Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/24/25 uwzględniając wszystkie działy
-
WAU9GDFR5DA023433.pdf WAUZZZ4G3JN064690.pdf WAUZZZ8V7FA007433.pdf WAUZZZF40NA000994.pdf WAUZZZF41LA074387.pdf WVWZZZAUZJW119528.pdf1 punkt
-
Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant EURO 3 jest tańszy o 50 zł Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant z izolacją Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce... Z izolacją jest wyraźnie chłodniej pod maską.1 punkt
-
WAUZZZ8EX8A148211.pdf WAUZZZ8K79A003246.pdf WAUZZZF12PD041327.pdf WVWZZZAWZJY041764.pdf1 punkt
-
WA1BNAFY8J2046995.pdf WA1CNBFY7J2062678.pdf WA1LHAF71JD021489.pdf WA18AAF4XRA031225.pdf WAUAF78E46A201945.pdf WAUB1GFF1J1037240.pdf WAUBNCF51JA136936.pdf WAUZZZ4G8HN016533.pdf WAUZZZ8DZTA072039.pdf WAUZZZ8E14A107797.pdf WAUZZZ8K1CA042731.pdf WAUZZZ8K9FA124887.pdf WAUZZZ8K49A044420.pdf WAUZZZ8P87A118009.pdf WAUZZZF40GA016020.pdf WAUZZZF42LA054679.pdf WAUZZZF45HA162463.pdf WAUZZZF48NA034133.pdf WAUZZZF49RA023549.pdf WAUZZZF52HA029412.pdf WAUZZZF59JA097759.pdf WBAJM71020B069967.pdf WVGZZZ5NZCW076520.pdf WVGZZZ5NZEW617023.pdf WVWZZZ1KZ9W534548.pdf WVWZZZ6RZGY061095.pdf WVWZZZ9CZXM911923.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
TMBLR9NP7M7079242.pdf WAUZZZ8E56A191318.pdf WAUZZZF21NN056207.pdf WAUZZZF43LA004082.pdf1 punkt
-
TMBCJ7NP4K7023865.pdf WA1BNAFY6J2129213.pdf1 punkt
-
WAUFNCF54JA013150.pdf WAUZZZ8K6FA001791.pdf WAUZZZF44LA019349.pdf WAUZZZF45NA008315.pdf WAUZZZF47HA085627.pdf WAUZZZFZ8PP023399.pdf WAZZZF43HA022590.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
Soft tak, co do Car Scannera nie wypowiem się, bo czegoś takiego nie używam.1 punkt
-
WAUZZZ8K4EA142812.pdf WAUZZZFZ3PP003979.pdf WAUZZZFZ9NP035008.pdf WAUZZZFZXPP011383.pdf WVWZZZ3CZGE197206.pdf1 punkt
-
WA1BNAFY4L2016251.pdf WAUZZZ4E37N020051.pdf WAUZZZ8K2FA028728.pdf WAUZZZ8K69A020989.pdf WAUZZZ8RXEA089501.pdf WAUZZZF20LN007996.pdf WAUZZZF28KN008599.pdf WAUZZZF29KN023693.pdf WAUZZZF44HA022288.pdf WAUZZZFY4L2123580.pdf WAUZZZFZ6PP020825.pdf WVGZZZ5NZEW624479.pdf1 punkt
-
WAUB4CF58RA029686.pdf WAUBFCFL3DN011218.pdf WAUKFCFL1BN055229.pdf WAUZZZ4E65N015648.pdf WAUZZZ8E25A470188.pdf WAUZZZ8T0FA017154.pdf WAUZZZF44HA093622.pdf WAUZZZF47LA075124.pdf1 punkt
-
Fajnie, że się podzieliłeś rozwiązaniem, bo mało kto tak robi. Dałbyś radę w wolnym czasie spojrzeć vcds na swoje kodowanie i adaptacje w liczniku? Ciekawe że w B7 to masz bo nigdy w tym modelu tego nie widziałem 🤔1 punkt
-
WAUBEGFF6K1017930.pdf WAUZZZ8E33A381551.pdf WAUZZZ8KXDA020812.pdf WAUZZZ8R4CA112445.pdf1 punkt
-
WAUGMAF49KN014906.pdf WAUZZZ8E93A265934.pdf WAUZZZ8K2FA036361.pdf WAUZZZ8K6DA230923.pdf WAUZZZ8KXDA170872.pdf WAUZZZF24KN010852.pdf WAUZZZF43NA034606.pdf WVGZZZ5NZFW542232.pdf1 punkt
-
WAUBFGFF8F1124710.pdf WAUZZZ4H7FN012432.pdf WAUZZZ4M3JD005828.pdf1 punkt
-
WA1EECF32R1141891.pdf WAUZZZ8P3CA051264.pdf WAUZZZFY1M2050766.pdf1 punkt
-
WA1ECCFS2JR011130.pdf WA1JCCFS6HR001872.pdf WAUB4DF52PA011381.pdf WAUENAF47LA039316.pdf WAUKGAFL4BA089478.pdf WAUP4AF56PA006608.pdf WAUZZZ4G2BN032945.pdf WAUZZZ4HXAN000980.pdf WAUZZZ4M8JD008286.pdf WAUZZZ8DZXA257785.pdf WAUZZZ8E27A062728.pdf WAUZZZ8E34A052513.pdf WAUZZZ8E86A150116.pdf WAUZZZ8K1EA120377.pdf WAUZZZ8K7AA135816.pdf WAUZZZ8P78A109044.pdf WAUZZZF40KA090434.pdf WAUZZZF40LA010986.pdf WAUZZZF46JA043097.pdf WAUZZZF46NA001776.pdf WBADT31050GN71660.pdf WP1ZZZ9Y7RDA81965.pdf WUAAWCF56MA903098.pdf1 punkt
-
KNAE351ABL6076777.pdf KNAE351ABL6076777_2.pdf KNAE351ABL6076777_3.pdf VSSZZZ5FZHR006811.pdf W0L0ZCF3571089958.pdf W0L0ZCF3571089958_2.pdf WA1ECCFS7HR007729.pdf WAU32BFC1DN102448.pdf WAUB4CF50MAO62724.pdf WAUENAF48LN014112.pdf WAUENCF57KA025046.pdf WAUZZZ4AZTN084591.pdf WAUZZZ8DZXA083236.pdf WAUZZZ8E03A317323.pdf WAUZZZ8E16A050147.pdf WAUZZZ8E27A280314.pdf WAUZZZ8K2BA066809.pdf WAUZZZ8KXFA106124.pdf WAUZZZ8P1BA101996.pdf WAUZZZ8T2FA039253.pdf WAUZZZF40GA035439.pdf WAUZZZF40LA017730.pdf WAUZZZF43LA055016.pdf WAUZZZF48KA101146.pdf WAUZZZGY9RA046069.pdf WUAAWCF5XNA900738.pdf WVWZZZ1JZ3W179257.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E06A208512.pdf WAUZZZ8R3FA136840.pdf WAUZZZ8T7EA050490.pdf WVWZZZ1KZ8W012634.pdf1 punkt
-
WA1CGAFP4FA096537.pdf WA1DECF36R1186036.pdf WA19NAF45KA110686.pdf WAULFAFR7BA030761.pdf WAUZZZ4G9FN067469.pdf WAUZZZ8K38A002643.pdf WAUZZZ8P96A056568.pdf WAUZZZF42MA053937.pdf WAUZZZF48MA082228.pdf WAUZZZF49HA103481.pdf WVWZZZAUZJW300729.pdf1 punkt
-
Czy ten opis wykonania adaptacji skrzyni DL382 (0CK) za pomocą vcds jest prawidłowy? A drugie pytanie to czy adaptacja może być zrobiona przed wymianą olejów i filtrów? Takie zalecenie dostałem od mechanika jak mu powiedziałem że skrzynia zaczyna lekko szarpać. Powiedział żebym najpierw zrobił adaptację by wykluczyć jakieś mechaniczne uszkodzenia skrzyni o dopiero jak po adaptacji będzie poprawa działania skrzyni to wtedy mam przyjechać na wymianę olejów i filtrów. Sam nie wiem co o tym myśleć?? Przygotowanie do adaptacji Przed rozpoczęciem adaptacji upewnij się, że: • Masz zainstalowany program VCDS w najnowszej wersji (24.7.1) • Temperatura oleju w skrzyni biegów wynosi między 40°C a 60°C (przejechaj autem około 20 minut) • W sterowniku skrzyni biegów nie ma żadnych błędów • Auto stoi na równej powierzchni • Hamulec ręczny jest zaciągnięty Procedura adaptacji krok po kroku: Krok 1: Podłączenie i uruchomienie programu (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: Obojętna (auto wyłączone) 1. Podłącz interfejs VCDS do gniazda OBD w samochodzie 2. Uruchom program VCDS na komputerze 3. Kliknij “Select” i wybierz swój model samochodu (Audi A4 B9) Krok 2: Dostęp do sterownika skrzyni biegów (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik 2. Ustaw dźwignię selektora w pozycji P 3. W głównym menu VCDS wybierz “02 - Auto Trans” (sterownik skrzyni biegów) 4. Kliknij “Basic Settings” (04) z menu po lewej stronie Krok 3: Kasowanie licznika procedur start-stop (około 1-2 minuty) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Z rozwijanej listy grup wybierz “Erase counter for start and stop process” 2. Kliknij przycisk “Go” 3. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Not Running” lub “Finished correctly” 4. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 4: Kalibracja zaworów sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Clutch valve calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Silnik automatycznie zwiększy obroty o około 200 RPM 5. W tym momencie ze skrzyni mogą dobiegać różne dźwięki - to normalne 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 5: Kalibracja czujników odległości (około 5-8 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wróć do “Basic Settings” (04) 2. Z rozwijanej listy wybierz “Distance sensor calibration” 3. Kliknij przycisk “Go” 4. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 5. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Krok 6: Reset punktów adaptacji do ustawień fabrycznych (około 2-3 minuty) • Stan silnika: WYŁĄCZONY, tylko ZAPŁON włączony • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Wyłącz silnik, ale pozostaw włączony zapłon (pozycja II kluczyka) 2. Wejdź ponownie do sterownika “02 - Auto Trans” 3. Przejdź do “Basic Settings” (04) 4. Wybierz “Reset start point adaptation to the factory setting” 5. Kliknij “Go” 6. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 7. Kliknij “Stop” Krok 7: Adaptacja punktów załączania sprzęgła (około 3-5 minut) • Stan silnika: WŁĄCZONY • Pozycja skrzyni: P (parking) 1. Uruchom silnik (pozostaw dźwignię w pozycji P) 2. Pozostając w menu “Basic Settings” (04) 3. Wybierz “Clutch engagement point adaptation” 4. Kliknij “Go” 5. Poczekaj aż pojawi się komunikat “Finished correctly” 6. Kliknij “Stop” i “Done, go back” Jazda adaptacyjna (około 30-60 minut) Po wykonaniu adaptacji za pomocą VCDS: 1. Przejedź około 20-30 km w różnych warunkach 2. Wykonaj kilka płynnych przyspieszeń i hamowań 3. Unikaj gwałtownych manewrów przez pierwsze 100 km1 punkt
-
Auto po programie czy seria? Podporą wału może nie ogarniać już1 punkt
-
Zgodzę się z przedmówcą choć nie do końca. Jeśli chodzi o oringi to owszem fabryczne mają nietypowe wymiary i ciężko je znaleźć w "uniwersalnych kompletach" ale jeśli są w zestawie z chłodnicą to będą miały wymiar fabryczny. Lub jeśli będą w wymiarach uniwersalnych to gniazdo w chłodnicy będzie przewidziane pod taki właśnie oring, a nie fabryczny... Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby klima puszczała na oringach fabrycznych lub dołączanych do chłodnicy. Na uniwersalnych i owszem1 punkt
-
Tylko niemiecki lub angielski (po instalacji wersji angielskiej). Jeżeli już w DE to kup u dystrybutora PCI Diagnosetechnik i radzę kupić wersję bez ograniczeń VIN. Ross-Tech® HEX-V2® Basiskit | VCDSpro - PCI Shop - Professionelle Fahrzeugdiag, 284,00 € SHOP.PCI-DIAGNOSETECHNIK.DE PCI Shop Das Ross-Tech® VCDS HEX-V2® für VW, Audi, Seat & Skoda. Mit deutschem VCDS... Wystarczy Możesz1 punkt
-
W elsie nie znajdziesz także informacji o wymianie filtrów w Twojej skrzyni. Jak chcesz ten brudny zużyty płyn pchać dalej w układ, to nie odkręcaj odpowietrzników.1 punkt
-
1 punkt
-
dzięki Ci o wszechwiedzący. Nie napisałem - wymieniajcie akumulatory to jest moja rada , opisałem subiektywne odczucie. Nie musisz się rozwodzić jak nad gaciami teściowej1 punkt
-
Jak robić zawieszenie przednie to tylko całość pisze o wahaczach wymienisz górny i chwile później będzie pukał dolny. Firmy wahaczy z takich lepszych to lemforder ale to koszt około 2tyś zł później rts coś koło 1200zł ja na nim jeżdżę i coś mi zaczęło pukać jutro się okaże czy to wahacze czy coś innego. Amortyzatory z takich lepszych to bilstein później sachs razem z monroe ale celowałbym bardziej w monroe bo podobno sachs się popsuł ostatnio.1 punkt
-
Odma czysta, okazało sie ze padł zawór PCV (035103245g) i nie przymykał sie tak jak potrzeba co powodowało zasysanie i nieodpowietrzanie komory silnika. Przy okazji wessało mi troche uszczelkę pod pokrywą i zaczęło lac olejem po kolektorze, ale po wymianie zaworka i uszczelki juz jest ok. Temat mozna zamknąc. Pozdrawiam1 punkt
-
Sorry Radek ale gwarancje to on daje niby na co? Chyba na zapłacenie podatków ?0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Witam serdecznie wszystkich pasjonatów audi i pozdrawiam.Miałem audi a4 b5 a obecnie audi a5 8t.0 punktów
-
Auto wróciło do żywych lecz nie do końca. za namową znajomych jeżdżących po torze kupiłem opony kumcho ps72. auto jeździ ale gdzieś znika płyn chłodniczy przy booscie. Przy normalnej jeździe nie ubywa po butowaniu ubywa. test na co2 nic nie pokazał, dolałem odczynnika uv do układu chłodzenia lecz też nic nie pokazał. Silnik suchy jak pieprz więc postanowiłem że dokręcę głowice i przy dokręcaniu okazało się że 2 szpilki arp poszły dosyć luźno więc obstawiam że się wyciągły i jest przedmuch. Więc w niedługim czasie rwanie głowy.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Miałem dzisiaj okazję pojeździć nowymi SQ5 oraz S5. Wrażenia bardzo pozytywne. Oba pojazdy maksymalnie doposażone, fotele mazaże i wentylacja, wszystkie możliwe asystenty, Audio B&O. Miałem wrażenie jakby B&O w SQ5 nieco lepiej grało. Siedziałem także w nowym A6 i tam B&0 grało rzecz jasna zdecydowanie lepiej. Ogólnie bardzo fajne auta, zarówno SQ5 jak i S5 oraz ta A6. Jedyne co trochę denerwuje to ta ISA. Kilka fotek:0 punktów
-
St z regulacją twardości, odpowiednik kw v2 Spoko chłopaki na razie nie było na co patrzeć za bardzo. Dobra seria z akebono, ale pomału to się zmienia ?0 punktów
-
Całkiem możliwe, w sumie coś tam wystawało z pod śniegu . Do lipca będzie na dole.0 punktów
-
Przyjechał kozą na zimówkach, to mogłeś nie zauważyć ze było ? Ale nowy setup robi robotę, muszę też na żywo zobaczyć...0 punktów
-
Będę w Lipcu w Lęborku to muszę podjechać i zobaczyć na żywo. @lewiatan1989 jego auto już widziałem w BT. Ale wtopa teraz patrzę, że twoje też było.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00