Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/04/19 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Zależy czego oczekujesz od auta. Jeśli ma służyć tylko do zwykłego przemieszczania to i zwykłe 1.6 wystarczy. Przy 1.8t dużo więcej rzeczy może się popsuć i modele z tym silnikiem trzymają cenę jak głupie. W tych modelach wszystkie silniki są godne polecenia łącznie z dieslami. Szukaj czegoś po lifcie, czyli powyżej 2000r.1 punkt
-
Ja bym nic nie szlifował. Musi pasować. Co do dolnej rozpórki to nie mam pojęcia czy pasuje ta od a6. U mnie była już chyba fabrycznie albo ktoś przede mną dokładał. Bodaj w B5 2.5 tdi takie występowały.1 punkt
-
Daj sobie spokój z tym przekombinowanym wycierusem. Jakby to było warte 4tys to już dawno by sprzedał, a ogłoszenie nie miałoby tysiący wyświetleń. Z racji posiadania też a3 8l podpowiem żebyś szukał czegoś bliżej 8tys ale znaleźć w miarę niepordzewiałe i w fajnym stanie a3 to wyzwanie ?1 punkt
-
Na wyższych obrotach wtryski nie dają rady więc stąd też większe stuki na pb. W tym momencie należałoby najbardziej winić program ?1 punkt
-
Jak nie wchodzi to tak. Tylko tak z wyczuciem. Ciężko tam cokolwiek zepsuć ale lepiej uważać. Wkładasz sam uchwyt bez przykręconej poprzeczki mam nadzieje:)1 punkt
-
Montowałem rozpórkę górną z a6 c5 zarówno w starszej B5 z 96r jak i obecnej z 2000r. W obu przypadkach montaż przebiegł bez problemów. Wystarczy lekko unieść przewody od klimy i wszystko wchodzi z luzem.1 punkt
-
1 punkt
-
W 32 są tylko i wyłącznie korekty długoterminowe, dla biegu jałowego i pod obciążeniem. Korekty krótkie w 33.1 punkt
-
Paweł, łap linka: https://aparts.pl/partscatalogue/sg-700-kyb-sprezyna-talerzowa,11-SG~6700-0085-01300--KYB~1SG~6700.aspx Otóż to1 punkt
-
Valvoline ma NOACK dla 5w40 ponad 11% co jest wynikiem poniżej wszelkiej krytyki. To już polski Specol ma około 10%. A wiadomo, że czym mniej tym lepiej. Oleje teoretycznie czym więcej mają w sobie bazy PAO tym mniejszy NOACK powinny osiągać. Oleje z bazami PAO to np. PMO, który ma NOACK=9% a oleje full PAO typu Amsoil mają nawet NOACK-8,3% (dla 5w40 oczywiście). Z tym, że to już inna półka cenowa. Ravenol nie wiem ile ma, nigdy nie natknałem się na takie pomiary dla tego producenta. Więc ja się w ogóle dziwię, że na Valvoline ludzie jeżdzą. Te oleje były dobre kiedyś, jak jeszcze były produkowane w Holandii. Teraz to olej z niższej półki P.S Oczywiśćie parametr NOACK w dużym stopniu odpowiada za "znikanie" oleju z silnika dlatego o tym napisałem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dzięki black4 to prawda że poprzednik dbał i wydał sporo kasy na ten model ale ja sam wcześniej miałem zadki model mazdy i musiałem poprzeczkę podnieść . Veemann felgi kupione już przez ze mnie wprost od sąsiadów Niemców bo miałem jeden komplet felg jak zakupiłem auto a dwa komplety opon a nie chciałem a nie niszczyć felg z RS-a na przekładki. A to mój wcześniejsze auto1 punkt
-
Środkowa się obraca bo z drugiej strony (między łapą a skrzynią) ma nakretkę. Ja poradziłem sobie w taki sposób że najpierw odkręciłem dwie od poduszki, potem łapę od skrzyni (4 śruby), uniosłem skrzynię, odchyliłem łapę do tyłu i miałem już dostęp do tej nakrętki. Tapatalknięte z Tapatalka1 punkt
-
ok, dzieki bo stoje przed wymiana ale rury kolektorowej wiec wszystko ok1 punkt
-
sprawdz termostat u mnie tez mi sie wydawalo ze sie wolno nagrzewa ale nie zwracalem uwagii, tydzien temu wymienilem termostat, mechanik powiedzial ze juz byl zatarty prawie, nagrzewa sie do 90 po 3 do 4 km1 punkt
-
1 punkt
-
WAŻNE UWAGI: 1 - jak zauwazono w A4 nie ma McPersona!!! 2 - zwrócić uwagę by śruby przy tulejach i nakrętki były klasy 10.9 3 - śruba pokazana na zdjęciu do mocowania sworzni górnych wahaczy powinna być koloru czarnego (forma zabezpieczenia antykorozyjnego śruby) 4 - należy bezwzględnie pamietac o 10 punkcie (dokręcenie w pozycji pracy) inaczej niebawem będziemy powtarzać wymianę z uwagi na zerwanie gumy w tuleji. ps. kondziu przeedytuj posta1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00