Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Przecież jak masz to możesz sprawdzić sam, a rozstaw śrub i średnica osadzenia to nie wszystko, bo może się np. oprzeć o zacisk.
  4. W takim razie masz już aktywowane automatyczne ryglowanie. Skoro nie działa, to możliwe, że masz je odznaczone w ustawieniach MMI. Musisz sprawdzić. Tu nie o to chodzi aby być informatykiem, ale są pewne podstawy, które koniecznie należy opanować i się z nimi zaznajomić, jeżeli masz zamiar grzebać coś w sterownikach. Ryzyko, że coś uwalisz jest zawsze i dlatego należy wiedzieć co robisz. A wykonanie i zapisanie auto-scanu to podstawa, bez której nie ma co się nawet brać za diagnozowanie. To pierwszy krok.
  5. Przeszliśmy na temat aut z USA, a moim celem było w sumie poznanie opinii który silnik można brać bez większego strachu na problemy, jak również żeby w miarę jechał, nie celuje w najmocniejsze silniki ważne żeby poprawić trochę osiągi. Auto z USA to trochę loteria, a sprawdzać każde po vin to trochę kosztowny interes
  6. Wczoraj
  7. Kupowałem z tej aukcji: https://a.aliexpress.com/_EvEobQW Temat o którym pisałem z ładowarką indukcyjną nieaktualny, jednak jej nie odpiąłem - działa normalnie, miałem jednak problem z telefonem. Także w przypadku mojej jednostki (MHS od Delphi) wszystko zadziałało na tej wiążące i porcie z linku powyżej.
  8. Zgadza się. Ale niestety nie jestem z pokolenia ,które biegle odsługuje tematy informatyczne. Jeśli chodzi o bity które miałem zaznaczyć w module 46 to są aktywne.
  9. Przed zmianami wykonuje się pełny auto-scan i zapisuje się go na kompie.
  10. Oj tam, zajżałem nie do tego sterownika ale jak to mówią ,na naukę nigdy niejest za późno. Przed każdą zmianą robie zdięcie wrazie czego. A to żeby się nie brać za coś na czym się nieznam słyszę całe życie, tak że spoko. Sprawdzę to jeszcze raz.
  11. Owszem, możesz, sprawdzić sobie jego historię i to jak wyglądał po dzwonie. Często jest tak że nie są mocno rozbite a kupisz taniej od 2 do nawet 6 tys €
  12. Nie gniewaj się kolego, ale dam ci dobrą radę, zanim rozwalisz sobie kompletnie kodowania. Napisałem ci wyżej, że masz dokonać zmian w sterowniku 46, a nie w 09, tam gdzie ty najwidoczniej to próbowałeś. Nie bierz się za rzeczy, o których nie masz pojęcia zanim będzie za późno...
  13. Witam jaki polecacie kod silnika w audi a4 b9 2.0?
  14. Ostatnia możliwa do wgrania a czy będą inne tego ci nie powiem, ale raczej nie, bo system ten ma już dobrych kilka lat i aktualizacji już od lat nie było.
  15. No jeśli chodzi o mapy to mam poaktualizowane na bieżąco. Czyli to jest ostatnia możliwa do wgrania wersja i więcej nie będzie?
  16. O jakim aucie mowa? wrzuć pełny auto-scan
  17. Zabieg nieudany. Bajt 9 bit 0 jest zaznaczony na wyświetlaczach vcds, jest do ogrzewania przedniego reflektora, a bajt 8 jest zarezerowany i nie wyświetla żadnych dostępnych bitów.
  18. Takie coś mi się pokazuje w logach: Address 17: Instruments Part No SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Component: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Revision: 0200 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006018 Shop #: WSC 73249 020 01196 VCID: E6C546DAD210272E811-5072
  19. Dzień dobry . @Muskell Uprzejmie proszę o informację. Skacze między postami i się trochę gubię. A4b8 cglc. Mam wyprany DPF i po kolei zrobiłem: 1. DPF wyprany. 2. Inicjalizacja filtra cząstek stalych zrobiona i ustawione zostało 10( tak jak Muskell napisal-dpf prany nie nowy) 3. Zamówiony i wymieniony na nowy oryginalny czujnik różnicy ciśnień 4. Adaptacja czujnika różnicy ciśnienia zrobiona. Byłem na długi weekend nad morzem i z powrotem DPF wypalał się dwa razy co 286km Moje pytanie to: Czy konieczne jest także zrobienie "resetowanie wartości wyuczonych filtra cząstek" ? Wydaje mi się, że 286km na wypranym DPF to trochę mało. Proszę napisać czy konieczne jest resetowanie wartości wyuczonych?. Z góry dziękuję za pomoc dla mnie i następnych osób czytających posty Pozdrawiam.
  20. Wiązkę dedykowaną do haka kupisz w vag-instal. Moduł najlepiej kup 8W1907383A lub 8W1907383C. W śląskim mamy całe zestawy wraz z montażem . Strona główna - VAG-INSTAL – wiązki elektryczne do samochodów grupy VAG VAG-INSTAL.COM Strona główna - Produkcja i sprzedaż NOWYCH wiązek elektrycznych do doposażenia pojazdów grupy VAG, również na zamówienie indywidualne.
  21. Jako wersja update nie ma.
  22. adigo

    [A4 B6 Cabrio] adiego

  23. No i co dalej w tym temacie???? Pytam bo mam to samo. Kurczę no, ludzie zaczynacie temat a nie kończycie. Tak się nie robi.
  24. Mocniejszych benzyn z rynku EU jest bardzo mało i są drogie. Może musisz zwiększyć budżet oraz cierpliwość w poszukiwaniu albo zaryzykować i kupić auto zza oceanu po większej lub mniejszej szkodzie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...