audi3.0v6 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 tylko pytanie czy próbować nim zjechać jakoś na kołach te 300km? jak radzisz? bolaweta mi 1200zł powiedziała
Robero321 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Trudno powiedzieć czy to pompa siada czy syfiasty olej robi swoje... Jeżeli odpalisz silnik jak będzie silnik zimny i będzie trzymał ciśnienie skłaniał bym się w ku temu że z pompa jest ok ale to też nie ma reguły. Dobrze by było podpiąć pod kompa i zczytać błędy jakie się zapisały
BeyerBrown Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Bez paniki, po przylocie podjedź do jakiegokolwiek warsztatu na pomiar ciśnienia. Możliwe, że tylko czujnik ciśnienia się uszkodził lub przewód co łączy go z licznikiem.
Tomasz switala Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Jeżeli jedziesz i tylko załącza się i gaśnie stawiam na czujnik miałem to samo jakby była to pompa juz by silnik padł. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
WariatNL Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) https://ibb.co/eqUZsv Tak tylko dla pewności- czy to ciśnienie? Niby czerwone ale wszyscy piszą, że wyskakuje "oil press". Zapalił się na zimnym silniku zaraz po przekroczeniu 2000 obrotów. Oczywiście od razu zgasiłem motor i zepchnąłem na pobocze, żeby nie ryzykować. Podejrzewam przetarty kabel do czujnika (mechanik wspominał o nim, że jest bardzo napięty przewód gdy wymieniał mi olej przedwczoraj). Czy gdyby kabel się przerwał to wyskakiwałby taki komunikat? Edytowane 9 Lipca 2017 przez WariatNL
Tomasz switala Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Tak jak jest załamany nawet wyskakuje bo też tak mialemWysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
WariatNL Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź. Kabelek urwał się przy samej kostce i dlatego wyskakiwał błąd.
marek990 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Witam, Od jakiegoś czasu zapala mi się miga mi czerwona oliwiarka jak spadają obroty szczególnie na światłach czy w korku jak dodam gazu gaśnie, czasami zapala się dodatkowo na czerwono temperatura płynu o co chodzi ? może być pompa oleju? a może smok do przeczyszczenia. Rozrząd robiony pół roku temu przejechane około 10kkm
mirek31071977 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) 7 godzin temu, marek990 napisał: Witam, Od jakiegoś czasu zapala mi się miga mi czerwona oliwiarka jak spadają obroty szczególnie na światłach czy w korku jak dodam gazu gaśnie, czasami zapala się dodatkowo na czerwono temperatura płynu o co chodzi ? może być pompa oleju? a może smok do przeczyszczenia. Rozrząd robiony pół roku temu przejechane około 10kkm Sprawdzasz poziom płynu chłodniczego na zimnym po dłuższym postoju?Jaki olej masz wlany?Działaj,jak najszybciej.Przegrzejesz i będzie kicha?.Jak już dłużej tak masz i nic z tym nie zrobiłeś,pompa faktycznie niedomaga,to oby góra się już nie przytarła?.Jak wielu użytkowników ASN się wypowiada,to najlepiej u nas się sprawdza 5W-40 jakiś markowy.Akcje z oliwiarką zdarzały się przy 5W-30,jak poczytać wątki. Edytowane 23 Maja 2018 przez mirek31071977
marek990 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Sprawdzam płyn nie ubywa. Mam zalany olej silnikowy syntetyczny Synthoil High Tech 5W40 od lat na nim śmigam. Znalazłem powód wentylatory szwankują raz się włączają raz nie
GreenGreen Opublikowano 14 Października 2023 Opublikowano 14 Października 2023 (edytowane) Jeżeli kable są ok to jest sposób aby miernikiem sprawdzić działanie czujnika. Wywala mi lampę alladyna po przejechaniu 15 km. Pojawia się znika czasem świeci dłużej czasem co chwilkę włącza się i wyłącza. Oleju jest więcej niż potrzeba - motul x-cess 5w40 wymieniany jakieś 2kkm temu. Jak jest zagrzany po tych 15km to potrafi po odpaleniu po paruset metrach wywalić dżina. Do sprawdzenia czujnik poziomu czy ciśnienia ? jak ciśnienia to gdzie go znajdę - to ten nad chłodnicą oleju ? Edytowane 14 Października 2023 przez GreenGreen
Langista Opublikowano 14 Października 2023 Opublikowano 14 Października 2023 Tak, ten nad chłodnicą oleju, jego czas nadszedł i zaczyna szwankować, u mnie zaraz po remoncie się zapalił więc byłem pewien, że z ciśnieniem oleju jest wszystko ok. Wymieniłem czujnik i cisza, w ASO chyba 80 zł kosztował. Co do oleju, dlaczego W40?
GreenGreen Opublikowano 14 Października 2023 Opublikowano 14 Października 2023 (edytowane) W sumie to na tym forum po zakupie auta znalazłem temat olejowy w którym sugerowano x-cess lub x-clean 5w-40. Wiele osób tam sugerowało właśnie ten no chyba że gdzieś po drodze się pogubiłem (przy kilku autach w garażu może się pomieszać ) - jaki wg Ciebie byłby najlepszy ? Ktoś wie jakie są nr tego czujnika i w jakim zakresie ciśnień on pracuje - znalazłem ich kilka niby pod ASN ale różnią się w zależności od producenta obudową konektora lub jej brakiem a także bardzo różnymi ciśnieniami włączeń 1 i 2 stopnia Edytowane 14 Października 2023 przez GreenGreen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się