Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/05/18 uwzględniając wszystkie działy
-
2 punkty
-
Długo myślałem , czekałem na B9 ale doczekaś się nie mogłem , Po głowie chodziły mi dwa modele A6 lub A7 jednak że jestem tradycjonalistą ( jeszcze ) wybrał AVANT Audi A6 C7 3.0 TDI AVANT 245 km wizyta w V-tech i seria 266 km oraz 578 NM po programie jest 303 km oraz 684 NM Kolor czarny Havana metalic - Wersja S-line wewnętrzna i zewnętrzna - Audi Drive Select - ACC aktywny tempomat - Line Assist - czytanie znaków - Bang @ Olufsen - dodatkowy pakiet wykończenia skóra ( podłokietniki w drzwiach , tunel srodkowy ) - Roletki tył boczne i w klapie - Pełen Led z przodu doświetlanie itd - Pakiet schowek - Light pakiet QQ2 - elektryczna klapa - nagłośnienie Bang&Olufsen - zawiecha sportowa 1BE - Hold assist - czujnik Światła i deszczu - start stop - PDC przód i tył - Felunek 20 " od S6 - Duża Navi 3G - składane lustra - Aktywny wydech - hak Plany hmmmm - Wizyta w V-tech Kraków - koło 20 " - pakiet s-line zewnętrzny ale to oczywista oczywistość - zmiana bose na bang-a - radary przód - aktywny układ wydechowy - kamera przód i tył - piano już jest trzeba tylko założyć - elektryczna klapa tylna - Bang&Olufsen - kiera z łopatkami - ściema szyb - roletki boczne i tylnia w klapie - podłokietniki w drzwiach z pakietu skóra - oryginalny hak oto kilka fotek Aktualizacja fotek Czerwiec 2017 Fotki rok 2016 Tak wyglądała na Początku BANG&OLUFSEN + czarne Piano Marzec 2015 S-line Zewnętrzny : Maj 2015 ORi felunek z S6 20" Sierpień 2015 ściema szyb : [/url] 26-07-2016 Montaż aktywnego układu wydechowego Radary czyli ACC w trakcie rezania1 punkt
-
po gazie świeci się wręcz jak u psa .... a tak na poważnie to nie czyści tylko raczej wypłukuje np nagar między pierścionkami przez co silnik może ale ni musi stracić trochę komprechy..1 punkt
-
1 punkt
-
Na razie wystarczy to co mam , jest kilka innych rzeczy które chcę zrobić więc temat hebli odpuszczam.1 punkt
-
No to idealnie bo z tego co wiem to strasznie zabiegany jesteś Czyli jak tam dojedziesz to będziesz miał cały sezon 2018 zaliczony a jak wrócimy to i sezon 2019 będziesz miał z głowy No i zawsze jest opacja pojechania tam autem ....................................no ale..............Ty nie dasz rady1 punkt
-
Po kilku wymienionych konwersacjach, zamówiłem SKV Tak jak pisałem wcześniej, chcę rozebrać zawiechę (ori)/sprawdzić każdy element i skompletować ponownie całość z LEM-a. Dlaczego ? Bo to co wychodzi na szarpakach a co jest w rzeczywistości to duża różnica. To nie moje pierwsze auto z wielo-wahaczem, więc swoje wiem. Ale do tego czasu pozwolę sobie na przetestowanie SKV. Nie płacę za mechanika, nic nie tracę Założę i dam Wam myślę, że wiarygodną opinię od stałego bywalca a nie jedno-postowego użytkownika . Mam dwa zestawy. Jeden wleci do Passata B5 FL 1.9 TDI AVF, który tłucze kilosy dzień w dzień. Drugi natomiast do mojego, bardziej reprezentatywno-wakacyjnego auta hehe. Sam kontakt, zamówienie, szybkość wysyłki i cena na duży plus. Do tego kilka fajnych gadżetów Co do jakości produktu, wypowiem się po montażu1 punkt
-
Nie jedzie już z nim gadałem ma inna imprezę radiowa Wysłane z mojego LG-M700 przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
Według mnie to leje tobie z pod dekla zaworowego, gdzieś już uszczelka puściła i wypuszcza olej na zewnątrz.1 punkt
-
Ten typ tak ma. Mozesz umyc przepustnice i caly dolot co jakis czas. Pomoze ale nie calkowicie. Albo jezdzi caly czas z klima wlaczona wtedy tez nie jest tak wyczuwalne.1 punkt
-
Super avant, wszystko wyważone ze smaczkiem :-) polubione na fb1 punkt
-
1 punkt
-
Musiałem rozwiercic na te 8,5 mm kryze bo sprężyną się zapalała, ale teraz już jest dobrze. To ja dziękuję za wszystkie odpowiedzi były bardzo pomocne i pozwoliły zaoszczędzić parę groszy Pozdrawiam.1 punkt
-
odkręc wewnetrzny przegub od flanszy nastepnie wyszarpnij flansze ze skrzyni (flansza na końcu ma zabezpieczenie ) w serwisie używają takiego ściągacza ale może uda się za pomoca dwóch breszek wycisnąć jak wyciągniesz tą flansze odkręcasz cały dekiel czyli 10 srubek torx i masz wszystko w reku po tem zakładasz dekiel na pastę uszczelniajacą i składasz resztę1 punkt
-
Do każdego VCDS'a podejdzie. Jak chcecie by wasze etykiety miały pierwszeństwo wrzucacie je do folderu User w folderze Labels Przy okazji wrzucę paczkę z moimi plikami .lbl które tłumaczyłem (silniki 2.4 PB ALF, 1.9 TDI ALH, 1.4 TDI BMS/BWB, 1.9 TDI PD AVF/AWX): https://drive.google.com/open?id=0B6RAh-KgiyrjRHBqQzQzUk0xc2M A tu dawno temu opisałem jak robić: https://www.a6klub.pl/jak-zrobic-opis-grup-silnika-po-polsku-w-vag-vcds-vt63140.htm Tu macie dodatkowe info z ross techa: http://www.ross-tech.com/vag-com/labels.html http://www.ross-tech.com/vag-com/labelsredirect.html1 punkt
-
Przejściówka nie jest Ci potrzebna bo Concert III ma takie same wtyczki jak RNS-E.Jedynie antenę GPS musisz dokupić i ewentualnie zaprogramować1 punkt
-
idziesz w dobrą stronę ,podoba mi się , no i czerwony kolor jak zawsze robi robotę1 punkt
-
1 punkt
-
Pokrowce z którymi kupiłeś samochód były mistrzowskie [emoji6] dobrze, że zmieniłeś fotele. Zmiany bardzo na plus [emoji106] hid 6000? Nie lepiej było dać 4300-5000? Lepiej widziałbyś w deszczu1 punkt
-
Już po samej suszarce różnica jest odczuwalna Czekam na remap i te 300hp powinno pęknąć1 punkt
-
Fabrycznie C/L Home świeci mi przeciwmgielnymi i postojówkami (?). Chciałbym wyłączyć przeciwmgielne (widzę, że wystarczy odznaczyć tą opcję) ale chciałbym też aby zamiast postojówek świeciły się światła do jazdy dziennej - świecą dużo jaśniej. Da się tak zrobić ?1 punkt
-
Panowie pisać tylko konkretne posty i na temat logi plany i mody w temacie swoich aut :-)1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00