Skocz do zawartości

Ranking

  1. jacek70

    jacek70

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      8307


  2. Veiru

    Veiru

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      100


  3. emay

    emay

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      234


  4. sebidi

    sebidi

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      569


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/02/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przyszła pora żeby coś napisać o odi Audi A4 B5 /1999/ 1.8T Quattro -fabryczne wyposażenie : -10x air bag -1din -klimatronik -elektryczne lusterka (składane ) -4x elektryczna szyby -kierownica trójramienna -fotele naleśniki -felga stalowa 15 ZMIANY -przyciemnienie szyb oraz lamp tylnich -podświetlanie całe ledowe -obniżające sprężyny EiBach pro-kit -założone nagłośnienie BOSE -radio 2din wraz ze wzmacniaczem Bose oraz zmieniarka 6cd -Fotele zmienione na czarna Skóra recaro RS4 - Boczki od RS4 -cała wiązka do podgrzewanych oraz elektrycznych foteli -Felgi Avus 2 , pomalowane na kolor grafitowy , Opony Hankook ventus prime3 -hamulce przednie zmienione z 288na 320 z s4 b5 -Dokładka do zderzaka od Cupry Modyfikacje silnika : -zmienione sprzeglo z dwumasy na jednomas obite tarcza kevlarem -końcowy wydech od s4 wycięcie katalizatora i wstawienie DownPipe 2,75” -turbo hybrydowe by.Geremi -zmieniona pompa paliwa z s4 b5 -przeplywka 3’ -fmic przedni wydajność do 450koni -oraz Program na 302/385 PLANY -flegi 18 cali / póki co nie wiem jeszcze jaki wzór -dalsze modyfikacje silnika plan 400++ -zakuwanie silnika -turbina k04-064 -lampy USA
    1 punkt
  2. Nie cierpię czytać na forach "było pisane" - albo "użyj szukajki" ale przy odrobinie dobrej woli odpowiedzi na nurtujące Cie pytania znajdziesz wertując nawet ten topik. Falowanie obrotów nie ma nic wspólnego z napinaczem - to osobny problem, zacznij od diagnozowania VAG. Grzechotanie jest skutkiem a nie przyczyną. Przyczyną jest problem z ciśn oleju (o ile wymieniłeś napinacz i łańcuch) Uważam że całą robotę zacząłeś od tzw ass side Należało najpierw poczytać topik, następnie zmierzyć ciśnienie, określić stopień zasyfienia magistrali olejowej, popytać poszukać, nie od razu - bo mechanik tak poradził, zmieniać co się da... Nikt tu Ci niczego nowego ponad to co już ws napinacza napisano - nie doradzi. "Oryginał" czy dwa oryginały niczego nie zmienią, tak samo jak zamontowanie innego zamiennika...
    1 punkt
  3. Rozmieszczanie jest takie samo w każdym b5 . Ilość może się różnić - jest to uzależnione od wyposażenia fury . Już Ci przecie pisałem .??
    1 punkt
  4. Poduchy silnika i skrzyni ci pukają. Sprawdź też odbój silnika przy pasie przednim. Wysłane z OP3T
    1 punkt
  5. No to teraz ja coś napisze ,mam nadzieje ,że nie pojadą po mnie jak po swierzaku ,z jednym postem rok temu nabylem komplet skv do swojej b7 ,jako że dłubie troche przy autach ,to wymieniłem sobie to samemu ,do dnia dzisiajszego zrobione okolo 15 tysiecy ,tylko i wylacznie po miescie ,narazie żadnych luzów stuków czy coś w tym stylu ,gumki na przegóbach kulowych całe nie sparciałe ... fotek nie robiłem ,bo nie mam czasu na bieganie z aparatem i pstrykania fotek zawieszenia ,jak wytrzyma mi to kolejny rok ,to już bedzie super i wtedy będe mógł powiedzieć ze kupie je jeszcze raz .
    1 punkt
  6. Aaaa i wszystko jasne sprzedales audi bo juz dawno jej nie widzialem? Ponizej 2 foty jeszcze przed serwisem Coraz bardziej mi sie podoba na rotorze Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  7. ale żeś teraz downgrade doj**ał z tymi 16' [emoji23][emoji23] tym bardziej trza było 18 zostawić jak auto mało się kula Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  8. eSkowy zderzak robi robotę kratki w czerni bardzo na plus!
    1 punkt
  9. Owszem. Ubezpieczyciel ma obowiązek zrekompensować wszystkie koszty spowodowane zdarzeniem szkodzącym, jednym z tych kosztów jest brak możliwości korzystania z uszkodzonego własnego samochodu. Na wizytę rzeczoznawcy umów się w warsztacie, lub na stacji diagnostycznej (tam można zdemontować zderzak i sprawdzić, które elementy uległy uszkodzeniu, a nie były widoczne z zewnątrz). Kosztem pracy mechanika lub diagnosty można obciążyć ubezpieczyciela (weź fakturę). Na mój gust to jest szkoda na ponad 5 tys. zł (raczej z tendencją wzrostową, bo dojdą zaczepy i ślizgi zderzaka, a może i elementy wzmocnienia).
    1 punkt
  10. A kto po takim komunikacie ponownie odpala auto?Było tu już conajmniej kilka takich sytuacji opisanych.Kumaty mechanik potrzebny i dość zasobny portfel.
    1 punkt
  11. jeśli chodzi na jakim filtrze jeździłem/jeżdżę to na papierowym, bo z 2 miesiące wcześniej był wymieniany przy rozrządzie itd k&n to jakiś sportowy tak?
    1 punkt
  12. Zdecydowałem się jednak zamówić dywaniki z mojego posta. Pasują idealnie, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę zrobić kilka zdjęć. Zobaczę jak będą się spisywać z biegiem czasu.
    1 punkt
  13. Polecam zamówić sobie na wymiar ze strony 4mat.pl. Nie są one może zbyt tanie ale można wybrać pełny welur itp. Zamówiłem z czerwoną lamówka, własną wychawtowaną nazwą stoperami i specjalnymi gumami pod wymiar. Jak ktoś chce mieć fajne porządne dywaniki to zdecydowanie polecam
    1 punkt
  14. Kamil z Autosetup przeniosl sie na Bardzka. Wiecej info tutaj https://a4-klub.pl/topic/316863-ck-project-mechanik-wrocław/
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...