Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5679


  3. Gibons

    Gibons

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1402


  4. Lichy92

    Lichy92

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      176


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/31/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 Nawiew 2 Ktoś zamontował se młotek do wybijania szyb i przecięcia pasów w razie wypadku
    1 punkt
  2. Same felgi są nowe. Ma kilka kpl 18 nowych które mogły by podejść jutro ci foty wyślę.
    1 punkt
  3. https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi i dzieje się magia
    1 punkt
  4. Faktycznie ceny kosmos. Może używka ? Tutaj w miarę nie zniszczona: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7558204614
    1 punkt
  5. Cieszę się ze pomogłem naprowadzić na trop usterki
    1 punkt
  6. A8 nie jedzie w porównaniu z Allroadem Pewnie odczucia za kierownicą też były mniej intensywne bo wiadomo A8 lepiej wyciszone. Wczoraj w ramach pokuty wziąłem do pracy auto mojej Szanownej Małżonki tzn. Skodę Fabię 1.2 wolnossące i brutalne 64KM. Wystarczy zrobić tym potworem 20 kilometrów i już nie potrzebuje podnosić mocy w Allroadzie
    1 punkt
  7. Osobiście robiłem, korekcje spadły po tym praktycznie do 0 Po tym zabiegu warto też dodać do ON oleju 2T (tylko musi być odpowiedni, nie każdy się nadaje) lub dedykowany środek LM: https://www.petrostar.pl/chemia/dodatki-do-paliwa/liqui-moly/liqui-moly-dodatek-smarujacy-wtryski-5122-20454-150ml,p500213930
    1 punkt
  8. Na zdjęciach tego nie widać - szczególnie na felgach RH (?) ?
    1 punkt
  9. Podstawa do testu BS to motor rozgrzany do 90C - pamiętam, że parę razy próbowałem robić na zimnym i wtedy właśnie tak poszarpywał... Druga sprawa, wyczyścić EGR i sprawdzić zawór N18... Swoją drogą łatwo zrobić test zaworu, załóż na króciec EGR-a wężyk z porządną strzykawką i podczas pracy silnika zaciągaj i odpuszczaj i zobaczysz do ilu wzrośnie i spadnie wartość mg powietrza... przy okazji możesz zdjąć rurę i już na niepracującym silniku pobawić się strzykawką i poobserwować ruch zaworka, czy domyka się, czy płynnie działa... Żeby zobaczyć jak ten EGR działa przydałby się log dynamiczny 003+008+011 oraz ogólnie: Statyczny 001+003+004 Statyczny 13+18+23 Tylko najpierw rozgrzej motor Jeżeli EGR jest w porządku to podejrzenia padają wtedy na MAF
    1 punkt
  10. Kolor tapicerki masz czarny (soul).
    1 punkt
  11. Dokładnie, nie pomyliłeś się
    1 punkt
  12. bixenon w wiekszości przypadków jakie spotkałem posiada drl (światła do jazdy dziennej) i posiadają auto poziomowanie. Co sprawia że przełącznik świateł na desce wyglada tak
    1 punkt
  13. Kolego Dareq73, Masz lampy na żarówce H7. Te małe pokrętła: pierwsze od lewej reg. wysokości a prawe funkcja "follow me home" czyli po zgaszeniu auta i wyjściu, lampa doświetla Ci przez. ok minutę drogę. Pozdrawiam
    1 punkt
  14. Dokładnie, zwykłe lampy na H7'mki
    1 punkt
  15. Zwykle halogenowe. Bixenon w b7 zawsze był na projektorze.
    1 punkt
  16. Ja jak czyściłem to nie odpinałem akumulatora i nie było żadnych błędów. A z DPFem to tak jak kolega Tomek wyżej pisał - nie trzeba go wycinać przy robieniu programu
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...