Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przerywa powyżej 3000 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem:

Silnik 1.9TDI AWX 130KM.

Jak przekroczę 3000 obr autkiem zaczyna szarpać, jak lekko dodaje gazu to nie przerywa nawet do 4000 ale jak przycisnę i przekroczy 3000 to zaczyna przerywać. Na 5 biegu jak mu wcisnę mocniej gaz to i przy 2500 przerwie. Na Vagu zero błedów. W momencie przerywania czasami zakopci.

Co to może być?

z góry dzięki

Opublikowano

Sprawdź Vagiem wskazania przepływomierza tj. w logu dynamicznym wartość w grupie 003 oraz wartość w grupie 008 jak i również wartość ciśnienia doładowania w 011.

Opublikowano

A filtr paliwa kiedy zmieniany ? Przed tym przerywaniem tankowałes ?

Opublikowano

Powodów może być kilka:

brudne paliwo

brudny filtr paliwa

padający przepływomierz [można zVagowac i profilaktycznie wyczyścić]

przerywanie na listwie sterującej pompowtryskami

padające pompowtryski

Sprawdź od najtańszych rzeczy

Opublikowano

- Turbo było regenerowane rok temu

- filtr paliwa wymieniany ok 12.000tys km temu

- złe paliwo: tankowałem na różnych stacjach i niestety to samo

Mam niecekawe korekcje - moze to faktycznie pompowtrysk

Spróbuje jeszcze zrobić te logi, o których kolega pisze moze akurat coś wyjdzie...

Niestety nie miałem jeszcze kiedy zając się logami ale ostatnio jak byłem sprawdzić webasto, gość przy okazji zobaczył na korekcje i tak:

1: -1,54

2: 0,3

3. 2,6 -2,7 - chwilami było nawet 2.8

4. -1,54

Chyba troche nieciekawe te pompki?[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2010, 14:38_________________________________________________Dzisiaj jak rano jechałem na chłodnym silniku tez czasami przerywał przy spokojnej jeździe i bez dodawania gazu. Chyba musze zacząć się bać......

Opublikowano

zalej srodkiem do czyszczenia ukladow wtryskowych, stp lub motul

zrob rownolegle logi grup 013, 018, 023

Opublikowano

Korekcje faktycznie wysokie zalej STP pomaga ;]

I termostat masz do wymiany.

Ja i tak bym zmienił filtr paliwa zima idzie przyda sie nowy bo ten może być już brudny.

Opublikowano

Korekcje faktycznie wysokie zalej STP pomaga ;]

Testowałem i mogę śmiało już teraz powiedzieć że Liqui Moly Systempflege do PD/CR jest lepszy

systempflegedie4bfe69a7.jpg

:wink4:

Opublikowano

Robert ,do VP tez bedzie dobry? pisza ze tylko CR i PD

Opublikowano

BIPy są ok. Jaki masz przebieg? Jak odpalisz po nocy to kopci? Drga na biegu jałowym? u mnie drgał, po odpaleniu kopcił na biało... korekcje były rozjechane...okazało się ze oringi na pompowtryskiwaczu puszczały.

Opublikowano

Pali na strzała. Jak odpale na zimnym to chwilke go telepnie i pusci dymka na siwo. A jak jest ciepły to lekkie drgania są na wolnych obrotach ale myśle że to raczej coś z tłumikiem albo plecionką bo wogóle coś tłumik dzwoni :) Czasami tylko mocniej telepnie na wolnych obrotach.

Opublikowano

BIP- sa niby w normie, ale wyrazniej jeden cylinder odstaje, sprobowalbym srodek do czyszczenia, jezeli nie pomoze, podgianac konektory elektryczne od PD, jezeli nie pomoze wtedy uszcelniacz. gdy to nie pomoze wtedy dopiero ew. wymieniac.

Opublikowano

BIP- sa niby w normie, ale wyrazniej jeden cylinder odstaje, sprobowalbym srodek do czyszczenia, jezeli nie pomoze, podoginac konektor elektryczny od PD, jezeli nie pomoze wtedy uszcelniacz. gdy to nie pomoze wtedy dopiero ew. wymieniac.

dokładnie jak pisze Musashi to najprostsza droga, dla Twoich objawów :good:

Opublikowano

Obstawiam konektory przewodów zasilających cewki sterujące pompowtrysków ( szczególnie pierwszego cylindra).

Przy odrobinie zdolności manualnych zaczął bym od zdjęcia pokrywy wałka rozrządu, odpięcia i wymontowania przewodów z kostek pompek, dogięciu konektorów i zmontowania w odwrotnej klejności.

Miałem kiedyś AVF-a, na początku objawy były identyczne jak u Ciebie, brak błędów w kompie, a w miarę dalszego poluzowywania się konektorów zapalił się "check engine" i błąd w kompie o treści z grubsza "przerwa obwodu sterującego pompowtryskiem nr.1".

Po czynnościach opisanych powyżej problem ustąpił :) .

Opublikowano

Obstawiam konektory przewodów zasilających cewki sterujące pompowtrysków ( szczególnie pierwszego cylindra).

3ciego i 2giego cylindra .... :cool1:

Opublikowano

No fakt po kolegi korekcjach to 3-ci garnek bym wziął pod lupę.....

Opisywałem swój przypadek, akurat kostka pierwszej pompki znajduje się na końcu listwy, który jest podparty tylko z jednej strony i najbardziej narażony na wibracje :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...