Cześć @wielik! Cholernie trudno to porównać - w Allroadzie osiągi na papierze, jaki i zmierzone przy próbie LC, robią pozytywne wrażenie, natomiast kompletnie się tego nie odczuwa prowadząc samochód. Sam często łapie się na mocnym przekraczaniu prędkości, bo tutaj 120 km/h robi takie wrażenie jak w WRX robiło 80 km/h.. W WRX był kop w plecy jak się wkręcił powyżej 3.5 tys. obr., tutaj tego nie czuję.
Mega plusem vs. WRX jest to, że w końcu bez większych obaw można podróżować z prędkościami 160+ km/h. W WRX nie było to możliwe z uwagi na stosunkowo krótką skrzynię 5-biegową, ogromne spalanie i obawę o przekręcenie silnika.
To czego mi z kolei bardzo brakuje to tego, że WRX miał jednak 'duszę', ludzie zagadywali, dzieciaki pokazywały kciuk w górę jak się jechało itd. - może to jeszcze szczeniackie, ale mimo 28 lat na karku jeszcze z tego nie wyrosłem Inna sprawa, że mój WRX z przelotem i końcowym Blitz chodził tak jak na poniższym filmiku - trudno było go nie zauważyć
Na pewno jak spadnie trochę śniegu w Trójmieście to pojadę pobawić się samochodem i zobaczyć jak działa Quattro, bo dotychczas nie miałem okazji. Wtedy też będę mógł coś więcej porównać.