Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 2 generacja ma duzy korek wlewu oliwy a 3 gen. mały od razu widac
  3. Nie no na drugi zdjęciu osad po wodzie, zjedzona cyna koło plusa. Na białej pokrywie mam urwany kawałek uszczelki. Po wyciągnięciu pompki można autem jeździć?
  4. To nie korozją tylko kalafonia po lutowaniu. Natomiast na pierwszym zdjęciu o ile dobrze widzę to osadził się grafit z wirnika. Wyczyścić i jeździć obserwować
  5. Dzisiaj
  6. Kostki przy nogach pasażera bez korozji. Rozebrałem pompkę i widać oznaki korozji. Kostki przy niej w porządku.
  7. Witam, lepszym rozwiązaniem będzie łańcuch i napinacz Swag czy Iwis?
  8. Zgadza się, tam był jeszcze jakiś kod silnika ale żeby się z tego nie doktoryzować to generalnie wszystkie B8 z USA mają silnik Gen2, a w europejskich kładli Gen3 od bodajże 03/2013.
  9. Nie praktykowałem tego... sprawdzę dziś jeszcze i dam znać. A jeśli Twoje rozwiązanie się sprawdzi, jeśli na drugim zapłonie zapali na ciepłym silniku to na co to może wskazywać?
  10. Jakie macie ciśnienie w układzie hamulcowym w vcds podczas postoju/jazdy bez wciśniętego hamulca? U mnie jest 0.33bar i zastanawiam się czy jest ono prawidłowe
  11. Skoro cały silnik był wymieniany a turbo nie było sprawdzane, to jedyna opcja. Najlepiej rozkręcić dolot i sprawdzić jak wygląda wirnik strony zimniej.
  12. A jak na ciepłym najpierw włączysz zapłon, nie odpalisz ale włączysz zapłon jeszcze raz, to odpala normalnie?
  13. A dzięki, fakt zapomniałem dopisać że urodziny mam we wrześniu dopiero ale i tak dziąkuję już teraz 👍. Niebawem (może w przyszłym tyg.) Zobaczę na żywo co kupiłem, bo zdjęcia to jedno a na żywo to drugie
  14. Co było robione przy aucie?
  15. Witam oraz zwracam się z prośbą o pomoc w moim przypadku z PDC. Mam oryginalne czujniki przód i tył (8 bez kamerki) dźwięk jest przycisk działa, wszystkie kodowania zrobione jak u kolegi wyżej natomiast nadal brak wizualizacji. Wrzucam od razu autoscan. Będę bardzo wdzięczny za pomoc! Czy coś mi umknęło? Log1.txt
  16. Wszystko ok, sprawdzane przez mechanika, niby wszystko szczelne... Zawór Kolego nie mam pojęcia, z tą mechaniką to ja mocno podstawowo jestem 😉 Ale myślisz, że to może być przyczyną? Jutro jadę na przegląd i serwis (oleje, płyny, filtry) to mi sprawdzą. Dlatego chcę trochę podpowiedzi nazbierać od Was, żeby wiedzieć gdzie mniej więcej szukać.
  17. 693456699
  18. Flash kamery zrobiony VCP, kodowania zrobione według instrukcji powyższej i nadal znaków nie czyta pacjent A5 F5 2017. Jesteś w stanie coś poradzić @Muskel1 ?
  19. dan4tech

    Audi A5 F5

    Na tych kołach jest mega lepiej! A jak spalanie na 20? Wzrosło odczuwalnie?
  20. Ok dziękuję Ci bardzo za informację Ale nie widzę przekaźnika o takim numerze i jest sucho
  21. Za pierwszym razem zrobiłem jak wymieniałem na nowy silnik I wiele innych rzeczy. Następnie po przyjechaniu moze 1 tys km auto zaczęło kopcić na postoju . Wina była odma ale mechanik stwierdził że wtryski. Dlatego za drugim razem wymieniłem wtryski a odme dopiero po niestety. Teraz jeżdżę co raz dłużej z tym kopceniem podczas przyszpieszenia i mogę powiedzieć ze kopci zawsze bardzo mocno jak daje wsteczny i o drobinę gaz albo jak ruszam pod dużą górkę. Cały czas obstawiam turbo
  22. Podciśnienia wszystkie ok? Wężyki całe, nie sparciałe? Zawór 4 Bar na listwie masz czy w filtrze?
  23. Kupie Końcowe tłumiki do Audi s4 2013 3.0 V6 Tfsi Zobacz ogłoszenie Witam. Kupie Końcowe tłumiki do Audi s4 2013 3.0 V6 Tfsi. ewentualnie zamienię za swoje które są za głośne 🙂 Użytkownik ATRITM Data 07/02/25 Cena Kategoria A4 B8  
  24. Pozostały czas: 29 dni i 13 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Witam. Kupie Końcowe tłumiki do Audi s4 2013 3.0 V6 Tfsi. ewentualnie zamienię za swoje które są za głośne 🙂

    Do ustalenia

  25. Witam Wszystkich. Kolejny raz z prośbą o poradę i pomoc. Moja A4 B6 z silnikiem 1.6 zachowuje się dziwnie. Otóż rano, po nocnym postoju i w ogóle po postoju kilkugodzinnym odpala bez zarzutu ale gdy wrócę do domu z pracy np. zgaszę silnik i po godzinie czy półtorej chce go uruchomić to wtedy pali bardzo ciężko. Dłużej kręci (czasami nawet około 5 sekund) i tak jakby silnik miał ciężej jakoś... Jak zapali, pochodzi minute, dwie i kolejny raz juz pali bardzo dobrze. Wyczyszczona przepustnica, sprawdzony układ pod kątem lewego powietrza, komputer wszystkie parametry związane z układem paliwa wskazuje na prawidłowe... Gdzie jeszcze szukać przyczyny, może ktoś z Was zmagał się z czymś takim i ma pomysł... proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...