Skocz do zawartości

Ranking

  1. sitar

    sitar

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      816


  2. beny2303

    beny2303

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      340


  3. muunv

    muunv

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1129


  4. Urbixx

    Urbixx

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      4


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/31/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam Polecam Regenerację Turbosprężarek szybko profesjonalnie na porządnych podzespołach firmy melett turbowschod.pl
    1 punkt
  2. Witam. Dziwna sytuacja wszystko działa mechanicznie, jadę na przegląd okazuje się że żarówka z przodu od pasażera przepalona kazali jechać obok do mechanika wymienić a więc po wymianie podbili przegląd i jadę... i czuje ze auto nie ma mocy a więc szybki telefon do mechanika i mówi że jak na jego oko pewnie wężyk od turbo wyczepili niechcący i miał rację.. (po 20 minutach auto ogarnę) temat powtarza się na drugi dzień jadę auto 3tys obr. Auto traci moc( wężyk od turbo na swoim miejscu) pytanie co mogła paść? Przeplywomierz ? Turbo ? Audi a4 b6 1.9 awx 131km 2002r.
    1 punkt
  3. W przypadku szkody likwidowanej z OC, rzeczoznawca robi fotki uszkodzeń i wycena musi dotyczyć uszkodzeń rzeczywistych. Zatem jeśli zamiast tylnej kanapy mam marmurowy sedes ze złoconą deska i te elementy zostały uszkodzone, to odszkodowanie musi obejmować koszt ich ponownego zakupu i montażu (przywrócenie do stanu sprzed zaistnienia szkody). Inaczej jest przy szkodach z AC, tam w chwili zawarcia umowy ubezpieczenia ustala się wartość pojazdu . Właściciel auta ma więc prawo nie zgodzić się z wyceną i udowodnić, że wprowadzone modyfikacje podnoszą wartość samochodu (raczej niezbędna jest opinia rzeczoznawcy i dokumentacja fotograficzna wprowadzonych zmian). Ubezpieczyciel, na podstawie takiej opinii, podniesie wartość pojazdu, ale jednocześnie wzrośnie także składka za ubezpieczenie.
    1 punkt
  4. 225/40/18 na feldze 8J
    1 punkt
  5. Na to wygląda:)Nad zbiorniczkiem od wspomagania powinna być taka osłonka która zasłania też to puste miejsce
    1 punkt
  6. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2537094.html
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. gdzieś okolic Będzin, Sosnowiec
    1 punkt
  9. Possible Causes Fuel Pump Relay (J17) faulty Hoses/Pipes to/between Components faulty/clogged Secondary Air Injection Pump (V101) faulty Secondary Air Injection Pump Relay (J299) faulty Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112) faulty Possible Solutions Check Fuel Pump Relay (J17) Check Hoses/Pipes to/between Components Check Secondary Air Injection Hoses/Pipes for Carbonization Check Secondary Air Injection Pump (V101) Check Secondary Air Injection Pump Relay (J299) Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
    1 punkt
  10. Ja tym sposobem dwa lata temu odłożyłem na wakacje do Grecji.. Codziennie wieczorem wszyscy do skarbony wszystkie 1,2,5 zł monety z portfeli. Miesiac za miesiącem i ciężko było do banku donieść
    1 punkt
  11. Dzieki Najbardziej sie ciesze wlasnie z dziury w dachu. Szyber marzyl mi sie juz od kilku lat ale malo ktore auto go mialo. Zazwyczaj byla to konfiguracja, ktora mi noe odpowiadala. Jak wczoraj zobaczylem dziure w dachu to malo co sie nie posikalem ze szczescia
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Witam ponownie. Po pół roku walki i wydanych paru tysiącach złotych doszedłem co było przyczyną szarpania i falowania obrotów. Winny był komputer sterujący silnikiem gdzie wchodzi podciśnienie plus dokładne uszczelnienie kolektora. Jeżeli ktoś by miał podobny problem polecam mechanika z Iławy Marcina Żulewskiego Dziękuję wszystkim za pomoc.
    1 punkt
  14. Dorzucam klimatronik do kompletu i ramki radia , zeby grało tak samo kolorem Kilka tipów dla potomnych bo i pytan w temacie duzo malujcie mokre na mokre tj. 1 warstwa czarnego na zapył , 5 minut pozniej warstwa wlasciwa (ale dalej zapylajcie z 30 - 40 - 50cm bo wyjda zacieki) , 5 minut pozniej bezbarwny matowy klar , czekacie az nie bedzie "świecic" pod swiatlo , sciagacie szablonik igłą i dorzucacie warstwe klaru na koniec. Co do wyjmowania , w 1 din wystarczy za srebrną listwe do siebie pociagnac , klimatronik jest na wsuw/wcisk Rozbieranie sama przyjemnosc , 4 sruby do obudowy , 2 dla listwy , rozdzielacie go na poł i 8 srubek do odczepienia płytki. Co do sciagania gumy - najszybciej mi poszło szczoteczką taką do rąk i bardzo ciepłą wodą z mydlem , 10 minut i po gumie (wczesniej moczylem w bardzo cieplej wodzie jakies 30min) Co do spraya , ja malowałem pierwszym lepszym czarnym matowym z pierwszym lepszym bezbarwnym matowym ( byle sie nie pogryzły - to juz sprzedawca doradzi) ale malowałem całosc konsoli łacznie z ramkami radia , zeby miec to samo i tak tez polecam robic , bo malujac np 5 przyciskow roznica bedzie tak czy siak chocby ze wzgledu na to ze ori jest guma , a malujecie lakierem Chyba wszystko , fotki dla potomnych https://zapodaj.net/61894fdf38b3e.jpg.html https://zapodaj.net/51095b71ae110.jpg.html https://zapodaj.net/810f0bb98ff15.jpg.html https://zapodaj.net/57ccbe570f38a.jpg.html https://zapodaj.net/240654ca3c0f9.jpg.html btw. econ wyszedł troche styrany, bo syfu nałapał , wiec poszedł szlif p2000 i nowa warstwa bezrbawnego - nie polecam , pojdzie do poprawki ZDROWYCH WESOLYCH !
    1 punkt
  15. Ktoś chętny na 11 listopada Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...