Skocz do zawartości

Ranking

  1. bartez90

    bartez90

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      739


  2. C4NC3R

    C4NC3R

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      663


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  4. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      200


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/24/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Moje a4 b6 1.8 T Q. Silnik po przebiegu ori 230 tys km, jak widać raczej w niezłym stanie. Silnik dostał oczywiście odpowiedni pakiet startowy:-) Nowy n75 ori aso Nowa przepływka boscha Dv ori aso wymieniony 15 tys km temu Nowe świece ngk pfr7q Rozrząd cały komplet z łańcuszkiem wymieniony 15 tys km temu Turbo k03s po regeneracji w turbo-tec 15 tys km temu Dp 2,75 cala owinięty bandażem bazaltowym Wtryski 370cc Sprzęgło seria z bexa Strojenie by Galetto To wszystko zaowocowało wynikiem 239 km i 343 nm na pb98 z bp. Być może jest to rekord PL na k03s (k03-073). Ja w każdym razie wyższego wyniku nie widziałem. Jak macie jakiś to wrzucajcie i porównamy:-)
    2 punkty
  2. Zgadzam się. Praktycznie się nie zdarza żeby obyło się bez korekty synchro.
    1 punkt
  3. Taka paczka dziś przyszła, polecany zestaw.. Wystarczający i wejdzie pod większość felg bez zmartwienia chyba ?
    1 punkt
  4. Niestety w wersjach poliftowych jeśli nie brałeś acc to zwykłe atrapy..
    1 punkt
  5. Radary od aktywnego tempomatu.
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Możesz przeczytać i zastosować się do wskazówek Ross Tech z tego linku http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16396/P0012/000018 Pamiętając że kiedy mówi się o wymianie napinacza np to autor ma na myśli NOWY nie zaś używany napinacz który w 99% przypadków sprzedawany jest przez cwaniaka który właśnie wymienił go na NOWY - sprawny. Zastanów się skąd na "używkach" może się wziąć "sprawny" napinacz? Uważasz, że ktoś na rozbiórce wymontował ze sprawnego silnika napinacz i go sprzedaje? Przecież jak ktoś ma silnik to sprzedaje go w całości... Dalej możesz dokonać opisywanych m.inn na naszym forum procedur sprawdzenia ciśnienia oleju - pamiętając, że jego ciśnienie jest sinequanone poprawnej pracy systemu napinacza i notowanych błędów. Na Twoje retoryczne pytanie "co mogę jeszcze zrobić" odpowiadamy: 1) sprawdzić ciśnienie oleju "książkowo" - usunąć ewentualnie znane i opisywane przyczyny - jeżeli OK - cieszyć się autem i wymieniać olej ( w tym aucie) nie rzadziej jak 8tkm 2) jeżeli NIE OK -wersja A) zamontować NOWY - ori napinacz i nowy (lub) nie wyciągnięty łańcuch - znowu cieszyć się autem wersja solucji B zamontować NOWY ORI napinacza - ale bez wtyczki i łańcuch jak wyżej - wówczas NIE ROBIMY już adaptacji - bo to bez sensu. Prosimy tunera by wyłączył obsługę napinacza na switchach by nie występowało powiadamianie o błędzie systemu napinacza. Od tej chwili jeździmy dokładanie tak samo jak na ori. Nie odczujemy żadnej zmiany. Interwały przebiegów jednego i drugiego napinacza są takie same. Padnie i jeden i drugi - wcześniej czy później. Jest jednak jedna "drobna" różnica dobry napinacz z wtyczka (nie chiński jakiś tam chłam - który padnie nazajutrz po montażu taki za 500zł) kosztuje ponad 2000zł, dobry firmowy napinacz bez wtyczki kosztuje nie więcej jak 700zł
    1 punkt
  8. Nie zrobiłem tego profesjonalnie. Po prostu psiknąłem podszybie barankiem w sprayu. Dopiero po fakcie pomyślałem jak to powinno być zrobione. Czy to jest zgodne ze sztuką - nie wiem, ale raczej będzie skuteczne. Te epoksydy możesz nakładać pędzlem. Służą m.in. do zabezpieczania kadzi z kwasem. Są gęste i pędzel będziesz musiał wywalić, ale powinno pomóc. Dobrze by było gdyby wypowiedział się jeszcze jakiś spec od blacharki.
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. jak będziesz kupować czujnik to tylko w ASO - kiedyś wymieniałem go u siebie i zamienniki słabo się sprawdziły - ostatecznie kupiłem w ASO i działa już od ponad roku
    1 punkt
  11. Ja zakładlem z guma Michelin i wystawalo TYŁ PRZÓD
    1 punkt
  12. Mam pytanie (jestem zielony) - auto kupiłem z zepsutym centralnym zamkiem. Po przekręceniu kluczyka w zamku coś buczy w bagażniku. Czy to może być wirnik tak jak w powyższych przypadkach?
    1 punkt
  13. żadna strumienica. można ewentualnie otworzyć puszkę i wspawać rurkę, puchę ładnie zaspawać i wygląda jak fabryka. dla bardziej wymagających DP
    1 punkt
  14. Ty czy silnik WWg mnie napewno nie może być tak,że masz pośrodku skali i się zapala kontrolka W moim(diesel)2 lata temu z samego rana po około 20 km jazdy zapaliła się kontrolka ale na bagnecie było tylko około 1mm mokrego czyli czubek bagnetu. Od tamtej pory częściej zaglądam pod kopułe czyli raz na 500km
    1 punkt
  15. znalezione: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_reflektory_zespolone_po_ii_lifcie_rezanie_i_montaz-t15032.135.html
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...