Skocz do zawartości

Ranking

  1. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      857


  2. andynl

    andynl

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1046


  3. moglaj80

    moglaj80

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      278


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34524


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/11/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja przyciąłem te kołeczki na równo i wkręt z podkładką. Trzyma na tyle dobrze, że zderzak na krawężniku zostawiła żona. Teraz kluczyki chowam??.
    2 punkty
  2. Tu masz na moim byłym aucie z ori RS4. To koło robiło niesamowitą robotę
    1 punkt
  3. W B6 mam podłączony przekaźnik do wzbudzenia wzmacniacza, + na przekaźnik ze wzbudzenia (rem/remote), - z gniazda zapalniczki w bagażniku a + na styk roboczy z gniazda zapalniczki. Mam tak podłączony transmiter bluetooth.
    1 punkt
  4. Jakby założyć głośny wydech do allroad'a to sprawiłby wrażenie szybszego Najlepiej to program do 2.0 tfsi zrobić i już zacznie to być całkiem sprawne auto.
    1 punkt
  5. Cześć @wielik! Cholernie trudno to porównać - w Allroadzie osiągi na papierze, jaki i zmierzone przy próbie LC, robią pozytywne wrażenie, natomiast kompletnie się tego nie odczuwa prowadząc samochód. Sam często łapie się na mocnym przekraczaniu prędkości, bo tutaj 120 km/h robi takie wrażenie jak w WRX robiło 80 km/h.. W WRX był kop w plecy jak się wkręcił powyżej 3.5 tys. obr., tutaj tego nie czuję. Mega plusem vs. WRX jest to, że w końcu bez większych obaw można podróżować z prędkościami 160+ km/h. W WRX nie było to możliwe z uwagi na stosunkowo krótką skrzynię 5-biegową, ogromne spalanie i obawę o przekręcenie silnika. To czego mi z kolei bardzo brakuje to tego, że WRX miał jednak 'duszę', ludzie zagadywali, dzieciaki pokazywały kciuk w górę jak się jechało itd. - może to jeszcze szczeniackie, ale mimo 28 lat na karku jeszcze z tego nie wyrosłem Inna sprawa, że mój WRX z przelotem i końcowym Blitz chodził tak jak na poniższym filmiku - trudno było go nie zauważyć Na pewno jak spadnie trochę śniegu w Trójmieście to pojadę pobawić się samochodem i zobaczyć jak działa Quattro, bo dotychczas nie miałem okazji. Wtedy też będę mógł coś więcej porównać.
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Dziękuję. Na wiosnę jest plan na jakieś ładne koło. Będzie jeszcze ładniejsza
    1 punkt
  8. Ludzie różne rzeczy piszą. Na dziurkowaną skórę mówi się - perforowana. A tak z innej beczki, sprzedawcy części z Allegro, to w dziewięćdziesięciu procentach c**je i prostaki. j**any szlam.
    1 punkt
  9. To takie ogólne spostrzeżenie wielu zainteresowanych m.in moje.
    1 punkt
  10. no też mam ten problem ja mam b7 auk u mnie przy 120tys został wymieniony łańcuch i prawa strona silnika na gwarancji . kupiłem auto jak miało 137tys gdy stuknelo ok 150tys zaczęło coś stukac i po burzy oleju miałem 1 litr na 500km, dobrze że miałem gwarancję diagnoza brak kompresji na 4 i 5 cylindrów koszt wymiany jednego to 8tys euro a że są dwa do wymiany to stwierdzili że lepiej wymienić silnik na nowy żeby nic więcej się nie stało kostka 18tys +3 tys mój wkład czyli 21tys oczywiście euro jak do Tadeusz zrobiłem 50 tys na nowym silniku olej leje lm 5w40 nie long live , wymieniam co jakieś 12tys i mam spokuj
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. AEB to twarda sztuka, bloku nie trzeba bedzie ruszac, tłoków też no chyba że chcesz zapoda kucizne to od razu z korbami seria spokojnie wytrzymuje 300kM
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...