danielu260481 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Witam Mam taki problem: Silnik 1.9TDI AWX 130KM. Jak przekroczę 3000 obr autkiem zaczyna szarpać, jak lekko dodaje gazu to nie przerywa nawet do 4000 ale jak przycisnę i przekroczy 3000 to zaczyna przerywać. Na 5 biegu jak mu wcisnę mocniej gaz to i przy 2500 przerwie. Na Vagu zero błedów. W momencie przerywania czasami zakopci. Co to może być? z góry dzięki
Sztomel Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Sprawdź Vagiem wskazania przepływomierza tj. w logu dynamicznym wartość w grupie 003 oraz wartość w grupie 008 jak i również wartość ciśnienia doładowania w 011.
kubson Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 A filtr paliwa kiedy zmieniany ? Przed tym przerywaniem tankowałes ?
rookie Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Powodów może być kilka: brudne paliwo brudny filtr paliwa padający przepływomierz [można zVagowac i profilaktycznie wyczyścić] przerywanie na listwie sterującej pompowtryskami padające pompowtryski Sprawdź od najtańszych rzeczy
danielu260481 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 - Turbo było regenerowane rok temu - filtr paliwa wymieniany ok 12.000tys km temu - złe paliwo: tankowałem na różnych stacjach i niestety to samo Mam niecekawe korekcje - moze to faktycznie pompowtrysk Spróbuje jeszcze zrobić te logi, o których kolega pisze moze akurat coś wyjdzie... Niestety nie miałem jeszcze kiedy zając się logami ale ostatnio jak byłem sprawdzić webasto, gość przy okazji zobaczył na korekcje i tak: 1: -1,54 2: 0,3 3. 2,6 -2,7 - chwilami było nawet 2.8 4. -1,54 Chyba troche nieciekawe te pompki?[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 14:38_________________________________________________Dzisiaj jak rano jechałem na chłodnym silniku tez czasami przerywał przy spokojnej jeździe i bez dodawania gazu. Chyba musze zacząć się bać......
Musashi Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 zalej srodkiem do czyszczenia ukladow wtryskowych, stp lub motul zrob rownolegle logi grup 013, 018, 023
danielu260481 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Zrobiłem logi. Ale zamiast 018 jakimś cudem wpisałem 001 Może narazie wystarczą. Po południu poprawie.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd7bbad649e6f89f.html
kubson Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Korekcje faktycznie wysokie zalej STP pomaga ;] I termostat masz do wymiany. Ja i tak bym zmienił filtr paliwa zima idzie przyda sie nowy bo ten może być już brudny.
ROBERT Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Korekcje faktycznie wysokie zalej STP pomaga ;] Testowałem i mogę śmiało już teraz powiedzieć że Liqui Moly Systempflege do PD/CR jest lepszy
danielu260481 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 A jak BIPy? Takie mają być?
fusse Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Robert ,do VP tez bedzie dobry? pisza ze tylko CR i PD
kkam Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 BIPy są ok. Jaki masz przebieg? Jak odpalisz po nocy to kopci? Drga na biegu jałowym? u mnie drgał, po odpaleniu kopcił na biało... korekcje były rozjechane...okazało się ze oringi na pompowtryskiwaczu puszczały.
danielu260481 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 Pali na strzała. Jak odpale na zimnym to chwilke go telepnie i pusci dymka na siwo. A jak jest ciepły to lekkie drgania są na wolnych obrotach ale myśle że to raczej coś z tłumikiem albo plecionką bo wogóle coś tłumik dzwoni Czasami tylko mocniej telepnie na wolnych obrotach.
Musashi Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 BIP- sa niby w normie, ale wyrazniej jeden cylinder odstaje, sprobowalbym srodek do czyszczenia, jezeli nie pomoze, podgianac konektory elektryczne od PD, jezeli nie pomoze wtedy uszcelniacz. gdy to nie pomoze wtedy dopiero ew. wymieniac.
ArkadiuS Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 BIP- sa niby w normie, ale wyrazniej jeden cylinder odstaje, sprobowalbym srodek do czyszczenia, jezeli nie pomoze, podoginac konektor elektryczny od PD, jezeli nie pomoze wtedy uszcelniacz. gdy to nie pomoze wtedy dopiero ew. wymieniac. dokładnie jak pisze Musashi to najprostsza droga, dla Twoich objawów
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Obstawiam konektory przewodów zasilających cewki sterujące pompowtrysków ( szczególnie pierwszego cylindra). Przy odrobinie zdolności manualnych zaczął bym od zdjęcia pokrywy wałka rozrządu, odpięcia i wymontowania przewodów z kostek pompek, dogięciu konektorów i zmontowania w odwrotnej klejności. Miałem kiedyś AVF-a, na początku objawy były identyczne jak u Ciebie, brak błędów w kompie, a w miarę dalszego poluzowywania się konektorów zapalił się "check engine" i błąd w kompie o treści z grubsza "przerwa obwodu sterującego pompowtryskiem nr.1". Po czynnościach opisanych powyżej problem ustąpił .
Musashi Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Obstawiam konektory przewodów zasilających cewki sterujące pompowtrysków ( szczególnie pierwszego cylindra). 3ciego i 2giego cylindra ....
piotrsob1 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 No fakt po kolegi korekcjach to 3-ci garnek bym wziął pod lupę..... Opisywałem swój przypadek, akurat kostka pierwszej pompki znajduje się na końcu listwy, który jest podparty tylko z jednej strony i najbardziej narażony na wibracje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się