Skocz do zawartości

Ranking

  1. Fazii

    Fazii

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      2244


  2. krystian3769

    krystian3769

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      153


  3. quattro71

    quattro71

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      37


  4. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5679


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/26/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Centralna jest zasilana z tego samego złącza co lampy zespolone. Sprawdź czy dochodzi 12V do żarówek w lampach (przewód czerwono czarny) po wciśnięciu hamulca.
    1 punkt
  2. Wracałem z Krakowa w nocy w sobotę przy temperaturze +2 szybkości były nawet większe wskazówka ładnie stała cały czas na 90, pod koniec tego tygodnia ma być poniżej -10 jak nie zapomnę to się pochwalę jak jest
    1 punkt
  3. W kwestii opon zimowych z klasy premium zdecydowanie, bez wątpienia polecam opony Dunlop Winter Sport 5. Sam jeździłem na tych oponach zeszłej zimy w BMW z mocnym silnikiem. Nie należę do sebixów upalającym Mpowera 1.6, więc mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że opony rewelacja. Był to rozmiar 225/45R17 i choćbym się starał to nie szło zerwać przyczepności. Także jeśli ktoś ma budżet, to nie ma się co zastanawiać. W temacie Nokianów podobnie. Posty typu "Nokiany z Rosji są złe" wołają o pomstę do nieba. Micheliny i Conti z Rumunii albo RPA też są gorsze? Czy może Pirelli z najnowszej fabryki w Chinach? Mam rok 2018, a nie 1998 gdzie produkty chińskie były kwadratowe i ze świecącego plastiku. Kto teraz nie produkuje w Chinach? Gdzie produkuje się osławione bananowe telefony Apple? Kraj produkcji nie ma większego znaczenia jeśli marka, projekty i inżynieria jest silna w Europie. Budżetowe opony i ich różnice w cenach to głównie "nazwa". Śledził z was ktoś te różnice? Dlaczego Goodyear jest droższy niż Dębica? Widzieliście gdzieś sponsoring Dębicy? Nie. Kto sponsoruje chociażby Juventus? Właśnie Goodyear. Chodzi o kasę i marketing. Tak samo jak w samochodach. Przykładem może być poczciwa Dębica Frigo 2. Ktoś kojarzy, że kiedyś był to Goodyear UltraGrip? Pewnie nie. Podsumowując: jeśli nie jeździsz dużo, nie jeździsz szybko to bez znaczenia czy masz A4 czy A8 nie musisz obawiać się budżetowych opon, Baruma, Savy, Matadora. Nie popadajmy oczywiście w skrajności opon typowo chińskiego pochodzenia.
    1 punkt
  4. Kolego przyczyną może być głupi bezpiecznik (za te słowo dostałem lufe mówi się wkładka topikowa hihi) W plastikowej obudowie komputera są bezpiecznik, nie pamiętam teraz który ... ale chyba 15A czerwony. Sprawdź go nim zaczniesz coś wymieniać, miałem tak w sowim aucie błąd czujnika wałka i ciągle świeciły światła stop. nawet kupiłem nowy czujnik stopu ? bo błędy były podobne do twoich.
    1 punkt
  5. Z bezpiecznika 14 idzie zasilanie na styk czujnika (pin 1 przewód czerwono brązowy). Po wciśnięciu hamulca sygnał wędruje dalej (pinem 4 przewód czerwono czarny) na złącze skąd idzie na ecu, moduł ABS, moduł zasilania J519 Z bezpiecznika 28 idzie zasilanie na pin 3 (przewód czerwono biały), dalej wychodzi na pin 2 (przewód biało czerwony) i dalej na złącze gdzie rozdziela się na ecu, ABS i J519 F to włącznik swiateł stop
    1 punkt
  6. Właśnie z tej zielonej kostki idzie sygnał do modułu ABS W każdym przypadku jest to przewód czerwono czarny i biało czerwony
    1 punkt
  7. Do sprawdzenia Kostka czujnika Bezpiecznik 14 (powinien być ok skoro światła stop świecą) Biała kostka 17-sto pinowa w skrzynce ecu Zielona kostka 17-sto pinowa słupek A kierowcy (przy nogach)
    1 punkt
  8. Dosłownie dziś wymieniłem żarówkę w klimatroniku w swojej. Też prawa strona nie świeciła z tym że tylko podświetlenie przycisków. Mogę podać typ żarówki i moc do podświetlenia przycisków. Do podświetlenia wyświetlacza nie znam mocy bo nie wymieniałem ale typ żarówki będzie taki sam. Rodzaj żarówki to BX8.4D. Do przycisków o mocy 2W.
    1 punkt
  9. Tak mogą być spowodowane zanikiem napięcia. Jak wspominałem.
    1 punkt
  10. Jak masz jakiekolwiek pojęcie o mechanice: https://a4-klub.pl/topic/47585-tdi-pd-ustawianie-kąta-synchronizacji/
    1 punkt
  11. Czy objawy nie pojawily sie bezposrednio po wymianie rozrzadu? Jesli wymieniany był łańcuch miedzy wałkami to koniecznie do sprawdzenia ustawienie wałków, bo to może byc bezpośrednia przyczyną.
    1 punkt
  12. Mam takie pytanko, wymieniałem łożysko i dokręcałem jak podano wyżej czyli 190 nm + 180 stopni i moje pytanie, czy to jest napewno prawidłowo? A dlatego pytam: bo gdy dociągnołem ok. 90 stopni to piasta dość ciężko się kręciła,a gdzie jeszcze drugie 90 stopni? Nikt z was nie wie jaka siła powinno się dokręcać?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...