Skocz do zawartości

Ranking

  1. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


  2. pawelosinski83

    pawelosinski83

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      428


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10235


  4. hak64

    hak64

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      70


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/11/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Albo źle ustawiona sztanga. Zacznij od dv, a potem log 118 z odpiętą wtyczką od n75. Jeśli wtedy będzie dmuchać mniej niż 0,3 bara to sztanga za słabo naciągnięta albo już kończy żywot.
    1 punkt
  2. nie ma termopar ale są wejścia, można podpiąć... jest za to boost (wbudowany MAP) sterowanie zrobiliśmy pokrętłem z navi (ale ta wersja działa eż z MF) - pod manetkę musi być inny firmware i inna wiązka (inna szyna CAN) a tak w ogóle to co to za oszustwo z "S4"... ustawiłem Ci S-LINE
    1 punkt
  3. To poszkodowany podejmuje decyzje, co zrobi z samochodem. Może zlecić naprawę w ASO, lub w innym warsztacie, naprawić we własnym garażu i własnymi siłami. Może go też sprzedać w stanie uszkodzonym, a odszkodowanie przysługuje mu w pełnej wysokości. Jeśli wycena szkody ubezpieczyciela jest nierzetelna (zaniżona), to poszkodowany ma trzy lata na dochodzenie swoich roszczeń (w tym na drodze sądowej). A tego co już masz w kieszeni nikt Ci nie zabierze. Pewnie dlatego że jestem ładny i poukładany, a przy tym duża objętość gwarantuje sporą pojemność pamięci.? Jak już będziesz miał wycenę szkody to się nią pochwal (zakryj tylko dane osobowe). Potrafię dokonać weryfikacji wyceny.
    1 punkt
  4. 4B0601170 60mm http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2002/drive_standart/249/hg_ug/601/subcategory/601070/part_id/254951/lang/e#sec_7
    1 punkt
  5. Dawid jest specjalistą w podnoszeniu napięcia, wentyle zmieni ale tak tu podgrzeje atmosferę ze będziemy mdleć z podniety
    1 punkt
  6. Jak co roku spotkanie właścicieli i miłośników Audi RS
    1 punkt
  7. Może i tak się zrobi, że kupię 2 x RTS - do Polo właśnie kupowałem całą zawiechę z RTS-a... Ale myślę też, czy nie wrzucić w te banany poliuretanów... koszt ok 100 zł za 1 tuleję i chyba spokój na lata... ewentualnie podmiana samych tulei jak się sworznie posypią... Co do SKV, od początku trafiłem na jakiś ujowy zestaw. Łączniki stabilizatora - gumy w rękach można by wyciągnąć takie luźne... Prawy banan - po kilku km wyleciała guma z tueli, przysłany nowy poprawiony. I mam wrażenie, że na tych poprawionych są po prostu inne tuleje i już, miększe... do tego te wylatujące wkładki tłumiące. Na razie mam wrzuconą tą hybrydę z wahacza SKV i tuleją z ORI mojego starego wahacza, która po ~ 300k km jest lepsza niż ta ich nówka... To samo z łącznikami, założyłem z powrotem ori bo o wiele lepsze są niż te ich nowe... Z drugiej strony ostatnio trochę mało czasu, bo zaczynam grzebanie z moim nowym domkiem. Robimy sami z tatą, systemem gospodarczym Także trochę zakwasów już złapałem, do tego woda, piasek i ona... moja ukochana betoniarka ^^ Także 2 tyg urlopu na wypoczynku i relaksie ? Może za kilka lat, będę miał jakiś porządny kawałek warsztatu i będę mógł przyjąć forumowych kolegów czy to na diagnozę, czy na małe mody hehe
    1 punkt
  8. to jeśli K03S ogarnia te 230 to nie mówicie mi ze hybryda K03 tyle nie ogarnie
    1 punkt
  9. to zależny jaką zrobisz hybrydę... perun, turbo spec
    1 punkt
  10. W dziale zrób to sam nawet opisalem ta operacje z prawym IC bex
    1 punkt
  11. Grześ, MCE 09 na polift nie trzeba wymieniać, bixy i neon są do ogarnięcia bez wymiany MC
    1 punkt
  12. Dziś ja się wziąłem za swoją sprężarkę (którą jeszcze jesienią wykręciłem z auta). Nałożyłem pasek do odkręcania filtrów oleju na koło sprężarki, grzechotkę z nasadka i co, nic, ani drgnie. Myślę sobie spróbuję w drugą stronę i ku mojemu zdziwieniu poszło bez najmniejszych problemów, nawet nie musiałem jakoś specjalnie dużo siły użyć. W pierwszym poście kolega pisze aby odkręcać przeciwnie do strzałki na tarczy sprzęgłowej. Ja odkręciłem właśnie w kierunku tak jak pokazuje strzałka. Dodam że mam wizualnie trochę inną tarczę niż na zdjęciu (sprężarka Denso). Teraz pozostaje mi zamówić części i to złożyć. Dodatkowo wymieniam też uszczelnienia.
    1 punkt
  13. ja jak robiłem to zwaliłem cały przód,ale podobno idzie bez.odkręcasz alternator,pompe wspomagania i cała podstawe od silnika.odkręcasz wisko od podstawy,ściągasz zeger i wyciskasz łożysko i dalej w odwrotnej kolejności
    1 punkt
  14. w koncu jest to czego szukałem :gwizdanie: :gwizdanie: [br]Dopisany: 18-10-2010, 13:16:24_________________________________________________seryjnie mam zwykle soczewki w aucie, wiec wsadze najpierw ksenon i przetwornice, a z czasem jak kaska pozwoli to wyrezam samopoziomowanie. czy kodowanie odnosi sie tylko do samopoziomowania czy do samych ksenonow tez jest oddzielne kodowanie?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...