchany? mam awx z dpf, od założenia ma przejechane 30 tys. Zrob fotke tego DPF i wklej tutaj
kkam Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Coś takiego mam w samochodzie, jak go sprowadziłem to miał zielona naklejkę na szybie w Etce znalazłem to:
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Czyli wynika ze wymiana co 80.000km lub 5 lat
kkam Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 ale jak to wytnę to chyba nie będę musiał nic zmieniać w komputerze? bo to wyglada jak 2 katalizator, zero elektroniki
wrclaguna Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 ale jak to wytnę to chyba nie będę musiał nic zmieniać w komputerze? bo to wyglada jak 2 katalizator, zero elektroniki Nic nie musisz zmieniac czyli zaraz za turbina nie masz nic tylko rura ?
kkam Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 za turbina mam katalizator, a potem odrazu za katem jest ten dpf, Jak wywale dpf to będzie mi kopcił na czarno?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się