Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Mogę jeszcze próbować aktualizacji do 5152 +patch? Jak wtedy z B&O i parametryzacja? Czy lepiej odpuścić i szukac kogoś kto zrobi mi format partycji ?
  3. Dobra robota, dzięki za podzielenie się. 👍
  4. Muskel1

    Mapy MIB w Audi A4 B9

    Format partycji map i dopiero ponowna instalacja map.
  5. Pełny auto-scan.
  6. Tak. Na to wskazuje błąd.
  7. Dzisiaj
  8. @Monti masz tutorial DIY: Fog Lights with DTM Bumper WWW.AUDIZINE.COM BUMPER INTEGRATION POSTED Hi Guys, Here is the DIY to finally keep your fog lights with the OEM DTM Bumper. Difficulty: 7 Time: around 10 Hours
  9. Witam pacjent 1.8t AEB przy dodawaniu gazu w momencie gdy turbina zacznie pompować auto zachowuje się jakby go przeladowywalo i kopci na czarno natomiast kiedy odlacze n75 wszystko jest normalnie. Sytuacja stała się z dnia na dzień, o co tam może chodzić? Turbo podmieniane jest to samo.
  10. A w A4 b9 nie ma czasem dodatkowego wtrysku do wypalania DPF ? Edit. A nie to jest chyba realizowane za pomocą zwykłych wtryskiwaczy.
  11. Oparty na Module KOMFORT (BCM2) 8K0907064GJ 2012+ Wszystkie kodowania podane są dla modułu 8K0907064GJ, natomiast w przypadku pozostałych modułów wspierających KESSY kodowanie jest podobne. Materiał oparty jest na module 868MHz i kluczyku 868MHz. Dla Modułów 433MHz i 315MHz należy dobrać moduł i kluczyk wg katalogów. Jeżeli Twoje auto nie miało wymienianego modułu BCM2, to prawdopodobnie będziesz musiał go wymienić, aby działało KESSY. W moim przypadku miałem w aucie moduł 8K0907064GD, który musiałem wymienić na 8K0907064GH lub wyższy - wybrałem najwyższy z tej serii dla mojej częstotliwości czyli GJ. Wg moich obserwacji KESSY powinno działać w modułach: Seria pierwsza (jedna litera): - 8K0907064D (868MHz) - 8K0907064E (868MHz) - 8K0907064G (315MHz) - 8K0907064H (315MHz) - 8K0907064L (433MHz) - 8K0907064Q (868MHz) - 8K0907064S (315MHz) Seria druga (dwie litery, pierwsza litera A): - 8K0907064AD (868MHz) - 8K0907064AE (868MHz) - 8K0907064AG (315MHz) - 8K0907064AH (315MHz) - 8K0907064AL (433MHz) - 8K0907064AQ (868MHz) - 8K0907064AS (315MHz) - 8K0907064AT (433MHz) Seria trzecia (dwie litery, pierwsza litera B): - 8K0907064BQ (868MHz) Seria czwarta (dwie litery, pierwsza litera C): - 8K0907064CD (868MHz) - 8K0907064CG (315MHz) - 8K0907064CH (315MHz) - 8K0907064CQ (868MHz) - 8K0907064CS (315MHz) - 8K0907064CT (433MHz) Seria piąta (dwie litery, pierwsza litera D): - 8K0907064DD (868MHz) - 8K0907064DE (868MHz) - 8K0907064DG (315MHz) - 8K0907064DQ (868MHz) - 8K0907064DS (315MHz) - 8K0907064DT (433MHz) Seria szósta (dwie litery, pierwsza litera E): - 8K0907064EF (868MHz) - 8K0907064EH (868MHz) - 8K0907064EJ (868MHz) - 8K0907064EM (315MHz) - 8K0907064EP (315MHz) - 8K0907064ER (433MHz) Seria siódma (dwie litery, pierwsza litera F): - 8K0907064FF (868MHz) - 8K0907064FH (868MHz) - 8K0907064FJ (868MHz) - 8K0907064FM (315MHz) - 8K0907064FP (315MHz) - 8K0907064FR (433MHz) Seria ósma (dwie litery, pierwsza litera G): - 8K0907064GF (868MHz) - 8K0907064GH (868MHz) - 8K0907064GJ (868MHz) - 8K0907064GM (315MHz) - 8K0907064GP (315MHz) - 8K0907064GR (433MHz) Seria dziewiąta (dwie litery, pierwsza litera H): - 8K0907064HF (868MHz) - 8K0907064HH (868MHz) - 8K0907064HJ (868MHz) - 8K0907064HM (315MHz) - 8K0907064HP (315MHz) - 8K0907064HR (433MHz) Seria dziesiąta (dwie litery, pierwsza litera J): - 8K0907064JF (868MHz) - 8K0907064JH (868MHz) - 8K0907064JJ (868MHz) - 8K0907064JM (315MHz) - 8K0907064JP (315MHz) - 8K0907064JR (433MHz) Seria jedenasta (dwie litery, pierwsza litera K): - 8K0907064KF (868MHz) - 8K0907064KH (868MHz) - 8K0907064KJ (868MHz) - 8K0907064KM (315MHz) - 8K0907064KP (315MHz) - 8K0907064KR (433MHz) Kluczyki z KESSY: - 8K0959754D (868MHz) - 8K0959754BR (868MHz) - 8T0959754F (433MHz) - 8T0959754G (315MHz) Do zakupu: N90947201 - 2szt (nakrętka M5) N90985501 - 1szt (śruba 5x12) N90840103 - 2szt (śruba 4x14) 8K0907247 - 3szt (antena) - w przypadku Q5 potrzebne są 4 anteny 8K0919132 - 1szt (osłona anteny bagażnika) 4G8927753 / 4G8927753A / 4G8927753B - 4szt (czujnik klamki Continental) - ja kupiłem razem z podświetlanymi klamkami od Audi A7 - kupujemy tyle ile mamy klamek drzwi w aucie 8K0959754D - kluczyk (moje miały już taki nr) 8K0905217A - przycisk uruchamiania silnika / zapłonu Uchwyt anteny drzwi - wg auta: 8T8839915 - Audi A5 Sportback (mój samochód pomimo braku KESSY uchwyt już miał) 8K0839915C - Audi A4 B8 W przypadku przedlifta: 8T0837343 - 4szt (magnesy) Panel środkowy z otworem na przycisk - jeżeli nie pasuje żaden z listy poszukaj odpowiedniego dla siebie: MMI: 8T0919609G 8T0919609C Concert: 8K0864261A U siebie kupiłem panel od przedlifta i przełożyłem przyciski (MMI 3G Basic pasuje) Wiązka Wiązkę można kupić gotową lub robić samemu. W moim przypadku padło na gotowca, który pasuje do A4/A5/Q5. Schemat: https://www.dropbox.com/scl/fi/wbnd3mexbuqshz4x7sc14/Kessy.pdf?rlkey=5pse6c96nwlbcvk3lyv4m4d9l&e=1&dl=0 Podłączenie: Wiązkę rozprowadzamy po aucie. W drzwiach podłączamy się do punktów masowych. Przy przycisku podłączamy się do masy i do BCM (przewód od BCM odpowiada za podświetlenie po otwarciu niezależne od włącznika świateł) T32b/1 (czarna). W przypadku ręcznej skrzyni może być puste miejsce. W przypadku automatycznej sprawdzić czy przy lewarku nie ma kostki T10k i w pinie 8 nie istnieje już ten przewód. Jeżeli tak, to dolutować. Montaż anten: Anteny: https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/vehicle_electrics/electrical_system/lights_lamps_switches_inside_anti-theft_system/entry_and_start_authorisation_system/overview_of_keyless_entry_system/ Montaż magnesów (tylko przedlift): http://postimage.org/image/7id6fa4jt/ Kodowanie: 46 Moduł komfortu: Bajt 2 Bit 3 -> Zaznaczyć (1) - odpowiada za komfortowe operacje (prawdopodobnie zamykanie szyb przez KESSY) Bajt 5 Bit 2 -> Zaznaczyć (1) Bajt 5 Bit 7 -> Zaznaczyć (1) Bajt 7 Bit 0 -> Zaznaczyć (1) 05 Zezwolenie startu Bajt 0 Bit 2 -> Zaznaczyć (1) 42, 52, 62, 72 Sterowniki drzwi: Bajt 2 Bit 4 -> Zaznaczyć (1) - jeżeli nie ma opcji zaznaczenia należy ręcznie wprowadzić wartość. Przykład jak wyglądała zmiana bajtu 2 u mnie 00000010 -> 00010010 Inne uwagi: Jeżeli chcemy uruchomić tylko funkcję odpalania bez otwierania nie montujemy czujników w klamkach - system może łapać błędy czujników, jednak odpalanie będzie działać prawidłowo. Jeżeli chcemy uruchomić tylko funkcję otwierania bez odpalania nie montujemy przycisku w panelu środkowym - system nie powinien łapać błędów. Link do tematu na forum:
  12. Cześć, przedstawiam krótki poradnik w jaki sposób dołożyć przycisk PANIC do naszego pilota. Przycisk ten montowany był głównie na rynek amerykański i odpowiada za zdalne uruchomienie alarmu w aucie. Dzięki temu łatwo namierzyć auto na parkingu. Koszt wykonania 1 pilota to mniej niż 30zł. Mod wykonałem na pilocie 8K0959754D oraz 8K0959754H, jednak na innych też prawdopodobnie zadziała. Aby to sprawdzić wystarczy na wyjętej płytce podłączyć bateryjkę i zewrzeć styki np za pomocą drucika. Jeżeli dioda się zaświeci to pilot powinien być przygotowany. Najpierw wyjmujemy naszą płytkę z obudowy pilota i sprawdzamy czy ma miejsca na wlutowanie przycisku. Jeżeli tak, to zamawiamy potrzebne elementy: - przycisk 5.2 x 5.2 x 1.5 (jest minimalnie większy niż rozstaw pól, więc można spróbować 4 x 4 x 1.5, można kupić pakiet większej liczby przycisków u przyjaciół ze wschodu za około 7 zł) - obudowę pod 4 przyciski (np od pilota 8K0959754B, można kupić nową obudowę u przyjaciół ze wschodu za około 20 zł) Modyfikacja polega jedynie na wlutowaniu przycisku i włożeniu płytki do nowej obudowy. U mnie działa to na module komfortu 8K0907064GJ. Nie mam pewności czy działa też na innych, więc proszę o potwierdzenie na jakim module udało się Wam uruchomić.
  13. Dobrze to wygląda! Może coś podziałam u siebie?
  14. Ojj niestety, od przodu aż po sam tył 😋
  15. Czyli ten drugi jest raczej uszkodzony i do wymiany ? może głupie pytanie ale który to jest sterownik 2? Ten z numerem 568B czyli slave ?
  16. Cześć! Mam świeżo zakupione a4b7 2.0 tfsi quattro z podniesioną mocą do 250-270km. Dokonane modyfikacje: -Zestaw pompy oleju z 1.8T – modyfikacja zapobiegawcza (oryginalna pompa 2.0 TFSI ma tendencję do awarii) -Strojenie silnika (chip tuning) – wykonane przez TCC Kraków -Większy intercooler FMIC -Duży downpipe Zauważyłem że przy agresywniejszym starcie, sprzęgło się ślizga na pierwszych 3 biegach (przy normalnej jeździe się tak nie dzieje). W mieście 3 pierwsze biegi są najważniejsze - czy ktoś byłby w stanie polecić mi sprzęgło pasujące do obecnej sytuacji? + zaufany warsztat na terenie trójmiasta?
  17. Moduł kierownicy + kierownicę mam z B7 z końcówką Q
  18. Dokładany był . W module kierownicy mam jak dobrze pamiętam 02042 w silniku nie pamiętam nie mam jak teraz sprawdzic dodam że wyskakuje mi błąd 00895
  19. Tempomat był oryginalnie czy dokładany? Jak dokładany to jakie kodowania masz?
  20. Bardzo Wam dziękuję, sprawa wyjaśniona
  21. Cześć. Wyskoczył bład świecy na 1 cylindrze w moim autku. To są te same świece co powyzej? B9 2.0 DETA 2016 rok
  22. Witam sorry ze odgrzewam kotleta a mianowicie szukając przyczyny nie działającego tempomatu napotkałem owy temat i sprawdziłem czujnik sprzęgła był ori i nie działał wymieniony na nowy teraz vag widzi jak wciska się sprzęgło. Sprawdziłem też przewód od czujnika do pinu ECU 39 przejście jest 12v+ jest a tempomat dalej nie działa co może być nie tak czy ktoś mógłby pomóc doradzić ? Dodam że mam jeszcze wrazie co nowy czujnik stopu
  23. WAUGMAF49KN014906.pdf WAUZZZ8E93A265934.pdf WAUZZZ8K2FA036361.pdf WAUZZZ8K6DA230923.pdf WAUZZZ8KXDA170872.pdf WAUZZZF24KN010852.pdf WAUZZZF43NA034606.pdf WVGZZZ5NZFW542232.pdf
  24. Witam wszystkich🫡
  25. Witam, postaram sie opisać swój problem dotyczący aktualizacji map. Mianowicie po poprzednim wlaścielu ktory robił konwersję us->eu mam wersje Mhi2q_er_aug22_p5092 MU1329 Uruchomione AA i CP, loga stacji, baza gracenote region eu i v23. Aktualnie wgrana mapa 0370. Chciałbym zaaktualizowac mapy do 410. Brakowalo mi kodu 023000ee. Wersja 3.7.1 uruchomiona zrobiony backup następnie uruchomiony patch mojej wersji dodał mi brakujący kod fec 23000ee. Uruchomienie w MIB funkcji SVM fix pomyślnie usuwa błąd w 5f. Wracając do aktualizacji map. Ściągnąłem najpierw plik z mapą z mib helper kolejnym razem z linku 2posty wyżej. Rozpakowałem przy użyciu winrar i wrzuciłem na kartę SD 32gb wcześniej sformatowaną fat32. Przy włożeniu jej do sd1 i uruchomieniu z poziomu pielęgnacji systemu aktualizacji wyszukuje mi aktualizacje ale przy 1% wyskakuje komunikat ze zostało przerwane i proszę włożyć kartę sd1. Zmieniłem na inną kartę SD 32gb również sformatowana i znów ten sam problem. Miałem jeszcze jedna kartę tym razem z adapterem SD 128gb i ponownie to samo przy 1%. Nawet formatowałem juz karty na exfat ale nic nie pomogło. Na 3 kartach dzieje sie to samo a jesli chodzi o uruchomienie przez usb niestety nie widzi pendriva 128gb. Wszystko robione na windows 10. Dziś spróbuję rozpakować jeszcze poprzez 7zip mapy. Z racji ze mam MHI2Q to nie mogę przez MIB zrobic format navigation DB. Wrzucał ktoś ze przez obd11 jest taka możliwość lecz nieposiadam. Edit. Rozpakowanie przez 7zip nic nie dało. Zmiana pendrive pokazało możliwość aktualizacji z usb lecz znów przy 1% wywala błąd.
  26. Wiesz co jedynie kiedy zgrzytnie przez 1s to jak auto stoi tydzień ale jesli używam codziennie to nie, chyba że temperatura spadnie poniżej 10 stopni.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...