Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. jeśli posiadasz starą/uszkodzoną to najrozsądniej jest oddanie dwumasy do regeneracji?..
  3. Miałem ostatnio to samo, dałem mechanikowi na wymianę uszczelek pokrywy zaworów, niby zmienił wszystkie oringi w pokrywie itp, a po 1000 km komunikat o minimalnym stanie oleju. Lało się gorzej niż wcześniej, a przed wymiana było tylko zapocone w około. Na zdjęciu widać jak ciekło właśnie spod tego dużego uszczelnienia wtrysku. Wina była może tego że dał stare śruby wtryskiwaczy, nie wiem. Poprawiłem to sam, dałem wszystko nowe i narazie jest ok.
  4. Dzisiaj
  5. Masz może wiedzę gdzie ten czujnik się znajduje?
  6. U mnie właśnie też, i się zastanawiam czy może wtryskiwacze nie szwankują, już mi się też pomysły kończą, jak uda ci się rozwiązać problem daj znać pozdrawiam
  7. Witam wszystkich pasjonatów A4. Dzieki za przyjecie do klubu. Pozdrawiam wszystkich
  8. Podepne sie pod temat. Tez mam klekotanie w takim zakresie obrotow na zimnym w DEUA 2.0 tdi. Tylko ze u mnie to jest juz dardzo dardzo mocno slyszalne. W trakcie nagrzewania silnika cichnie. Po nagrzaniu tez klekota ale juz delikatnie. Udalo sie komus rozwiazac problem? Mam nagrane ale w formacie m4a i nie moge wstawic. Ale moge podeslac na maila jak ktos chce posluchac i moglby cos podpowiedziec gdzie szukac problemu. Przymierzam sie do wymiany kpl rozrzadu z paskiem pompy oleju to wtedy mozna by bylo zerknac skoro wszystko bedzie rozebrane.
  9. Wyczytałem również, że często przewody są już zmęczone życiem i dokłada się nowy i pomaga. Czy podpowiecie który to przewód i jaki dołożyć/wymienić na nowy ?
  10. Ktoś coś?
  11. Cześć. Mam pewien problem - wg. VIN potrzebuję dwumasy o numerach 415055608. Niedostępne nigdzie, nawet za gramanicą. 2.0TFSI BGB z multitronic. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to swap skrzyni na multitronic z innym numerem - jest to wykonalne ?
  12. Wysprzęglik ma swoje lata + po daniu w palnik, zwykłe sprzęgło skleja się z tarczą dociskową (dosłownie) stąd twardy pedał żeby to rozłączyć.
  13. Nic tym w Audi nie zdziałasz, za twarde plastiki.
  14. Ja rozumiem ja tez dlatego pytam według mnie powietrzem trzeba mówie o wymianie amortyzatora i wstępne napełnienie tylko ELSA jest jakiś gaz i to mnie zdziwiło
  15. U mnie dalej jest problem, z pomysłów pozostał do wymiany jeszcze czujnik temperatury numer 1 który jest też często winowajcą.
  16. A jak to plastik nie lakierowany to może by spróbować bardzo delikatnie opalarką czy lepiej hot-air? Po drugie tragedii to jeszcze tu nie ma, a gumy czy lakiery w sprayu jak się zarysują to może w ogóle wyglądać tak sobie.\ Tu ktoś modził plus jeszcze dressing: Jak usunąc głębokie rysy na plastiku - strona 4 - Plastiki - Kosmetyka aut | Największe polskie forum o Auto Detailingu KOSMETYKAAUT.PL i tutaj na jasnym, może dlatego efekt nie był jakiś szałowy: Regeneracja plastików opalarka ? - Plastiki - Kosmetyka aut | Największe polskie forum o Auto Detailingu KOSMETYKAAUT.PL Czy regeneracja plastików opalarka to dobry sposób ? Efekt jest zadowalający? Czy później występują jakieś skutki uboczne ? To samo pewnie będę niedługo w B5 robił... niestety poczciwa 80 miała plastiki niemal dosłownie nie do zdarcia, 8 lat codziennego użytkowania, buty z piachem i prawie ani śladu.
  17. Parownik zostaje i będzie na aucie ciśnieniowo dokładnie płukany, jak wspominałem - w 80 B4 po totalnym zajechaniu sprężarki tak samo robiłem i było potem wszystko dobrze.
  18. Fajnie że coś się dzieje bo wątek b5 już umiera
  19. KUPIĘ wiazkę silnika b7 1.8t 1.8t Zobacz ogłoszenie Kupie wiązke silnika do a4 b7 1.8t bfb europejska Użytkownik Drennei Data 06/12/25 Cena 800.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  20. Pozostały czas: 29 dni i 17 godzin

    • Kupię
    • Nowy

    Kupie wiązke silnika do a4 b7 1.8t bfb europejska

    800.00 PLN

  21. Chłodnica EGR wymieniona ale nic to nie dało, DPF wypala mi się godzinę i nie chce się wypalić, ręce już mi opadają
  22. Do auta trzeba się przyzwyczaić garb na masce na początku mi przeszkadzał jak i trochę słaba widoczność przy cofaniu ale po 2-3 dniach było już ok . Nie będę opisywał wrażeń z jazdy ale za każdym razem jak do niego wsiadam morda cieszy się okropnie, prowadzenie jak i samo wykonanie auta nie co gorsze do aut europejskich wcześniejsze modele miały większy problem żeby im dorównać jak dla mnie auto świetne pod każdym względem. Niestety to nie oryginalne Shelby ale i tak auto prezentuje się niesamowicie tu mam silnik tylko 3.7 ale jak na DE to i tak za dużo mam na myśli opłaty itd. mam zdjęte limitery i lekko dłubnięty silnik, zmieniony tłumik i jeszcze kilka rzeczy lecz następne na pewno będzie 5.0 i to bez apelacyjnie. Miałem okazję zrobić jazdę próbną w tym samym komisie silnikiem 5.0 i powiem szczerze bałem się tego auta choć jezdziłem mocniejszymi autami niż 450km ale to auto jest tak brutalne a za razem niesamowite że szok na każdym zakręcie trzeba uważać żeby nie przesadzić z gazem lecz mimo wszystko w przyszłości będę rozważał tylko 5.0 Mustang lub 5.7 Charger
  23. Hej przychodzę z prośbą bo zaczynam się martwić o swoją a4 b7 3.0tdi quattro manual. Dałem mu lekko w palnik i w pewnym momencie pedał sprzęgła został twardy, auto lekko wbija biegi wszystko jest okej tylko mnie martwi czemu ten pedał stał się tak twardy, dodam że sprzęgło kpl zostało wymienione na nowe razem z dwumasą +/- 2tyś km temu ? Pomoże ktoś błagam bo auto jest mi bardzo potrzebne a boję się że padnie w trasie
  24. Wczoraj
  25. Dev

    Jaki olej silnikowy do Audi?

    Jeden ....j
  26. Odradzam, dobre oklejenie wyjdzie w podobnej cenie co lakierowanie. I folia będzie się odróżniać od reszty elementów. Poszukaj zderzaka tylnego, jeżeli zwykły to nie będzie drogi. Dodam że jest on wykonany z plastiku, więc można spróbować go formować po nagrzaniu.
  27. Według ETKI powinien być 1.7KW. Jak dasz numery rozrusznika to zweryfikuję czy będzie pasował.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...