Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/01/25 uwzględniając wszystkie działy
-
Jeżeli ktoś chce poznać wyposażenie swojego auta to możecie wrzucać tutaj numer VIN. Zazwyczaj robione jest to w wolnych chwilach, więc proszę o cierpliwość. Proszę nie pisać komentarzy, zapytań, podziękowań itd. itp. Wpisujemy tylko dokładny nr nadwozia (VIN) i nic więcej!!! Nie wrzucamy zdjęć numeru VIN!!! Można wrzucać też VIN-y innych marek, niekoniecznie grypy VAG Jeżeli w Twojej historii konta na forum są głównie prośby o rozkodowywanie numerów VIN, to system to wyłapie i Twoje posty nie będą się pojawiały w tym temacie2 punkty
-
Tak jak już wyżej napisałem. Nie masz tego czujnika, jest to wartość fikcyjna dla sterownika silnika. W CNHA nie ma czujnika G83.1 punkt
-
Zgodnie z błędem było gdzieś zwarcie. Albo sterownik wentylatora siada, albo wiązka jest gdzieś uszkodzona.1 punkt
-
1 punkt
-
No nie wiem czy półsyntetyk na bazie hydrokraku z homeopatyczną ilością dodatków przeciwzużyciowych za prawie 2x więcej hajsu jest lepszy. Nie chcę tu być panem marudą i niszczycielem uśmiechów dzieci, ale patrząc na wyniki badań laboratoryjnych w moim silniku prędzej zawita nasz rodzimy Orlen Oil niż ten produkt zza Odry.1 punkt
-
VF17R040H53139797.pdf W1N0J8EB4PG161970.pdf WA1FNAFY2J2003254.pdf WA19NBF41HA160290.pdf WAUAFAFL5FN016827.pdf WAUBFAFL3FN018614.pdf WAUENAF48JA200835.pdf WAUKFAFL8CN012318.pdf WAULC68E92A211828.pdf WAUZZZ4G1JN109142.pdf WAUZZZ8DZVA055554.pdf WAUZZZ8E02A248051.pdf WAUZZZ8E76A185133.pdf WAUZZZ8E97A015700.pdf WAUZZZ8K7FA154972.pdf WAUZZZ8K49A074761.pdf WAUZZZF4XHA181347.pdf WAUZZZF4XHN036687.pdf WAUZZZF45HA025183.pdf WAUZZZF46HA090219.pdf WAUZZZF48LA006278.pdf WUAAWCF5XNA900738.pdf WVWZZZ1JZYW101736.pdf WVWZZZAUZLW049707.pdf1 punkt
-
nie do końca... jeśli mówimy o S-tronic o oznaczeniach 0CK, 0CL, oryginalnie tam siedziało: 0CK141030H nastepnie zamieniało się na: 0CK141030L później na: 0CK141030M a finalnie na: 0CK141030N i takie też zakupisz w ASO jako część zamienna dla tego modelu... z tego co mi wiadomo, to numer który Ty podałeś, tj. 0CK141030P nie krosuje się z poprzednimi... jest dla samochodów produkowanych od: 02.2024r. sprzęgła z tym numerem nie miałem jeszcze w rękach, więc Nie wiem czym się fizycznie różnią... podejrzewam, że wyjściem na wieloklin, gdyż producent w tym samym czasie nieco zmodyfikował przekładnie, w tym także wałek sprzęgłowy... który to łączy się właśnie z omawianym sprzęgłem...1 punkt
-
Tu nie o auto chodzi a o te rowery, bo z tym na pace sam powyżej 120 bym się bał.1 punkt
-
Tak. Bez tego nie skasujesz bo błąd melduje przerwę lub zwarcie w wiązce do gniazd USB.1 punkt
-
Z Jeepem nie pomogę 3VW4T7AU4HM018431.pdf JTNBC58E103500689.pdf TMBZZZAAZKD602728.pdf TRUZZZ8NZY1078582.pdf WA1LHAF76JD020886.pdf WAUENAF43JA039441.pdf WAUENAF44HN008735.pdf WAUENAF44HN039726.pdf WAUZZZ4B33N063238.pdf WAUZZZ8E07A261499.pdf WAUZZZ8E55A412933.pdf WAUZZZ8E97A033100.pdf WAUZZZ8EX3A174431.pdf WAUZZZ8EX4A183051.pdf WAUZZZ8H87K010184.pdf WAUZZZ8K1DA050863.pdf WAUZZZ8K2AA184891.pdf WAUZZZ8K8FA172252.pdf WAUZZZ8K9AA049407.pdf WAUZZZ8L331208143.pdf WAUZZZ8P0BA153149.pdf WAUZZZ8P3CA051264.pdf WAUZZZ8P77A173471.pdf WAUZZZ8T2EA028428.pdf WAUZZZ8V1FA155190.pdf WAUZZZF4XGA047033.pdf WAUZZZF41GA064870.pdf WAUZZZF41HA042305.pdf WAUZZZF42GA005665.pdf WAUZZZF44GA028557.pdf WAUZZZF44HA018483.pdf WAUZZZF49LA014616.pdf WUAZZZF53MA904240.pdf WVWZZZAUZDW117292.pdf1 punkt
-
https://a4-klub.pl/topic/488168-mapy-mib-w-audi-a4-b9/page/25/#findComment-57858401 punkt
-
Czy ten opis wykonania adaptacji skrzyni DL382 (0CK) za pomocą vcds jest prawidłowy? A drugie pytanie to czy adaptacja może być zrobiona przed wymianą olejów i filtrów? Takie zalecenie dostałem od mechanika jak mu powiedziałem że skrzynia zaczyna lekko szarpać. Powiedział żebym najpierw zrobił adaptację by wykluczyć jakieś mechaniczne uszkodzenia skrzyni o dopiero jak po adaptacji będzie poprawa działania skrzyni to wtedy mam przyjechać na wymianę olejów i filtrów. Sam nie wiem co o tym myśleć?? Przygotowanie do adaptacji Przed rozpoczęciem adaptacji upewnij się, że: • Masz zainstalowany program VCDS w najnowszej wersji (24.7.1) • Temperatura oleju w skrzyni biegów wynosi między 40°C a 60°C (przejechaj autem około 20 minut) • W sterowniku skrzyni biegów nie ma żadnych błędów • Auto stoi na równej powierzchni • Hamulec ręczny jest zaciągnięty Procedura adaptacji krok po kroku: Krok 1: Podłączenie i uruchomienie programu (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: Obojętna (auto wyłączone) 1. Podłącz interfejs VCDS do gniazda OBD w samochodzie 2. Uruchom program VCDS na komputerze 3. Kliknij “Select” i wybierz swój model samochodu (Audi A4 B9) Krok 2: Dostęp do sterownika skrzyni biegów (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik 2. Ustaw dźwignię selektora w pozycji P 3. W głównym menu VCDS wybierz “02 - Auto Trans” (sterownik skrzyni biegów) 4. Kliknij “Basic Settings” (04) z menu po lewej stronie Krok 3: Kasowanie licznika procedur start-stop (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Z rozwijanej listy grup wybierz “Erase counter for start and stop process” 2. Kliknij przycisk “Go” 3. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Not Running” lub “Finished correctly” 4. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 4: Kalibracja zaworów sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Clutch valve calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Silnik automatycznie zwiększy obroty o około 200 RPM 5. W tym momencie ze skrzyni mogą dobiegać różne dźwięki - to normalne 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 5: Kalibracja czujników odległości (około 5-8 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Distance sensor calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 5. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 6: Reset punktów adaptacji do ustawień fabrycznych (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY, tylko ZAPŁON włączony • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wyłącz silnik, ale pozostaw włączony zapłon (pozycja II kluczyka) 2. Wejdź ponownie do sterownika “02 - Auto Trans” 3. Przejdź do “Basic Settings” (04) 4. Wybierz “Reset start point adaptation to the factory setting” 5. Kliknij “Go” 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” Krok 7: Adaptacja punktów załączania sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik (pozostaw dźwignię w pozycji P) 2. Pozostając w menu “Basic Settings” (04) 3. Wybierz “Clutch engagement point adaptation” 4. Kliknij “Go” 5. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 6. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Jazda adaptacyjna (około 30-60 minut) Po wykonaniu adaptacji za pomocą VCDS: 1. Przejedź około 20-30 km w różnych warunkach 2. Wykonaj kilka płynnych przyspieszeń i hamowań 3. Unikaj gwałtownych manewrów przez pierwsze 100 km1 punkt
-
Auto po programie czy seria? Podporą wału może nie ogarniać już1 punkt
-
Zawsze można potem dolizać po przesłanym logu 2+33 ale to żmudna robota i nie ma się wpływu na to jak jeździ kierownik ale i tak będzie to lepiej wystrojone niż większość tych samochodów po wizycie w warsztacie specjalizującym się w lpg.1 punkt
-
Próbowałem wiele razy, niestety prawda jest taka że nie zastąpi to regulacji na żywo w aucie, nawet najlepszy internet z telefonu przy połączeniu zdalnym zrywa, szatkuje w trakcie jazdy i strojący ma pokaz slajdów co uniemożliwia poprawne strojenie.1 punkt
-
Zgodzę się z przedmówcą choć nie do końca. Jeśli chodzi o oringi to owszem fabryczne mają nietypowe wymiary i ciężko je znaleźć w "uniwersalnych kompletach" ale jeśli są w zestawie z chłodnicą to będą miały wymiar fabryczny. Lub jeśli będą w wymiarach uniwersalnych to gniazdo w chłodnicy będzie przewidziane pod taki właśnie oring, a nie fabryczny... Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby klima puszczała na oringach fabrycznych lub dołączanych do chłodnicy. Na uniwersalnych i owszem1 punkt
-
Tylko niemiecki lub angielski (po instalacji wersji angielskiej). Jeżeli już w DE to kup u dystrybutora PCI Diagnosetechnik i radzę kupić wersję bez ograniczeń VIN. Ross-Tech® HEX-V2® Basiskit | VCDSpro - PCI Shop - Professionelle Fahrzeugdiag, 284,00 € SHOP.PCI-DIAGNOSETECHNIK.DE PCI Shop Das Ross-Tech® VCDS HEX-V2® für VW, Audi, Seat & Skoda. Mit deutschem VCDS... Wystarczy Możesz1 punkt
-
W elsie nie znajdziesz także informacji o wymianie filtrów w Twojej skrzyni. Jak chcesz ten brudny zużyty płyn pchać dalej w układ, to nie odkręcaj odpowietrzników.1 punkt
-
Dla potomnych. Założyłem całą pompę wraz z koszem firmy Hella koszt po wszystkich rabatach 320PLN. Po zagłębieniu się w zestaw w pudełku, okazało się, że jest tam zaślepka tego 3 czarnego wyjścia pod webasto, więc nie trzeba nic rzeźbić. Czas wymiany jakieś 30 minut. Nastała cisza, szkoda, że tak długo się z tym modliłem.1 punkt
-
Siedzenie z elektryką: Robimy jedną wtyczkę do siedzenia czerwona 10 PIN - 4F0 937 743B podłączenie jest bardzo proste 1.0 mm masa (pin-5 brązowy) może być złapana w dowolnym punkcie na drodze wiązki z pod siedzenia przez lewy próg do bezpiecznika PIN 3 Duza czerwona wtyka 1.0 mm Zasilanie (pin-4 czerwony) wtyka CZERWONA 10 PIN PIN 4 to zasilanie 12V do bezpiecznika nr 3 w czerwonej duzej wtyczce od strony kierowcy PIN 5 to masa PIN 3 to masa od lampki oswietlenia fotela PIN 2 zasilanie do MCE 09 WTYKA T17l ( czarna) PIN 141 punkt
-
Witam wszystkich, przychodzę z takim pytaniem, miałem niedawno wymieniany zaworek DV boscha na inny, i teraz chcę wrócić do boscha i mam pytanie jak go dokładnie zamontować samemu, co muszę wiedzieć żeby nic nie zrobić źle, szukałem na forum, ale nie znalazłem za wiele. Może któryś z was zechce pomóc mi i mojej audicy :)1 punkt
-
1 punkt
-
Witam Ja zapytam Was - użytkowników S4 trochę inaczej. Czy dziś wiedząc o wszystkich bolączkach silnika BBK zdecydowalibyście się ponownie na zakup takiego auta, wiedząc, że trzeba włożyć do niego +/- 1/3 wartości auta? Od jakiś 2 miesięcy chodzi mi taki samochód po głowie, ogólnie chodzi mi coś co ma więcej niż 4 cyl i nie jest to tdi, ale śledząc różne fora to po prostu audi nie ma z lat 2004-2007 żadnego udanego silnika benzynowego w układzie V. Nie chodzi mi tu o ilość oleju wlewaną do auta, czy spalanie na poziomie 20/100, ale o debilne wady konstrukcyjne typu rozrząd czy spalanie oleju 1L/1000. Jeździłem 1,9 ARL, posiadam 2.0 BRD, ale to nie jest to czego oczekuje. Posiadając mniej więcej 40 tyś nie ma czego kupić ze stajni audi co powodowało by uśmiech na twarzy. Inne auta mnie nie interesują, rozważałem rożne marki i modele, ale stylistycznie tylko i wyłącznie AUDI. Proszę Was o konkretną i szczerą odpowiedź co mam nadzieje pozwoli na dokonanie wyboru. Na tą chwilę serce i emocje krzyczą TAK, ale rozum mówi - chyba cie pop....ło.1 punkt
-
Jest i podświetlenie lusterek w A4. Chcialem się podpiąć do pomarańczowej kostki na pin 2, ale dioda niestety gasła po 3 sekundach od otwarcia drzwi. Po podpięciu się bezpośrednio do lampki w podsufitce wszystko działa jak należy. Dla czego tak jest skoro po sprawdzeniu miernikiem to ten sam przewód co w pinie 2? Na szczęście wszystko działa, tylko prucia i składania trochę więcej ? Zdjęcie tak na szybko.0 punktów
-
0 punktów
-
Po wykupieniu licencji MMI, map nie zaktualizujesz z serwera Audi. Też mam 2016 r i zawsze mapy aktualizuję z ruskiego serwera. Musisz tylko mieć wgrane licencje do map.0 punktów
-
Tak. Można i jest to opisane na forum jak tego dokonać samemu bez konieczności wykupienia licencji.0 punktów
-
0 punktów
-
Bo przy projektowaniu głowic w silnikach grupy VW nie brał nikt pod uwagę tego, że ktoś będzie zakładać do tego silnika LPG. Przy LPG następuje dużo szybsze zużycie zaworów, bo nie ma naturalnego smarowania jakie jest przy benzynie.0 punktów
-
To juz pije a nie obytek. Przy takiej ilości to zauważyłbyś dym niebieski jakby turbo puszczało. Gdzieś musi się lać, sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów i zobacz czy świece/cewki nie stoją w oleju.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Witam, od roku Audi A4 B8 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Stronic Pozdrawiam wszystkich forumowiczów0 punktów
-
Od ostatniego postu trochę się dzialo ? Mianowicie pierwszy serwis po 8 tysiącach, zrobiliśmy płókankę LM, nowy filtr oleju i paliwa (tu było nawet czysto ?) Olej zalany 5w40 Meguin i dolany ceratec. Teraz co 200 kilometrów będę kontrolował bagnet, co prawda jeżdżę max. do 3000 obrotów jak dziadek przez 1000 kilometrów. Zaobserwowałem ubytek oleju I jak na razie stawiam na turbo strona gorąca bo po zdjęciu silikonu z turbo jest sucho. Turbo jest trochę też oblane w miejscach zasilania i powrotu oleju. Przy okazji sprawdzenie silnika Od dołu, wymiana paru opasek, wyszło też że odbój silnika mam do wymiany, jest już zakupiony wraz z nowymi spinkami do osłon. Dziś wymieniałem mechanizm wycieraczek, myślałem że będzie łatwo a było jak zawsze czyli wywalenie wszystkiego, wymycie, złożenie i zabawa z ustawiem ramion aby nie jechały po słupku ? finalnie jestem zadowony po paru godzinac walki. Wleciał jednak też zegar turbo, na razie zasilony i wężyk przeprowadzony przez grodź przy okazji wyciągania puszki z kompem. Ale muszę przyciemnić folia jeszcze zegar bo jednak ciut wali w oczy. 20250428_204808.mp40 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć oryginalne dekory piano black w całkiem dobrym stanie ? W końcu środek zaczyna wyglądać tak jak chciałem od początku, teraz tylko znaleźć sensowne fotele i (może kiedyś) wrzuci się czarną podsufitkę. Przy okazji generalne czyszczenie wnętrza po zimie, impregnacja skór, itd.0 punktów
-
0 punktów
-
Czy przełączasz skrzynie biegów w tryb manual? czyli w prawo manetka od biegów? Jeśli tylko pod kierownicą zmieniasz to normalne zachowanie..0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Ale w sensie że co? Boisz się o DRC? Bo ja zaraz po zakupie założyłem gwint. Gadałem z dealerem co z gwarancją i mówili że tracę tylko na elementy zawieszenia powiązane z modyfikacją. Na całą resztę obowiązuje normalna gwarancja.0 punktów
-
Ty to dopiero jesteś świr (w pozytywnym sensie). Te felgi są obłedne, pokazuj jak najszybciej na aucie.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Panowie, instrukcja obsługi się kłania. FIS ma dwa poziomy pamięci: krótkotrwałą (oznaczoną cyfrą 1) i długotrwałą (oznaczoną cyfrą 2). Pierwsza służy do pomiarów krótszych odcinków i resetuje się bodajże po 2 godz. postoju, druga nie zeruje się nigdy i zbiera dane dopóki nie zresetujemy jej ręcznie. Wszystko w temacie.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00