Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Sprawdz czy gruszka wogóle pracuje i czy jest szczelna, regulować na aucie można, choć to zadanie tego kto regenerował turbine zeby ustawić to prawidłowo, reklamować i obciążyć za montaż i demontaż turbiny...
  3. Czujnik nr 1 na biegu jałowym powinien wskazywać* najwyższą temperaturę z trzech zainstalowanych na wydechu, jest najbliżej wyjścia spalin z cylindrów. Nie powinien wskazywać 20st przy ponad stu stopniach na numerze 3, czy 80st na nr-e 4. *w czasie gdy proces regeneracji DPF nie jest aktywny.
  4. Skrypt VPC możesz także wgrać.
  5. Carscannera też nie używam, mam VCP za jego pomocą chcę wgrać skrypt.
  6. Uuu, nie wskoczył Ci pompowtrysk czyżby? Sprężynki helikoli pozostaje wstawiać.
  7. Nic mu nie będzie. Lej 3/4 max i będzie git. stan oleju sprawdza się +~ po 15 minutach po zgaszeniu. Bynajmniej tak zawsze mi mówili 😀
  8. Dzisiaj
  9. Soft tak, co do Car Scannera nie wypowiem się, bo czegoś takiego nie używam.
  10. Czy ten soft i skrypt działa bez problemu na licznikach USA czy lepiej nie próbować?
  11. Witam Czy to jest prawidłowe zachowanie czujnika temperatury spalin nr. 1 ? Przy dodawaniu gazu temperatura skacze w górę a przy puszczeniu gazu gwałtownie spada ? Na vcds nie ma błędów. Silnik CJCB 2.0 TDI czujnik_temp.mp4
  12. Tutaj ciekawy filmek i przestroga odnośnie wymiany oleju w 0CK, demontażu mechatroniki i wypinania wtyczki mechatroniki bez pomocnych narzędzi do wypinania i wpinania wtyczki mechartroniki.
  13. Podepnij auto pod program diagnostyczny i wykonaj pełny auto-scan, to pierwszy krok diagnozowania usterek.
  14. Witam. Mam problem z kamerą cofania. Po wbiciu wstecznego słychać piknięcie czujników ale na ekranie nic się nie dzieje. może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi gdzie najszybciej zlokalizować usterkę pozdrawiam Artur
  15. Witam wszystkich. Zakupiłem właśnie Audi s4 b8.5 2013r 3.0 V6 Tfsi🙂
  16. Witam. Wymieniałem ostatnio uszczelki na pompowtryskiwaczach, wszystko juz złożone , pozostało podokręcać zgodnie z momentami kluczem dynamometrycznym... No i właśnie podczas tego dokręcania zerwał mi się gwint w głowicy na śrubie mocującej 3 pompowtrysk. Da się to jakoś uratować bez sciągania głowicy ? Nagwintować? Widziałem jakies zestawy z tulejami samogwintującymi? Miał ktoś juz taki przypadek?
  17. Jednak sporo przebija bez N75, ale proszę o weryfikację. Poradę. Co do regulacji sztangi na aucie - to nie będzie łatwo 😕 Dobrze myślę, że trzeba regulować i próbować w teren i tak do skutku ? Z przerwami na wystygnięcie kolektora.. 😉 Poniżej zrzuty raz jako CVS, później się poprawiłem i jest czytelniej. Z góry dziękuję.
  18. Dzięki Czy uszkodzony może być przyczyną słabego napięcia na kostce pompy paliwa, auto najpierw przez jakiś czas zaczęło dusić po czy nie chce odpalić w ogóle
  19. 167 - 191 906 383 C Znajduje się on w pierwszym slocie nad MCE.
  20. Możecie mi potwierdzić, że Słowacy nic nie pokombinowali od tamtego roku i ten objazd w Bańskiej Bystrzycy płatnej R1 do Zwolen w kierunku granicy z Węgrami jest dalej aktualny? Dzięki za info.
  21. Dolej AdBlue, pojeździj trochę. Jeżeli błąd powróci sprawdź w parametrach w sterowniku jakie jest ciśnienie AdBlue. Na pracującym silniku powinno wynosić ok. 5000 hPa.
  22. mr.mark1

    B8 TrOOOOp

    Ktoś miał styczność że sprężynami regulowanymi KW. Szukam alternatywy do sprężyn eibacha/h&r ze stałym obniżeniem.
  23. Tak jak napisałem wyżej, to że ma ten sam numer części nie oznacza, że jest zakodowany odpowiednio pod Twoje auto. Należy go zakodować pod posiadane wyposażenie. Kodowanie dotyczy czujnika światła, przednich lamp, odpowiedniego kraju, sterownika przyczepy itp.
  24. Cześć, Mam możliwość wzięcia klucza pneumatyczne za grosze. Do wyboru mam YATO YT-09544 oraz YT-09545. 09544 wygląda na solidniejszy i producent deklaruje większą moc. Ale martwi mnie wytrzymałość regulatora obrotów i selektora kierunku obrotów. Oraz komfort jego użycia. Miał ktoś z was do czynienia z taką regulacją? Korzystałem kiedyś z HAZETA 9012M który miał taką regulacje, ale nie wiem jak w przypadku YATO sprawdzi się to pod względem wytrzymałości. YT-09545 posiada regulacje w standardowym miejscu, czyli na tylnej ściance. Aktualnie mam klucz od CP, ale potrzebowałbym drugi który trochę jednak wytrzyma. Pozdrawiam
  25. Witam. Jestem nowy na forum miło mi poznać wszystkich zainteresowanych. Dopadł mnie problem check engine po uruchomieniu silnika i przejechaniu zaledwie kilku metrow w audi a4b9 z 2016r kod silnika DEUA przebieg 104 tys km. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego widniały 2 błędy P20E900 środek redukcyjny cisnienie za wysokie P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał Po skasowaniu błędów check engine wrócił po przejechaniu ok 20 km tym razem jeden błąd P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał. Brak innych komunikatów. Mieszkam w szkocji lokalnie ciężko z serwisem (ogólnie dramat w tym kraju z naprawami ) więc chciałbym spróbować na początku samemu spróbować podziałać z tym tematem. Czy może to wskazywać na zalany sterownik adblue czy raczej awaria wtrysku ? Mam zamiar dolać na początek adblue gdyż juz dawno nie uzupełniałem tego. Jakieś podpowiedzi niestety nie mam dostępu do innego programu diagnostycznego niż komputer diagnostuczny jaki posiadam.
  26. Jeżeli stan wew. łożyska jest ok to wymienić tylko kulkowe tylne łożysko u mnie było w stanie idealnym choć i tak zostało wymienione problemem jest łożysko kulkowe którego uszkodzenie objawia się wyciem.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...